8 Nisan 2013

Aşk, Oyuncak Bebektir


Aşk, bir oyuncak bebektir, arabadır. Siz inadına o oyuncağı istersiniz. Ondan daha güzel oyuncaklar vardır çevrenizde, ama inatla onu istersiniz işte. Ondan daha güzel bir oyuncak tutuşturulur elinize, gönülsüzce oyuncağınızı alırsınız. Seçim yapmak zorundasınızdır, oyuncaksız kalmaktan korktuğunuz için hızlı seçim yaparsınız. Üzülürsünüz, ağlarsınız, surat asarsınız, ama yeni oyuncağa da alışırsınız. Fakat aklınız hala istediğiniz o oyuncaktadır. Yeni oyuncağınızı kırıp dökersiniz, çok önemi yoktur bir şey hissetmediğiniz, kırılmasından, parçalanmasından korkmadığınız oyuncağınızın paramparça olmasına. Sonra tekrar yeni bir oyuncak tutuşturulur elinize. Ya da bu sefer gönüllü seçersiniz istemediğiniz oyuncağı.  O beğendiğiniz oyuncak hala oradadır. Bu sefer mızmızlık yapamazsınız, sadece oyuncağa vitrinden bakarsınız! Belki inatla istesek elde edeceksinizdir bazen de ne kadar çok isteseniz de uzaktan bakmakla yetinmek zorunda kalacaksınız  Sonra düşünürsünüz,

Aslında her şey istediğimiz, ömür boyu yanımızdan ayıramayacağımız oyuncağı alınmaması ile başladı. Belki vazgeçmeyi, insanları kırmayı, istemediğimiz oyuncakların elimize zorla tutuşturulmasıyla öğrendik.

Sahipsiz Cümleler

11 yorum:

  1. Bunlar ne güzel ve ne haklı benzetmeler :) Ve evet ne öğrendiysek çocukken öğrendik, şartlandırıldık elimizdekiyle yetinmeye ya da o olmazsa diğerini kabul edelim denmeye.

    Bunu değilde daha mücadeleci olmayı öğretselerdi belki daha fazla mutlu insan olurdu bu hayatta.

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve hep o istediği oyuncağın hıncını başka oyuncaklardan almazdı. :))

      Sil
    2. :) evet alınamayan oyuncakların acısını, sahip olunan oyuncaklar çekiyor :/

      Sil
  2. O kadar yaşlandım ki bu konuya çok yaşlı kaldım:))) çok öptüm seni. Aşk bir sudur iç iç susuzluk çok zordur..(uydurdum) :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehehehe....aşkın yaşı yoktuuuuur! :D

      Sil
  3. Aninda herseyin olmadigini, her istedigime birden kavusamayacagimi ögretmek adina istedigi anda istedigim oyuncaklarin alinmamasi ile büyüdüm ben.
    Sonra bir gün tam unutmusken o cok begendigim oyuncak gelirdi. Böylece aninda olmayan sekerin sonradan oldugunda da mutluluk getirdigini ögrendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçi her şeyi istediğin anda elde etmekte o şeyin değerini düşürüyor. Bir şeyi elde etmek için biraz çaba sarf etmek en azından beklemek gerekiyor.

      Sil
  4. amaniiin oyuncaklar kırlıyo tabi bazensi.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir isteyerek kırmak var bir de istemeden kırmak var. :)

      Sil
  5. Bana abim hep der ki, Yeliz çocukken tüm oyuncaklarımı hep kırdın, en sevdiklerimi bozdun. Sanırım suçlu benim burada :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni kötü çocuk seniii! :))

      Sil