4 Nisan 2013

First Time / Di Yi Ci


Çin filmlerine hep ön yargılı olmuşumdur, ama filmin ilk repliklerini ve filmi izleyen kişinin şu yorumunu:

“Gözyaşlarıma engel olamadım en güzeli de ağladığımı gören 5 yaşındaki oğlum bana yaklaşıp kulağıma büyükler ağlamaz diye fısıldamasıydı.”

gördükten sonra filmi izlemeye karar verdim. Ahh!  küçüğüm bilse büyükler hep ağlar; ama gözleriyle değil kalpleriyle. Belki de çoğumuzun kalbine değen yaşlar yanaklarına değenlerden daha fazladır.
Filmi anlatıp tadını kaçırmak istemiyorum. Romantik film sevenler mutlaka izlesin.  Konusunun Güney Kore yapımı ....ing / Bitmeyen Aşk filimi ile benzerlik gösterdiği söyleniyor, onu izlemedim.







"Neli şeker seversin? Elmalı mı portakallı mı şeftalili mi?"
Ben mi?
Ben, elmalı şekeri severim!!!.....

Sahipsiz Cümleler

16 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bundan önceki tema da çok güzeldi ama yorum kısmında yanıtla butonu olmadığı için sorun yaşadım, zorluyordu beni. Bu paint le kendim çizdim :D acemi oldu ama idare eder.

      Sil
    2. ama çok tatlı olmuuşş :) illaki prof bir temaya gerek yok bence :)

      Sil
  2. blog çok gzl oldu evet ve uzak doğu filmlerini izleyemiyorum =(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle ya izlemeye başlayınca hastası olacaksın uzak doğu filimlerinin. Hem tam sana göre bu film romantik, aşk filmi. Ben seviyorum böyle filmleri, ağlatıyor ama olsun :)

      Sil
  3. Konu Çin filmi olunca aynı ön yargı bende de var amaaa bir bakın diyorsan, ilk boş zamanımı bu filimle değerlendireceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana sosrasan benim zevkime göre Bence bakın! :)

      Sil
    2. öyleyse bu kez senin zevkine güvenelim canıııım :))

      Sevgiler :)

      Sil
  4. Teman cok hoş canım keyifli günler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Blogumun teması bugün daha güzel bir güzel gözüküyor gözüme sarı, lacivert hehehehe...

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Bence de çok şirinler. Baş roldeki kızımız çok saf ama filmin sonunda zekasıyla şaşırtacak :D

      Sil
  6. izlerim.

    sen de ne güzel anlatmışsın ama.
    kirazlı, çilekli, tarçınlı şeker severim.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleeeee! :)) Coğrafi Koordinatlarını yaz ışınlıyorum çilekli şekerini hehehhehe..

      Sil
  7. oyun kelimesi geçtiği için açılmıyor yorumu buraya yazıyorum =) güzel tarif etmişsin özlem =)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler aslında bir kişiye aşık oluyoruz, tüm tutkılarımızla her aşkta onu arıyoruz sanki.

      Sil