4 Şubat 2013

Bu Gece de Birlikte Uyuyalım Sonra Gidersin Olur mu?


Bir şeyler eksik, tutku, sevgi ya da aşk bir şeyler eksik artık hayatımdan. Bunu nasıl adlandırmalıydı, alışkanlık mı yoksa birçok kişinin dediği gibi sevgi, aşk geçici bir süre mi hayatında oluyordu insanın. Küçük bir çocuk gibi bir oyuncağı çok istiyorduk sonra elde edince biraz da oynadıktan sonra sıkılıyorduk oyuncaktan. İlişkilerde evlilikte böyle miydi? Ne çabuk unutuyorduk yaşanan güzel, acı ama bizi biz yapan anıları. Sevgi sözcükleri ile şımarttığımız kişilerin canını acıtan biz oluyorduk üstelik.

Ben boşanmak istiyorum! cümlesi evde ki sessizliğe bir çığlık gibi düştü. Bu cümle karşısında afallayan adam,  hiddetle ben de diye karşılık verdi. Sonra boşanmak istemesinin nedenlerini sıraladı kadın, bütün bu söylenenleri onaylayan adam aynı düşüncede olduğunu belirtti. Üstelik birbirlerini artık sevmediklerini de söylemişlerdi yüzlerine. Sevmiyorlarsa birbirlerini niye sızlıyordu kalpleri, niye daralıyordu nefesleri. Sessizlik içinde birbirlerine bakarken gözleri konuşuyordu artık.


(Kaynak: Wallcoo)

Şapşal adam seviyorum seni hem de ilk günkü gibi neden böyle olduk? Gerçekten sevmiyor musun beni. Sevmiyorsun evet, sevseydin boşanma düşüncesini kabul etmezdin hemen. Hatırlıyor musun, seninle tanıştığımız günü ya evlendiğimiz günü unuttun değil mi? Evet sevgi bitti, aşk bitti. İnanmıyorum artık sevgiye, aşka koskoca bir yalan. Ama sevgi yoksa neden kalbim acıyor neden?

Ahh! sevgilim, kadınım yüreğim sanki yumruk yemiş gibi acıyor, taş kesildi sanki cansız bir nesne var kalbimin yerinde. Bu kadar kolay mı, neden hiç mi sevmedin beni, ben gitmek isteyene gitme demem. Git, gittt nefret ediyorum senden gitt!, ahhh yüreğim buz kesildi şimdi. Hissetmiyorum kalbimi. Keşke gözlerimizin yerine dilimiz konuşsaydı. Yalnız hissediyorum kendimi, hayatın getirdiği sorumluluktan bıktım deseydik birbirimize, konuşsaydık yardımcı olsaydık. 

Hayır sevgili aşk bitmedi, sevgi bitmedi. Biz aşk ve sevginin yeşermesi için gereken suyu kestik. Bizim hayatımızda eksik olmaya başlayan şey emekti. Ama gitme ne olursun kal bu gece de birlikte uyuyalım sonra gidersin olur mu?

Sahipsiz Cümleler

24 yorum:

  1. Beni mi anlattın naptıınn :D:D Sevgi bitmedi, biz sevginin yeşermesi için suyu kestik!! Off diyorum yine döktürmüşsün..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sahipsiz cümleler diye boş yere demiyorum. Sahiplerini arıyor cümlelerim :)

      Sil
    2. Bu cümlelerin sahibi ben olabilirim o zaman.. :)

      Sil
    3. O zaman cümleleri sana verdim gittti !

      Sil
  2. bi ben böyle değilim yani, insan sinir anında "sevmiyorum seni" gibi bi söylemi duyabiliyor ya da söyleyebiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele ben sinirlenince çok kötü sözler ederim, o yüzden sinirlendiğim zaman kim olursa olsun uzaklaşmam lazım o ortamdan.

      Sil
  3. Hiç bir zaman sevdiğim halde sevmiyorum demem ! Gidilecekse sessiz bir gidiş olur aynen ölüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( Ama insan nedenini merak eder, sessizlik daha çok cevaplanmamış binlerce soru mahveder insanı.

      Sil
    2. Tamamlanmış cümleler, yarım kalmış cümlelerden daha az yaralar..

      Sil
    3. aynen ölüm gibi... olacaktı. Birşey sordular o sırada sadece ölüm kalmış :P hahahahha

      Sil
    4. Ben hiç cümle kurmuyorum, bazen cümleler kifayetsiz kalır. Bazen gitmek bile yeterli olmaz.

      Sil
    5. bazen ben de yutuyorum kelimeleri yazdığımı zannediyorum oysa :D

      Sil
    6. Karşındakine acı çektirmek istiyorsan sessiz kalmak en iyisidir. Ya da insanlar susarken bile konuşuyorlardır aslında.

      Sil
    7. Sonsuz, sen sadece bizi sinir etmek için cümle kuruyorsun bir kere bile ağzından iyi bir şey duymadık.:))
      Neyse ben susuyorum, susarken çok şey konuşuyorum aslında ne demek istediğimi anlayın :)

      Sil
    8. hehehehehe biz ikimiz zor yetiyoruz gıcıklık konusunda ona.

      Sil
  4. Gıcığım ben gıcığım gıcığım gıcığımm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanı hasta ederim ederim ederim :)))
      Özlem senin blogu işgal edelim birazda :))

      Sil
    2. Olur! size blogum feda olsun ne demek :)) zaten birbirimizin blogunu sürekli işgal ediyoruz ama :D

      Sil
  5. Bazı değerler varlığında bilinmez .Ne zaman ki yitiririz işte o zaman en ufak bir anısın da dahi yürek sızlar .Sevgi emektir meşakkatlidir bazen yorar insanı.En güzeli bu zorlu evreler de biraz ara vermeli susmalıyız sevdiğimizi incitmemek adına diyor ve mutfağıma doğru gidiyorum.Canım sevgilerimle güzel yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben susmasını öğrenmeliyim o zaman. Teşekkür ederim.

      Sil
  6. DelirMim ne güzel olmuş :DD

    DelirMime Son! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mim yapmayacağım yaaaa! Bu site de mim yapılmaz. Ben kendimi geçtim blog listesine bi bakıyorum mim, mim, mim.... millet mime bağlamış. :D

      Sil
  7. Hahahahaha süperrrrrrrrrleeerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( bıktım valla bıktım mimden artık mim falan yapmayacağım! Buraya mim giremez :D

      Sil