23 Mart 2013

Aşkın Sessiz Hali


Uzun zamandır anime ve Uzakdoğu filmleri ve dizilerinden bahsetmedim. Ohhh! sonunda unuttu, şu filmlerden bahsetmeyi, diyorken.  Unutmadım kiii! Bahsedeceğim film aşk filmi. Bugün ağlamak istiyordu canım! Anormalim işte insanlar gülmek ister, ben ağlamak istiyorum. Ağlayacağım bir film önerisi diye forum sitesini gezinirken bu filmle karşılaştım.

More Than Blue/ Hüzünden Öte/2009/ Güney Kore

Ağlattı valla salya sümük ağladım. Filmi anlatmayacağım, zevki kaçıyor anlatınca. Film 60’ıncı dakikadan sonra başladı. İlk dakikalarda sıkıldım, hatta bu muymuş övdükleri film diye eleştirilerde bulundum. Sonra olayın rengi değişti tabi.  Yalnız filmdeki sessiz aşk temasını çok sevdim. İnsan konuşmadan da sevdiğini söyleyebiliyormuş.

Film bitince tek, sorguluyorsunuz kendinizi.  Sizce aşk nedir? Yaşamak mıdır, ölmek midir, daha çok üzülmesin diye ağlatmak mıdır Susmak mıdır?.... Aşkı, sevgiyi nasıl yaşamak isterdiniz? Nasıl sevilmek isterdiniz? Ben bu soruları sordum kendime. Bir de size yönelteyim dedim.

Bir de şunu dedim kendime. Ben hiç böyle sevilmedim. Hiç kimseyi böyle sevmedim. Zaten sadece filmlerde olur böyle aşklar değil mi?

Sahipsiz Cümleler

28 yorum:

  1. Eğer kelime gerekseydi, dilsizler nasıl sevecekti?
    İzlemeye başladım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle canım ilk kırk dakika falan sıkıyor ama sonra güzelleşiyor.

      Sil
    2. yanaklarım ıpıslak şu an, çok güzeldi.. Ben seni sevmek için doğmuşum diyeceğim ve bunu bana diyen biriyle aşkı yaşamak isterdim.

      Sil
    3. Senarist, yazan kişi senin gibi gıcık biriymiş Özlem hehehehe...sonu şaşırttı. Ben kıza çok kızmıştım.

      Sil
    4. Değil mi o cümle çok güzel ben seni sevmek için Dünya ya gelmişim, demek ayrı bir güzel. Ama hep filmlerde oluyor böyle şeyleeerr!

      Sil
    5. benim kafadanmış, ters köşe yaptı.:) amaan hep filmlerde olur dediğin gibi, yoktur böyle aşklar bence.

      Sil
    6. :) Ben K'ye acırken asıl büyük acı çeken Creammiş.

      Sil
    7. Öleceğini biliyor ve kendini nasıl tutuyor sarılmamak için, seni seviyorum dememek için.. ne büyük bir acı..

      Sil
    8. Film de duygularım sürekli değişti zaten bir ona kızdım bir ona sonra ikisine de. Ben tutamazdım kendimi.

      Sil
    9. Bende öyle, hömkürür, sümkürür, zırlardım.. İyi oldu ya ağladım kendime geldim.

      Sil
    10. Ben de çoktandır ağlamıyordum. İyi oldu. O değilde biz duygusal günümüzdeyiz herhal. Yorumları okuduğum ağlamayan insanlar var ya. Taş kalpliler isiz dedim. :D

      Sil
    11. galiba bugün depresif duygusal takılıyorum ben. daş kalpliler, nasıl ağlamazlar :)

      Sil
    12. Film sonalarında salya sümük ağladım. Şimdi keyfim inanılmaz yerinde. Tuhaf kızım ben de anormallik var. hehehehehehe... İşveçli bilim adamları bile çözemez beni. Hehehehehe... iyi geceler canım takmayın hiç bir şeye kafayı ya bos verrriiin!

      Sil
    13. hehehe bende sonlarında koptum direk yorum yazdım sana film bitince, Senin kodlarını çok seveceğin ve seni sevmek için doğan biri çözecek :) İyi geceler canım, iyiyim merak etme :)

      Sil
    14. Tabi ben de onu sevmek için doğmuş olacağım hehehhehe

      Sil
  2. Bende izlemek isterimm ama dersler, iş vs :) sen izle görüşlerini yaz daha iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) canım haftada bir şımart kendini Cumartesi günleri benim kendimi şımartma günüm hehehehe...:D

      Sil
    2. Gezerek şimartsam :))
      hihihi :))

      Sil
    3. Tabi canım sadece film seyrederek değil gezerek, müzik dinliyerek, fotoğraf çekerek, sevdiğin insanlarla birlikte kahve yudumlayarak. Ya da ailenle balkonda sohbet edip bir yandan çay yudumlayarak, film izleyerek.... seni mutlu eden neyse onla şımart kendini :)

      Sil
  3. sen de mi korecansın hımmmm.
    :)
    tımım izlicam.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece Kore ile sınırlandırmak değilde Uzak doğu filmlerini seviyorum. Umarım beğenirsin :)

      Sil
  4. Aşk die bir şey mi varmış ? :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. copu kalmis elma masal
      bu toklukta adem n'apar
      esir olmus televizyon bakar
      kulu kalmis ates masal
      akil vermis neye yarar?
      hapi yutup ruyaya dalar

      bir melek, bir sehir,bir dunya var mi?
      bir insan ,bir guzel,hala ask var mi?

      bu boslukta insan n'apar
      cani sikilir aya dalar
      kendi bakar maymunu yollar

      gozu doner adam asar
      sonra mars ta hayat arar
      canli yayinda seytanlar
      bir melek, bir sehir,bir dunya var mi?
      bir insan ,bir guzel,hala ask var mi?

      bir melek,bir tanri bir seytan var mi?
      bir cirkin,bir guzel,hala ask var mi?

      bir melek, bir sehir,bir dunya var mi?
      bir insan ,bir guzel,hala ask var mi?.... Sonra ayrıntılı açıklamasını yaparım. Bana göre aşk var, ama insanlar egoistleştikçe, bencilleştikçe aşk kayboluyor.

      Sil
    2. http://www.youtube.com/watch?v=6E8qxn301VM

      Sil
    3. hafızam kötüdür derim ama okuyunca Redd dedim :D youtube açmıyor ama müzik dosyamdan çalıyorum: D: + Müzik + Rock + Türk Rock + Redd + Hala Aşk Var mı =D

      Sil
    4. Evet bildin sana yüz puan! :)Hala aşk var mı? Klibi çok anlamlı.

      Sil
  5. ve blog çok şirin olmuş ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan önceki şablonla bir kaç eleştiri alınca. Özlem inat yapma, benim en kötü huylarımdan biridir. İnadına bildiğimi okurum. İnat yapma dedim. Sadece sen girmiyorsun bloga blogcanlarında gözüne hitap etmesi lazım dedim. :)

      Sil