14 Ocak 2013

Blog İçin Yararlandığım Siteler


Blog İçin Yararlandığım Siteler:

Bu sitede binlerce hareketli resim bulabilirsiniz! Blogumdaki sağ üstteki kedi gibi. Tek yapmanız gereken arama kutusuna kullanmak istediğiniz hareketli resmin adını yazmak cat mesela.

Bu sitede ise ücretsiz blog arka planı var. Siteye girdiğinizde istediğiniz template üzerine tıklayınız Oradan sağ alt tarafta blogger main var ona tıklayınca kodları kaydedebiliyorsunuz. Bloga uyarlayıp kullanabilirsiniz. Ben pek kullanmıyorum, çünkü aldığımız kodlar yüzünden eski kodları silmemiz gerekiyor mu, bilmiyorum açıkçası. Riks almak istemiyorum. Blogumun bannerlarını kendim tasarlıyorum.

Aynı şekilde buradan da ücretsiz blog arka planları bulabilirsiniz. Birkaç tane örnek:






Bu siteden de bloğunuza saat ekleyebilirsiniz.  GMT+02:00 seçmeniz gerekiyor. Türkiye’nin saati için.

Bunlarda ;
bulduğum sarkaçlar blog kenar süsleri. Bazen blog kenarları çok boş gözüküyor. Sarkaçlar bloğu güzelleştiriyor. Blogum da gördüğünüz kedi ve kalp sarkacını bu siteden aldım. Siz de beğendiğiniz sarkaçları bloğunuza ekleyebilirsiniz. Yapmanız gereken çok basit, çoğu kişi biliyordur ama hatırlatmakta fayda var. Bu blogtaki sarkaçların üzerine tıkladığınızda  kod kısmı açılıyor. Kopyaladığınız kodu:
Yerleşim Gaget Ekle- HTML/JavaScriptKodu yapıştır.

YEŞİL BLOG SAYACI
http://radarurl.com/






14 yorum:

  1. bunlar aşama aşama nasıl acaba yazabilir misin? ben de istiyorum ama kendi blogumuza nasıl yapacağım bilmiyorum. :s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hazır blog temalarını eklemeyi bende bilmiyorum açıkcası. Çünkü blog temanın kodları var. Onları silmek gerekeiyor mu bilmiyorum. Ama kendin blogunu özelleştirebilrisn. Tasarım kısmından özelleştiri seçip. İnternette bulduğun arka planı bloguna ekleyebilirsin.

      Sil
    2. Bana mail at! yan tarafta iletişim adresim var. Elimden geldiğince, anlatabildiğim kadar yardımcı olmaya çalışırım.

      Sil
  2. Birazcık katkımız olduysa ne mutlu bizlere :) İyi bloglamalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz! Katkınız olmaz olur mu bizim gibi kod işinden anlamayanlara kolay çözüm sunuyorsunuz teşekkür ederim. Ben blogta pek müzik sevmiyorum. Hatta denedim ama rahatsız oldum müzikten, bilmiyorum belki seçtiğim müzikler yanlıştı. Bir telif hakkın falan da var. Ama yararlanan arkadaşlar var, onların adına da teşekkür ederim. :)

      Sil
  3. Bir teşekkür ile ne telif kalır ne de yasak :) Rica ederim.Daha da yararlı bilgiler arayacağım.Yaşasın blogcu olmak.Yaşasın blog kardeşliği! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın blog kardeşliği! Blog ortamı çok farklı, geç keşfettim ama iyi ki keşfetmişim. :)

      Sil
  4. bilgilerin için çok sağol :) bloğumuzu yeni açtık ve gerçekten bize yardımı dokundu :) fakat sormak istediğim bir şey var. blog temalarını blogumuza nasıl uyarlıyoruz kodu kaydettim fakat nasıl uygulayacağım, bir türlü yapamadım eğer yardımcı olursan çok sevinirim^^ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki de yardımcı olmaya çalışırım.. Bloga nasıl tema yüklenir anlattığım bir yazım var. Linkini vereyim size.

      http://hayalikelimeler.blogspot.com.tr/2014/08/bedava-birbirinden-guzel-sablonlar.html

      Gayet anlaşılır. Eğer bir sorun olursa bana mailimden ulaşabilirsiniz. anarschi.blog@gmail.com :)

      Sil
    2. Bir de blogunuza gagetten izleyicileri yüklerseniz. Sizi izlememiz ve paylaşımlarınızı görmemiz daha kolay olur. iyi akşamlar. Hoş geldiniz blog dünyasına. :)

      Sil
  5. Çok teşekkürler canım inan ki çok yardımın dokundu^^ :) ve tekrardan teşekkür ederim izleyici işlevinide yapacağım^^ hoşbulduuk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şey değil! :) Yapabilmene sevindim. Bir sorun olursa çekinmeden rahatlıkla sorabilirsin. İyi akşamlar :))

      Sil
    2. Teşekkür ederim ^^ iyi geceler^^

      Sil
    3. Sana da iyi geceler canım ^^

      Sil