12 Nisan 2013

Hayal !


Sonsuz’un bloğunda dün yorum yapmıştım güzel bir yazısına gök kuşağının kokusu ile ilgili.  Gök kuşağının kokusu güzeldir. Mavisi yağmur kokar, kırmızısı gül, sarısı papatya, yeşili çimen, turuncusu portakal, moru leylak, laciverti de deniz. Senin bloğun bugün leylak kokuyor demiştim.  Bu yorumum güzel bir ilham verdi bana. Bazen diğer bloglara yorum yaparken yazacağım yazı oluşuveriyor zihnimde, birbirimize ilham veriyoruz yani.  Sonsuz bugün yağmur sonrası çimlerde oluşan kokusu var bloğunda. İlknur senin blog gül kokuyor bugün, Uçan karavan senin blog ise mis gibi leylak kokuyor, Su senin bloğun deniz kokuyor bugün, Pe hito senin yazıların yağmur damlalarının toprakta oluşturduğu kokuyla dolmuş bugün. Dondurma delisi, doğum günü çocuğu bugün portakal kokuyor senin yazıların. Blogunuza girdiğimde alıyorum o kokuları siz almıyor musunuz yoksa. Hayal edemiyorsunuz o zaman. Benim bloğumda bugün papatya kokuyor. Aldınız mı kokuyu? Kapatın gözlerinizi kapatın şimdi hayal edin. Kendi hayalinizde bir papatya tarlası oluşturun kısa bir süre hayal edin. Gözünüzü açtığınızda çok rahatlamış hissedeceksiniz kendinizi. Şimdi kendi bloğunuza gidin benim dediğim blog kokunuz ile ilgili hayal kurun. Eğer güzel bir hayal çıkarsa bloğunuzda paylaşın. Ben ne mi hayal ettim.


Şimdi ben yağmur yağmış, papatyaların arasında ellerimi değerek yürüyorum. Çiçeklerin üstündeki yağmur damlaları parmaklarıma değdiğinde yere düşüyor. Güneş yeni çıkmış ve toprak kokusu ile dans ediyor. Gökyüzünde gök kuşağı da katılıyor sonra dansa. Üzerimde açık mavi bir elbisem var. Saçlarımı arkadan açık pembe kurdele ile toplamışım. Ayakkabımı çıkartıyorum ve ıslak toprağa basıyorum. Papatyalar elimi sürtüyorum kokusu gelsin diye fakat papatyalar kokmuyor. Sonra bir papatyayı koparıyorum birden muhteşem kokusu bütün Dünyayı sarıyor….

26 yorum:

  1. Connie Francis - Siboney şarkısıda bu olsun hayalinin... =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ana benim hayalimin klibini çekmişler hahahahaha... gıcıksın sen biliyor musun? gıcccıııııık!

      Sil
    2. Kurdun mu sen hayalini bakıyım hııı? Ben kuracaksın dediysem kuracaksın o kadar.

      Sil
  2. Çoookk çirkin geçen bir günün ardıından ben de eve ıslak çalılara dokuna dokuna gitmiştim. İçim huzur dolmuştu resmen :) Bizi salsınlar doğaya, hipi olalım kaçalım gidelim buralardan. Orda ne canımız sıkılııırr ne de canımmız yanar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama hipiler yıkanmaz biliosun değilmi =)

      Sil
    2. Değil mi ya. Bir de karavanımız olsun hahahaha..ne güzel olur.

      Sil
    3. Hadi ya yıkanmaz mı gerçekten. Biz de bir dere kenarında çimerik hahahaha... Biz temiz hipi oluruz

      Sil
    4. malesef hippiliğin kurallarından, bir zmnlar sultanahmeti mesken tutmuşlar yıllar önce huhaha

      Sil
    5. Yok ben beğenmedim o zaman, vazgeçtim :)

      Sil
    6. Yaaaa çook geç gördüm bu yazışmalarııı!! Hiç de bile hippilik bir akım, doğayı, doğallığı, özgürlüğü, gençliği simgeliyor.. Sen yıkanan hippi ol SOnsuzcum :)) Yani hepimiz yıkanan hippiiiilerden olalım :) Hadi beni yalnız brakmayın hippiiii olalıımm :)

      Sil
    7. Ya ben de diyorum ki bir yorum vardı sanki hippilikle ilgili yeni aklıma geldi, şimdi girdim bloga hehehehe...Ben de diyorum biz dere kenarında çimerik ahahahaha ama temiz hippi olmaz diyor :D

      Sil
  3. Ayakların gıdıklanıyor mu toprağa deyince? Benim hep gıdıklanır da(:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır çok güzel bir his :D

      Sil
  4. Ay bide bitli olur onlarrr.. Ben kaçtım Anarşim..Bit temize gidermiş.:( haydi bayyyyyy.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha... ben küçükken bitlenmiştim hem de bir saç vardıki bende çocukken daha çoktu üç kişiye saç çıkar o derece. Düşün o saçı bitten nasıl arındıracaksın. hehehe

      Sil
  5. Papatyalara bayılırım ama. Hele gökkuşağı, ben yağarım ardından renkler kurulur gökyüzüne:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzeeell! papatya en güzel çiçek bence.

      Sil
  6. Özlem

    Teşekkür ediyorum benim bloğumu da kokladığın için ve benim en sevdiğim kokudur yağmur sonrası toprak kokusu :) Demek gelmiş o koku sana.

    Bugün dışarıda biraz vakit geçirdim, yeşil çimlerin üzerinde beyaz papatyaları gördüm veee "bahar gelmiş" dedim. Benim için bir o toprak kokusu, bir de beyaz papatyalardır, baharı müjdeleyen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel ya! Önceden bu görüntüler, çevre hep elimizin altındaydı değerini anlamamışız. Çoğu kişi hep doğaya özlem duyuyor. Özellikle kentleşmeden sonra.

      Sil
    2. Haklısın canım :)) yeşili görmek sıradandı bizim için. Şimdi yeni yapılan sitelerde ayırıcı özellik oldu " yeşil alan var, bilmem kaç metrekare" halbuki daha önce işin doğalı zaten yeşil alandı.

      Öyle işteeee :))

      Sil
  7. Benim blogta portakal kokusu iyice yayıldıı :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bloga kadar geldi kokusu hehehehe

      Sil
  8. yine çok tatlı ama.
    koku toprak hissettirdin ki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hisset gök kuşağının bütün kokularını hisset benim bloguma girdiğinde. :)

      Sil
  9. :)) ve ben o yağmur altında ıslanmak isterim ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mis gibi kokardık o zaman. :D

      Sil