5 Aralık 2012

Ellerin Cennetimdi Benim!!

Yine buluşmuşlardı akşam. Oturup denizi izlemeye koyuldular. Farklıydı bugün diğer buluştukları akşamlardan çok farklı, Oysa saatlerce birbirlerinin sözünü bölerek konuşurlardı. Şimdi ise konuşmadan denizi izliyordu ikisi de. Yıldızlar denize dökülmüştü, Tabi ayda eşlik ediyordu yıldızlara. Binalar, sokaklar, ağaçlar, sokak lambaları…Hepsi denizin içindeydi." Bir şarkı var bilir misin? Söylesem mi, diye düşünüyorum da. "Garip bir telaş, korku sarmıştı kalbini. Her zaman baktığı gibi değildi gözleri. Donuk, hissiz, sevmiyormuş gibi değil de bir şeyler saklıyordu gözleri. Ağlamamak için zor zapt ediyordu gözlerini belliydi. Ama gözlerine yerleştirdiği sahteliğin ardındaki gerçeği görüyordu. O yüzden diyemedi hangi şarkı diye. Yutkundu ve tekrar denize çevirdi yüzünü.


"Biliyorum üzüleceksin, hep beni hatırlayacaksın bu şarkıda" "Beni unutmanı istemiyorum, hatırlamalısın beni." "Sana dinletmem lazım en iyi zaman bu herhalde." Anladım, diyebildi sadece. Ağzından kelimeler dökülmemişti sormamıştı neden diye. Gücü yoktu artık, bir şeyleri sorgulamanın Belki de alacağı cevaptan korktu. Bir insan gitmek istiyorsa Neden hatırlanmak isterdi peki .Şarkıyı açtı, gözlerini kapattı. Gözlerini açtığında o yoktu…

Sahipsiz Cümleler

7 yorum:

  1. Yazıda kendimi buldum çok güzel anlatmışsınız.Bir insan gitmek istiyorsa neden hatırlanmak isterdi ki?sorular karmaşası evet cevapsız sorular...

    YanıtlaSil
  2. bu yazıya yapılacak en son yorum olabilir lakin bu gel gitler beni gelgit akıllı bi adam yaptı. ya hayır durduğu yerde duramayan da benim oysa...

    şarkılar bir oyundur her zaman...

    YanıtlaSil
  3. Bende çok merak ediyorum bırakıp giden bir insan niye hatırlanmak ister ki??

    YanıtlaSil
  4. Düşünüyorum düşünüyorumm! ama bende bu soruya mantıklı bir cevap bulamıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Bu tarz insanları ortadan ikiye ayırmak istiyorum ! )@

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen! bir kişiyi bırakıyorsan hatırlamasını istemeyeceksin, arkana da bakmayacaksın. Kendini hatırlatmaya çalışmayacaksın.

      Sil
  6. Yorum yapmıcaktım bu yazıya ama yapmadan edemedim !

    YanıtlaSil