18 Mart 2013

Turuncu Gül


Çaldın kapımı
Tık tık tık!
Kim o dedim! Sen sustun, Konuştum, konuştum, konuştum… sen sustun!
Kim var orada, sen misin, neden ses vermiyorsun dedikçe sustun!
Ben konuştukça sen kendi yalnızlığına kaçıyordun sanki.
Sanki benimle konuşmamın en iyisi olduğuna karar vermiştin, benim fikrimi sormadan.
Sonra ürkek ve titreyen ellerimle açtım kapıyı.
Sendin biliyordum, hoş geldin dedim. Sen yine sustun!
Sanki ilahi bir güç kilit vurmuştu dudaklarına. Konuşma yetini almıştı senin.
Benimle konuşmayacaksan neden geldin dedim, sen yine sustun!
Sonra gözyaşların güllerdeki katre gibi yanaklarına düzüldü tek tek…
Boynuma atıldın konuşmuyordun, ağlıyordun sadece…
Neyin var, neden korkuyorsun, benden neden kaçıyorsun dedim!
Gözlerime baktın tekrar boynuma atılıp ağladın, ağladın yine sustun…
Gözyaşlarınla konuşuyordun benimle, anladım üzülme, böyle olması gerekse dedim.
Hıçkırıklara boğularak ağlamaya başladın. Gözlerindeki yağmur fırtınaya dönüşmüştü birden…
Uzun bir müddet gözündeki damlacıklarla konuştun benle…
İlginçtir ama ağlaman yağmur gibi rahatlatıyordu beni..
Güzel bir melodi bırakıyordu kulağımda…
Gözlerimi  kapatıp gözlerindeki yağmurun sesini dinliyordum.
Sen de gözlerini kapatıp kollarımda gözündeki yağmuru döküyordun.
Ağlamıyordum, soğuk kanlıydım ama sanki bir iğne deliğinden kalbimi dışarı çekiyorlar gibi tuhaf bir acı hissediyordum.
Gözü mü açtım. Bin bir renkte çiçeklerin arasındaydık.
Sen hayatında hiç turuncu gül gördün mü? 
Üzerine sim atılmış gibi parlıyor güller… bak dedim ne güzel yerdeyiz…
Sustun.. ağlamayı bırakıp gözünü açtın.
Turuncu güller şaşırtmamıştı seni. Büyülenmiş gibi bana bakıyordun.
Toprak gibi kokuyorsun dedin.. . sustun sustun.. sonra ilk cümlen bu oldu.
Gözlerime tomurcuklar birikti.
Sen de… sen de… sen.. yağmur gibi kokuyorsun diye bildim.
Böyle kokmam için sana ihtiyacım var dedim…
Benim de sana ihtiyacım var! dedin.
Bir bütün olduğumuzun sonunda farkına varmıştık.
Boynuma atıldın yine..yağmurunu bırakmaya başladın toprağıma…
Seni seviyorum… Seni seviyorum…

Sahipsiz Cümleler

24 yorum:

  1. Turuncu gül...Çokça güzel!!

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür blog şekeri. Senin kadar güzel olmasa da :D

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Şairimize beğendirdiysek güzel olmuş demek ki :)

      Sil
    2. Sen yazarsın da ben beğenmem mi :)
      yeni yazını sabırsızlıkla bekliyorum=)

      Sil
    3. Bu aralar çok yoğunum, uzun bir süre yeni yazılar paylaşamayabilirim. Ama tıpkı Turuncu Gül yazısı gibi eski yazılarımı hatırlatabilirim. Bir de sevdiğim bloggerların bloguna her gün uğruyorum. Paylaşım yapamasam da yazılarınızı okuyup arada yorun yapmaya çalışırım. :)

      Sil
  4. icat çıkarmayın başımızaa , turuncu gül nedirr :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de diyordum turuncu gül mü olur diye, varmış. Hatta siyah gül, mavi gül bile var. Evet icat çıkartayım da kız arkadaşlarınıza siyah, mavi, turuncu gül almak zorunda kalın.
      " Mal mısın sen, ne banal kırmızı gül almış mal" :D

      Sil
  5. vay beee.
    olmayan papatyaya ancak bu kadar güzel yazılabilir.
    :)
    ben de hep o susanlardanımdır.
    bak sonu iyi oluyomuş.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen sevgilinie papatya al, sıradan, klasik kişilerden olma. Deeeepppp! sen de yaşlı teyzeleri geçtin! Hadi vardır vardır senin bir papatyan hehehehe...Sanki kinaye var bu cümle de inanmıyor gibi. :) Olsa neler yazarım beeeen! Ya da hiç bir şey yazamam. Olmasın daha iyi.

      Ben susanlara çok gıcık olurum. Boğazlayasım gelir. Hadi mimiklerinizle, bakışınızla bir şey anlatsanız onu da beceremezsiniz. Beni konuşmadan anlasın dersiniz. Sonra öyle kalırsınız ortada. Ben duygularımı anlatmayı severim. Tutamam içimde. Tutarsam beni rahatsız eder. Düşündüklerini, hissettiklerini söyleyip rahatlamak varken, neden eziyet çektirir bazı insanlar kendilerine anlamam. İçinizde çok tutmayın gaz yapar. :D :D


      Sil
    2. yok bee hiç klasik değilim, romantik ve sürprizliyimdir, ama papatya yok ve böle çok mutluyum, papatya dert beee, yalnızlık seviyorum ben, böle huzurluyum.
      hah haaa çok sessizim ama konuşmadan anlatırım ki.
      ama anlatanları severiim.
      :)

      Sil
    3. Ben konuşmazsam çatlarım kiii. Ben kendimi düşünüyorum. hehehehe...
      Olmasın diyoruz da papatya olsa güzel olurdu bence. Sıkılırsak papatya falına bakardık :D :D yollardım saçlarını, aman yapraklarını saçlarını mı dedim ben. seviyor sevmiyor seviyor....

      Sil
  6. amaniiiin sen sevgini böle gösteriyorsan yandı papatyalar.
    :))))
    hah hah haaaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben döverek severim. Döverek sevme nasıl oluyorsa. Yok yaaa! cadıyımdır ama kıyamam ben papatyama. :)

      Sil
  7. Turuncu gül yaprağına yakışmaz bence =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hııım! ben yazıdan sonra turuncu gül var mı diye baktığımda hoş gözükmüştü gözüme. :))

      Sil
  8. Çoook güzel olmuş Anarşi. Mutlu son :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin gibi güzel yazan birinin beğenmesi gerçekten sevindirdi beni. Bu aralar yoğunum pek yeni yazılar yazamıyorum. Arşivden Turuncu gül gibi eski yazılarımı hatırlatacağım artık. :)

      Sil