25 Ekim 2013

Hint Filmleri

Bugün Beren Saat’in rol aldığı “ Benim Dünyam “ adlı filminin tanıtımını gördüm. Konusunu dinleyince, bunlar Hint yapımı Black filiminden çalmışlar dememle. Black dizisinden esinlendiği söylenildi. 25 Ekim de vizyonda ( yani bugün) galiba yanlış hatırlamıyorsam. Black benim severek izlediğim bir film.  Filmi izlemenizi tavsiye ederim. 
Umarım Benim Dünyam da onun kadar güzel olur.

 Benim Dünyam Afişi- Türkiye

Black- Hindistan

Hint filmlerinden bahsettim, o zaman devam edelim. Aamir Khan’ın bütün filmlerini izledim. Aamir Khan’ı duymayan yoktur herhalde. Sadece en çok beğendiğim filmlerin isimlerini ve afişlerini paylaşacağım, sıralama yapacağım. Uzunca anlatmaya gerek yok.  Emin olun izlediğinize pişman olmayacağınız filmler bunlar. Anlatmaya gerek duymuyorum, filmlerin muhteşemliğinden o kadar eminin.( Hele paylaşacağım afişin ilk üçünden.) İzlemediyseniz bir yere not edin ve boş vaktinizde filmleri izleyin derim.

Birinci- Taare Zameen Par. Filmin içindeki müziklerde şahane TIK!

İkinci- 3 idiots

Üçüncü- Ghajini

Dördüncü- Rang de Basanti

Beşinci- Dıl Chahta Haı
Hadi bunu anlatayım bari. "Filmin Konusu: Üç sıkı arkadaş..Üçünün de aşka farklı bakışları vardır.. Biri her gördüğü kıza aşık olduğunu sanır ( Sameer ); biri aşka inanmaz, hep çapkınlık peşindedir ( Akash ); diğeri ise aşk hakkında pek konuşmaz.. ( Siddharth ) Günün birinde kader hepsine öyle bir oyun oynar ki aşk hepsine bir ders verir." Bak yine anlatmadan duramadım. Yazıyı uzun tutmayım diye uğraşıyorum olmuyor. Şimdilik bu kadar. Görüşürüüüz pisicikler!


25 yorum:

  1. Black filmini izledikten sonra, Benim Dünyam'ın fragmanı çok yapmacık geldi bana. İlk iki filmi izlemiştim bende çok başarılı ve boş bir film değil.. 3.'yü merak ettim, izlememiştim..

    Not: Blogunun yeni hali çok şirin fındığıım..
    Pisicik Özlem'den Sevgilerle.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evim sensin filmini bayramda annemle izledim o da Kore filminden esinlenilmişti çok iğrençti ya :D Biz Black'ı izlediğimiz için eminim beğenmeyeceğiz. Gahanjini güzel bir film hafızasını yitiren bir kişi nasıl intikam alır. Aşk, hüzün, komedi, intikam hepsi bir arada.

      Blogun pullarının hepsini yalayıp yalayıp yapıştırdım hahahahaha... Sen benim en güzel pisiciğimsin. Beyaz, renkli gözlü beyaz tüy yumağı pisiiciklerden :)

      Sil
    2. Ha bu arada porofil resmim pek bi güzel olmuş :D

      Sil
    3. Ben gitmeyi düşünmüyorum fragmanını bile beğenmedim.. Gahanjini yi izlicem, senin tavsiyen ve diğer iki filmin güzel olmasını referans alaraktan :))

      hahahaha tükürük kalmamıştır sende o zaman :D
      Oyy kedi gibi sana sevimlilik yapasım geldi hahahaha..

      Sil
    4. Pullardan birinin düştüğünü görürseniz yalayıp yapıştırıverin beee! iğrenççç hehehehe...
      Sen sevimlilik yapmasan bile en güzel kedimi mıncıırırım ben hahahaha... kötü severim.
      Bu arada Dünya Makarna günün kutlu olsun. Dünya Makarna günüymüş bugün :D Deliye her gün bayram.

      Sil
    5. Ben yapıştırırım merak etme hahahaha...
      Makarna günü mü o may gat.. Senin de kutlu olsun fındığımm.. Makarna yiyelim bugün, tüm günleri layıkıyla kutluyormuşum gibi, bundan eksik kalmayayım :)

      Sil
    6. Yap yap Üç dört çeşit makarna yap hahaha..... saçma geliyor bana böyle günler her gün bir gün. Nasıl bir cümle oldu bu ya!

      Sil
  2. Aamir Khan'i cok severim ama tüm filimlerini daha izlemedim. Evde Shah Rhuk Khan'in tüm filimleri var. Orjinal olarak aliyorum. Burada sadece 3 Euro. Ingilizce alt yazili seyrediyorum fakat hintceyi de söktüm hint arkadaslarim sayesinde. Black'i seyretmedim. Muhakkak seyredecegim. Seni özledim ben. Mailleselim yine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Shah Rhuk Khan'ın sadece My name is Khan'ı izledim eğer önereceğin bir film mi var mı? Ohhh kız kaç dil biliyorsun sen :) Black kesinlikle izle. Ben de özledim canım, görüşürüz.

      Sil
    2. Veer Zaara seyret muhakkak. Bir dil bir insan. Ben var 4 insan olmak :))

      Sil
    3. Sen süper olmak :)) İzlerim canım kesinlikle.

      Sil
  3. Bunları not ettim ve kesinlikle izleyeceğim :)
    Bu arada Beren'in filmini de izleyeceğim, konusu çok güzel ve şimdi öğrendiğime göre uyarlamaymış
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet konusu çok çok güzel. Taare Zameen Par ı izlemeni tavsiye ederim. Özellikle bir anne olarak, anne olmayı geçtim her yetişkin bireyin izlemesi gereken bir film olduğunu düşünüyorum. Şu yaşıma kadar izlediğim filmlerin için de birinci sırada yerini koruyor, hiç bir film yerini de alamaz gibi duruyor.

      Sil
  4. Aamir kaan ı çok severim, üç idiots ile her çocuk özeldir i izledim
    diğerlerine de bakacağım özlemcim teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, boş bir vaktinde izlemelisin, fakat her çocuk özeldir filmi bence en şahane filmi.

      Sil
  5. izlemeyi çok istedim ama hiçbir yerde türkçe dublaj bulamadım alt yazı olarak izlemekten hoşlanmıyorum çok da merak ediyordum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tam aksine Türkçe dublajlı flimleri sevmiyorum, orjinal sesini bozuyor tuhaf bir şey çıkıyor ortaya alt yazıyı takip ederken filmi birtirdiğim de sanki türkçe dinlemişim gibi hissediyorum.

      Sil
  6. yazıyı okumaktan filme konsantre olamıyorum ki ama yinede izleyecegim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehe.. Amir Khan hastası yapacağım seniiii! :) İzlemeye çalış özellikle Taree Zameen Par'ı. Evet herkesin zevki farklı aynı durumdan annem de şikyetçi alt yazılı filmleri izlemez.

      Sil
  7. bugünde aradım bulamadım yaw:(neyse ben diger filmlerini izliyim bari önce :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkçe dublajlı bulman mümkün değil. :)

      Sil
    2. anlayana kadar üç beş kere izlerim bende napıyım :)

      Sil
    3. Oooww! durum vahim, izleme sen ısrarımdan vazgeçtim. Eziyet etme kendine, zevk alamadıktan sonra izlemişsin ne anlamı var. :)

      Sil
    4. ben bu filmi çok merek ediyorumm izlemem lazım :D:D

      Sil