20 Şubat 2013

A Moment To Remember


Ah aaah! bu Kore, Japon filmleri öldürecek beni. Bünye alışık değil ki böyle sonlara. Alışmışız Türk filmlerinde, dizilerinde güzel biten sonlara. Duygularımı alt üst etti. Mendilinizi hazırlayın ağlayacaksınız yorumlarına gülen sen misin Özlem? Öyle burnunu çeke çeke ağlarsın!
İlk elli dakika;

Eeeee… bu muymuş ağlanılacak film, abartmışlar yaaa! Sonraki 50 dakika ise…. 

Mendilleri hazırlayın izleyecekseniz! Filmin konusundan bahsetmeeyceğim. Ama şunu diyebilirim ki bir erkeğin yüreğindeki büyük sevgiyi, aşkı anlatan en güzel film. Oysa ona Seni Seviyorum bile dememişken. Ama seni seviyorum demeden aşkın en alasını yaşatan adam.  Cheol- Su’nun mektubu kalbine gömüp, yaşadığı hayat koşullarından dolayı ağlamamak için kendine söz veren Cheol Su’nun gözyaşlarına boğulması ve Su – Jin ona yazdığı, duygularını anlattığı mektubun okunduğu sahne filmin en güzel karesiydi bence.



Kore, Japon filmleri biraz da hayal dünyasından uzaklaştırıp,  kendine gel gerçek hayatta böyle olur diye inadına gözümüze sokuyor gerçekleri. İyi de yapıyor, sahte bir umudun içine düşmektense! O değil de böyle aşk, böyle aşık olan bir erkek gösterirseniz, biz de gerçek hayatta böyle aşklar arıyoruz, bu olmuyor onu diyeyim!

" Birlikte yaşarsak, birlikte mi öleceğiz"

“ Söylesene anılar gidince aşkın ne önemi kalır”

“Gerçek bir marangoz kalbinde saray barındırır. Affetmek kalbinde sadece bir oda bağışlamaktır. Oysa sen tüm odaları nefretine vermişsin. Ya sen neredesin. Dışarıda tir tir titriyorsun!”

Sözleri hala hafızamda. Neyse çok uzatmayayım, filmi kesinlikle izleyin derim. Yok ben aşklı, böcüklü filmleri sevmem. Öff işim gücüm yok ağlayamam derseniz siz bilirsiniz. Ama izlerseniz sıkmayın da kendinizi rahat olun , ağlayıverin gitsiiin! Görüşmek üzereee!


Not: Ayrıca filmin Japon ve Hint yapımlarının da olduğu söyleniyor daha onları izlemedim.



23 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin canın çok yanmış belli. Ben inanıyorum valla. Benim düşüncem böyle en zor gönde bile sevdiceğimin yanında olmak. Böyle düşünen birini arıyorum ben, olduğuna da inanıyorum. Bak Özlem seninle aynı fikirdeyiz diye gelsin biri ya! Böyle düşünen adama elbet aşık olurum! :)

      Sil
    2. Ha bir de erkekler hep kadınların dış görünüşüne baktığı için, kadınlarında dış görünüşe önem verdiğini düşünürler. Kadınlar için dış görünüş o kadar önemli değildir, tabi bazı kiriterler vardır, ama dış görünüşü birinci plana almaz. Erkekler bunu analsa bile kadın erkekten sadece sevgi en önemlisi sadakat ister. Yani diyorum ki Cem sana diyorum gelinim sen anla hahahaha

      Sil
    3. En zor zamanımda terk edildim hep ! Cem gibi inanmıyorum herkez çıkarcı !!!!

      Sil
    4. İyi aşklar hep kötü insanların elinde yok oluyor diyeyim o zaman. Küsmeyin aşka, hele sizi üzen, zor gününüzde terke eden başkası yüzünden. Hani yukarı da bir söz vardı. Kalbinin odaları diye. Onu ben şöyle değiştiriyorum o zaman. Geçmişindeki sevgiyi kalbindeki bir odaya kilitle. Sarayındaki diğer odaları da ele geçirmesine izin verme.
      Büyük konuşmuyorum ben, sevdiceğim beni tüm yüreğiyle sevsin yeter. Hep onun yanında olurum ben, gözü olmazsa gözü, eli olmazsa eli olurum. Birini zor günde başımdan atacak biri değilim, şimdiye kadar çok şey yapmam gerekeirdi o zaman benim. Hem zorlukların sevgiyi daha çok güçlendirdiğini düşünüyorum.

      Sil
    5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  2. Ben uzak doğu filmlerini sevmiyorum =(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleme sen, senin gibi romantik, duygusal adama iyi gelmeyebilir.

      Sil
  3. çok soğuk ve yabancı geliyor bana,..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye Uzakdoğu filmlerine bu kadar ön yargılısınız, gerçi ben de öneceden öyleydim. Ben ideoloji kokan Hollywood yapımı filmleri izlemektense bunları izlerim daha iyi. :)

      Sil
    2. valla hongkonga gittim normal gözlü insan görmeyi özlemiştim, tom cruisen son samuray filmini severim ya da jackie chanın filmlerini, özellikle eski filmlerini, tek kollu samuray vardır mesela güzeldir ama duygusal ve komedi romantik tarzı filmlerini sevemedim ön yargılıyım :D

      Sil
    3. seven years in tibet, war of flowers... karma olsunlar yani =)

      Sil
    4. :P ben paylaşıyorsam izleyecksin o kadaaaar! :D

      Sil
  4. tam bana göre filmmiş. Ağlayacağıma söz veriyorum. Tabi gidip seyredersem:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle aşk, sevgi olmaz diyenlere en güzel örneksiniz ablacığım! :)Demek olabiliyormuş.

      Sil
  5. Çok önceden izlemiştim bu filmi..
    Gerçekten yüreğine dokunuyor insanın..
    Hala bazı sahneleri gözümün önünden gitmiyor..

    Bende yaklaşık bir yıldır Kore-Japon yapımlarına takılanlardanım..
    O kadar çok dizi-film izledim ki :=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzakdoğu filmlerine, dizilerine ön yargı bir kırılsa herkes zevk alacak. Çok şey kaçırıyorlar bence.

      Sil
  6. Bu film evim sensin filminin şeysı değil mi yaa :D Oysa eğer izledim ben bu filmi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o Evim Sensin ama ben de bu filmi izlemedim. Ama onu da izleyeceğim.

      Sil
  7. Ya günlerdir hatırlamaya çalışıyorum olmuyor. Senin blogunda mı görmüştüm? bir film vardı. Hayaletler gören biri vardı. Kore'ydi yine. Yanında olanlar da görüyor yazıyorduuu. izlemek istiyorum ama ismini hatırlayamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatırlamaman gayet normal yazının altına not düşebilirdim.
      Filmin adı: Chilling Romance

      Sil
  8. oh sonunda valla sağ ol. Merak ettim onu :)

    YanıtlaSil