12 Ocak 2013

Bu Kızlar Çok Tatlı !


Japon dizileri özellikle animelerden bahsederek başınızı ağrıttım galiba. Sevdiğim ve yapmaktan hoşlandığım şeylerden arada bahsetmek istiyorum. Animeden bahsetmeyeceğim, Japon filmlerinden, dizilerinden de bahsetmeyeceğim. Bu sefer Kore'ye gidiyoruz. Paylaşacağım şey Kore ile alakalı. Enakei Kızlar. Ben bu çizimlere bayılıyorum.  Enakei ne anlama geliyor bilmiyorum; fakat bu çizimleri Koreli gençler genellikle telefon ekranları için kullanıyor. Ayrıca blog bannerlarında da sık sık karşılaşıyoruz Enakei Kızlarla. Sevdiğiniz çizimi banner yapabilirsiniz. Bir de Enakei’nin anlamı ne bilen var mı? Bu konu da  biri,  bizi bilgilendirirse sevinirim. İnternette Enakei Girl diye aradığınızda binlerce Enakei Girl çizimlerine ulaşabilirsiniz. Fakat bazı sitelerde artık birçok fotoğrafta olduğu gibi bu resimlerin kullanımı ücretli; ( Free Enakei Girl) yazan çizimler ücret talep etmiyor. Şimdilik Enakei Kızları ile paylaşım yapıyorum. Bunun gibi birçok paylaşım gelecek. Hadi şu seçmiş olduğum tatlı çizimlere bakalım.

Ayrıca: KKAROO ( Buradan)  çok güzel Enakei çizimlerine bakabilirsiniz.
ve http://pacoillust.com/

































8 yorum:

  1. ben bilmiyorum anlamını. söyleyeyim de sonra biliyordu da söylemedi de denmesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D bileceksiiiiin!

      Sil
    2. bilmeye çalışırım bi ara ama söz veremem. zaten çok büyük gözlü oluyor bu kızlar da.

      Sil
  2. Emin değilim ama Jennie Enakei'ye ait çizimler olduğunu,bu nedenle çizimlerin Enakei ismini aldığı kanaatindeyim.

    YanıtlaSil
  3. Ay böyle çizgi kız olasım geldi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bu kızlardan bile tatlısındır, olmana gerek yok.

      Sil
  4. hepiniz çirkinsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldu mu şimdi! Hiç bir bayana çirkin denilmez, çizim olsa bile, alınırlar sonra. :) Ama zevk meselesi. Renkler ve zevkler tartışılmaz denilmiştir.

      Sil