7 Ekim 2013

Pisicikler

Merhaba kedicikler! Blogum bir yaşına girdi hatta birkaç gün geçti. Anarşi şimdi bir yaşında. Çoğu blogta çekiliş, hediye görüyorum. O tek kişiyi sevindirecekti. Ben de benim takip eden pisiciklerin hepsini sevindirmek istedim.  O yüzden Anarşi 2014 takvimi hazırladım. 2014 gelmeden Anarşi Takviminiz hazır. Biliyorsunuz Sosyoloji çıkışlıyım, resim, grafik, illüstrasyon anlamında hiç bir eğitim almadım. Bu çizimlerim paintle yapılmıştır. Her ne kadar kimse inanmasa da. Valla paintle yaptım. Kedilerin üzerine yemin ederim. Yaklaşık 2 ay içerisinde de kendimi az da olsa geliştirdim, bu noktaya getirdim. Bunun sonu gelmeyecek daha da geliştireceğim. Çünkü resim çizmek beni mutlu ediyor. Paint başlangıçtı benim için devamı gelecek. Başkalarını mutlu görmek beni mutlu ediyor, umarım yüzünüzde küçük bir mutluluk oluştururum. Takvimi kullanırken Beni yani Anarşi ve kedicikleri hatırlarsınız. ( Bu arada çoğu kişiden kedi görünce Anarşi aklıma sen geliyorsun tepkisi alıyorum)  Görüştüğümüz zaman görüşürüz.


-----------------------

-----------------------
-----------------

--------------
------------------

--------------------
------------------
-------------------
---------------------

------------------
--------------


Not: Ben de daha Anarşi takviminin renkli çıktısını almadım. Nasıl göründüğünü bilmiyorum, hemen paylaşmak istedim. Umarım buradaki gibi tatlı gözüküyordur.


23 yorum:

  1. Sen var ya, hayal dünyası çok geniş bir kızsın. Beni yazısını okurken güldüren tek kişisin. Çok beğendim. Çıktısını al, paylaş, ona göre bende birşeyler yapayım. Ancak paintte bu kadar milimetrik fare oynayışlarını nasıl yapıyorsun :s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meslek sırrı hahahaha...Resim çizerken korkmayacaksın. İlk zamanlar çok kötü çizim yapıyordum ama pes etmedim yok ben çizemem diye, inatla çizdim. Bir de hayal gücü önemli dediğin gibi, çocuksu bir yapım var birazda benim, kediden çiçekler, yağmur kovası şeklinde tuhaf şeyler hayal edebiliyorum. Normal değilim yani :D

      Sil
  2. Yok ben paintle yaptığına inanıyorum =))) ama çok başarılı gerçekten ! Çünkü paintle çizim yapmak çok zordur. 1 yaşın kutlu olsun =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havanı da atıyorsun yani artist kedicik. :D Teşekkürleeeer!

      Sil
  3. Anarşik kuru fasülye uçurur ahahahaha.. Seni yiiriimm :D Çok güldüm buna :D
    Süper çizmişsinsin, harika mısın nesin yahuuu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehe... sen o postu görmedim mi ya? Kore ile ilgili postumda vardı o çizim. Kore aşkımdan. :D

      Sil
    2. bu arada teşkür Dondurma hastası kedi :D

      Sil
    3. Sen söyleyince hatırlar gibi oldum, napiim unutkanım ben kardeş :)))
      Ayrıca aynı tepkiyi 2.kez veremem mi yaneee :D Kuru fasulyeye daldık tebrik etmeyi unuttuk, al sana bir unutkanlık daha.. Blogun nice seneler görsün inşallah. Kutlu mutlu olsun :) İyi ki birbirimizi bu alemde bulmuşuz :D

      Sil
    4. Ben bile unutmuşum, senin unutman gayet normal fındığım! Anarşi'nin yaşlı, huysuz, tombul teyze hallerini de görürsünüz inşallah. Beddua gibi oldu hadi neyse. Teşekkürler :)

      Sil
  4. Gercekten yolda kedi görünce aklima geliyorsun canim. Fotografini cekeyim de bloga koyayim Anarsi sevinsin diyorum kendi kendime. Bu araya dogum ayim olan Mayis'a ve Haziran'a ve Agustos'a bayildim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoksa şu çatlak ne tepki verecek bir bakayım mı diyorsun Hahahaha... teşekkürler canım benim. Bence de Mayıs ayı en güzeli oldu :)

      Sil
  5. Teşekkürler Anarşi!
    Ellerine sağlık :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şey değil Tuxedo. Ben de teşekkür ederim :)

      Sil
  6. blogunun yeni yaşı kutlu olsun tatlımmm:)
    nice güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle...
    takvim de süper olmuş,tebrik ediyorum çoook yeteneklisin
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyretmeniiim! teşekkür ederim. Artık bu blog benim bebeğim. Benimle inanılmaz bütünleşti. Önceki blogum böyle değildi.

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Sen daha tatlısın yahuuu!

      Sil
  8. Doğal yetenek diye buna deniyor sanırım, her biri diğerinden güzel :) bu hepsi güzel demenin başka yolu sanırım :))
    Nice 1'li yaşlara :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, bunlar çok güzel çizimler, çok beğendim! :) Ben blogumda normalde Kore dizileriyle ilgili yazılar yayınlıyordum ama bugünlerde LYS günlüğü tutuyorum ve takvim arayışındaydım, blogumda takvimlerinizi (tabii ki kaynak göstererek) kullanabilir miyim? :)
    http://harmony-halmeoni.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldin bloguma. Pek ses çıkarmasam da blogunu takip ediyorum :) Tabi kullanabilirsin.

      Sil
    2. Hoşbulduk ^_^ Ah teşekkür ederim, bunu duymak beni çok mutlu etti. Yazın eski formatıma döndüğümde bol bol mimleşiriz o zaman. ^_^ Kullandım o zaman: http://harmony-halmeoni.blogspot.com.tr/2014/04/lys-gunlugu-hafta-degerlendirmesi.html Umarım üzerlerini çizdiğim için bana kızmazsın ^^""

      Sil
    3. Tamam canım zaten ben de yoğunum hem taşınma hem de Kpss belası :) Kızmam niye kzıayım zaten bu takvimler hediyeydi. İstediğin gibi kullanabilirsin. Başarılar :)

      Sil