14 Ocak 2013

İyilik Yap İyilik Bul !


Hayatında devamlı kötülük yapan Earl, televizyonda duyduğu karma felsefesi ile hayatın aniden değişir ona göre başına kötü şeylerin gelmesinin nedeni kötülük yapmasından dolayıdır. Bundan kurtulmanın tek bir yolu vardır iyilik yapmak ve geçmişte kötülük yaptığı insanları bulup yaptığı kötülükleri telafi etmek. İlk iyilik yapmaya başladığında kaybettiği 100.000$ lık kazı kazan kuponunun ayağına kadar gelmesi karma felsefesine daha çok inanmasına neden olur . Earl daha önce yaptığı tüm pisliklerin ve kötülüklerin listesini çıkartarak kendini o 259 kişiye affettirmeye, iyilik yapmaya adar. Earl’in listesinin bir kısmı şöyledir:

-içki dükkanından içki çalmak.
-lisedeki bir futbol maçına şike karıştırmak.
-babasına yaptığı her şey.
-yangın alarmını boş yere açmak.
-annesinin arabasını çalmak.
-bir kızdan ayrılmak için öldü numarası yapmak. ( bu çok hoşuma gitti!)
-elektriği boşa harcamak.
-köprüyü sprey boyayla boyamak.
-babasının seçimine zarar vermek.
-golfçünün birasını çalmak.
-posta kutularına zarar vermek, yok etmek.
-sınavlarda sürekli kopya çekmek.



Bu diziyi üniversitenin son senesi izlemiştim. Şimdi tekrardan izliyorum, çoğu bölümünü de unuttuğumu fark ettim.  Diziye bir nokta da yazık oldu o da yayınlanacak kanal bulamadığı için 4 sezonla dizi son buldu.  Daha doğrusu yarım kaldı.

Bir de diziyi izledikten sonra hayata Earl gibi bakmaya başlarsınız. Şimdi bir liste çıkartsak yaptığımız kötülükleri yazsak. Ben kötü değilim melek gibi kızım! :) Listemizin başına da iyilik yap iyilik bul desek. Geçmişte kötülük yaptığımız, üzdüğümüz insanlara ulaşsak ne olur … Türkiye’de bu davranışın pek iyi sonuç vereceğini sanmıyorum ama hadi neyse…

5 yorum:

  1. Düşünsene, ben 3 yıl önce arabanı çizmiştim, özür dilerim diye gidiyorsun, adam dalar sana, demek o .... sendin diye :))

    YanıtlaSil
  2. İyidir earl hoştur

    YanıtlaSil
  3. ''Karma''ben de ilk My name is Earlde öğrenmiştim.Şimdi hayat felsefem oldu diyebilirim :)iyi diziydi yazık oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de yazık oldu diziye! O kadar saçma sapan diziyi yayınlayacak kanal bulurlar ama nedense bu diziye bulamamışlar.

      Sil