15 Mayıs 2013

Mutluluğun Kokusu

Hanim Eli by Rafet El Roman on Grooveshark

 Rüzgar, yağmur ve odama dolan hanımeli kokusu eşliğinde, bu müziği dinliyorum.

Bana huzur veren, mutlu eden, hayatta olduğumu hatırlatan tek koku, hanımeli kokusu. En sevdiğin ay nedir diye sorsalar mayıs derim, sırf hanımeli yüzünden. Eve her girişimde hanımeli ağacından bir çiçek kopartıp ağzıma alır, balından emerim. Gün boyu burnumdan gitmez o koku. Daha önce de demiştim. Dünyadaki karmaşıklığı, hareketliliği durduracak uyuşturucu bu. Buram buram ruhuma doldu şimdi. Beni uyuşturduğu kesin. :)

Sevgilinin kokusunu emanet ettiği çiçek.
Ben her akşam kokunla uyuyorum.

 Sahipsiz Cümleler

9 yorum:

  1. Şarkımızı dinledik, şimdi yoruma geçebiliriz.:) Ne güzel ifade etmişsin duygularını.. Ofise gelirken yokuş aşağı bir yoldan iniyorum. Sol tarafta kalan binanın bahçesinde hanımeli ağaçları var. 2 kez içime çektim kokuyu bu sabah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))).... Hıııım o kokuyu birde akşam çek içine. Akşam daha güzel koku bırakıyorlar :)

      Sil
    2. Her yanından geçişimde ağacın içine giriyorum zaten:) Daha iyi alayım kokuyu diye:)

      Sil
    3. Bence o koku her insan üzerinde aynı etkiyi yapıyordur. Kokuyu bilmeyenler durup ne kokuyor ya güzel bir şey kokuyor burada hehehehe...

      Sil
  2. Bir tat, bir ses, bir duygu insanı nasıl da mutlu eder :)
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o mutluluğun adı hanımeli kokusudur :D

      Sil
  3. O koku şimdi senin yazınla benim burnumda. Küçücük yazına neleri sığdırmışsın :)

    Barış ve huzur olsun Dünya'da..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şuanda Dünya'nın en ihtiyaç duyduğu şey barış huzur. Bombalar, biber gazları yerine hanimeli kokusu atsalar ya her yere.

      Sil