4 Aralık 2013

Bu Ayraçlar Kitap Okutur

Yok ben iki blogu aynı anda idare edemeyecek gibi duruyorum. Blogum karman çorman olmasın diye ayrı bir çizim blogu açayım dedim ama benimseyemedim blogu. Ben çizimlerime de buradan devam edeceğim, zaten tarhana çorbası gibi karmakarışık bir blogun var. Blogun adını Tarhana Çorbası koysam yeri. Elimle çizdiğim ayraçlarım var demiştim ve bilgisyardaki çizimimden kat kat iyidir çizdiklerim. Fotoğraf makinem yaşayan bir ölü olsa da dayanamadım çektim. Yazıcıyla da şimdi gece gece uğraşmak istemedim. Daha orjinal görebilirdiniz ama idare edeceksiniz artık.  Otuz tane ayracım var, ama ben en beğendiklerimi sizinle paylaşacağım. ( Ohaaa! kızım işin gücün yok ayraç mı sutokladın kendine diyebilirisniz ya da diyor biri. Çok kolay çizdiğim için yarım saatte 10 ayraç çizerim ben hehehe...) Çok uzattım yine ben yaaa! Tamam tamam fotoğraflara geçelim.

Psikolojime göre ayraç seçimi yapıyorum. O kitap bitene kadar ayracım bana eşlik ediyor.

Şuan kullandığım ayracım. Bu ayracımı en sevdiklerimden biri azcıkta olsa bana benzediği için, sempati oluştu aramızda :)

Ayraclarımın hepsi güzel yaa! Bazen muzurluğumun üstünde olduğu ayraçta çiziyorum kediyle kirpi gibi :D

Şu fotoğraf makinesinin kötü çekmesine rağmen çok güzel gözüküyorlar. Tabi çizim  kartları böyle mavimsi gözükmüyor. Bembeyaz kar gibi hepsi.


Bu da en çok sevdiğim diğer ayracım. Sırf bu ayraçlar yüzünden kitap okuyorum ben :D :D

Neyse efendim kapttığım blogta çekiliş vardı oda yattı sanmayın. Pehi dışında çoğu kişi istekli olmasa da ben blogum hakkımda yorum yapanları listeye ekledim. Tabi Pehiyi kuraya katmadan ekledim. Geriye iki kişi kaldı. Altı kişi yorum yapmış, çekilişe katılıyorum demese de onlar kendilerini biliyor isimleri yazdırmayın şimdi bana. Kağıtları katladım ve çektiğimde iki şanslımız da şu kişilerdi. Maviye İz Süren ve Kahve Tadında. Pehi'yi eklersek üç kişi. Dediğim gibi benden bir şey isteyebilirsiniz. Banner, Sticker, Kutu ya da Anarşik bebek. Hatırlamanız için her birinden örnek veriyorum.


 Anarşik bebek

Keep Calm tablo
Sticker ( Kavanoza, deftere, hediyelere, buzdolabına..... yapıştırmak için)

Banner



Ve hediyeleri koymak için kutu. Seçin bakalım türünü. Nasıl çizmem ne olması gerektiğini iletişim bölümümden mail adresimi alın ve bana mail atın kızlar. Görüşürüzzz!

Sahipsiz Cümleler

31 yorum:

  1. canımcım ayraçlar çok güzel olmuş:)
    ben bir ara çok katılmıştım çekilişlere sonra sıkıldım ve katılmamaya karar verdim.
    ama bunlar çok güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavi ayraçta çizebilirim, tarayıcıdan tararım! Orjinal haline çok çok yakın olur. Çıktısını almak sana kalır ama. Kabulse üç tane kitap ayracı çiziyorum sana.

      Sil
    2. özlemcim senin için en kolayı hangisiyse onu yap,banner de olabilir aslında:)

      Sil
    3. Benim için hepsi kolay. Ne istiyorsan banner veya başka bir şey! Mesela bannerım sade olmalı şunlar olmalı vb. diye mail atabilirsin bana. Çünkü zevk meselesi çocuksu çizimlerim olduğu için. Mesela Ahu Kader kahverengi tonları severim, kitap ve kahveyi severim dedi ona uygun banner çizdim.

      Sil
  2. Peki benim bu yazım boşa mı güdecek, 3 aralığa kadar zaman var dediğin için yarın yayınlayacaktım :(


    Bildiğiniz gibi bir yıldır blog dünyasındayım ve ilk günlerimde keşfedip takip etmeye başladığım, yazıları mutlaka mutlaka olumlu ve sürpriz sonlarla biten, keyfim kaçtığında özellikle açıp yazılarını okuduğum, kedi sever güzel kalpli sahipsiz cümleler'in yazarı Özlemcim yeni bir blog daha açtı. Bloğunun adını pek düşünüp ona çok yakışan Anarşi ismine karar veriyor.

    Niye mi yazıyorum; içinde renkli renkli kendi çizdiği resimleri paylaşıyor. Ve bloğunu yeni açtığı için bir etkinlik başlatmış. Size kendi elleriyle hazırladığı hediyeler dağıtıyor. Bu hediyeler bir TIK kadar yakın. Zevkle takip edeceksiniz diyor, sevgilerimi sunuyorum.

    pehito
    :)

    Başında senin süpürgeli cadı fotoğrafını eklemiştim. O zaman ben bu adresini vererek mi yayınlasam öyle olur mu??

    Bu arada o cupcake'li resimden istiyorum. Sebebini anlatırım ama bu kadar denk gelir. Tabiii isteme hakkım varsa :)
    Ayraçları da çok beğendim ellerine sağlık.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok paylaşmana gerek yok Pehi, seni de yormuşum kusura bakma; ama yazdıkların mutlu etti beni. :) Cupcakeli resmi göndereceğim sana. Kursa gitme maceralarını da anltırsın bize ben de pek meraklıyım böyle şeylere ama burada kurs yok. Hele şeker hamurlarından yapılan kurabiylere bayılıyorum.

      Sil
    2. Özlemcim

      3 Aralık değil 3 Ocak olacaktı.
      :)
      Beni zahmete sokmadın, senin için yapacağım her şeyi keyifle yaparım. Bunu da keyifle yaptım. Eğer devam ediyorsa çekiliş yazıyı bu yazının linkini verip yayımlamak istiyorum.
      İşte benim de uzmanlaşmak istediğim şey onlar ve cupcake'ler.
      Tabi anlatırım keyifle. Sana da yardım etmeye çalışırım öğrendikçe. Nasıl olur bilmiyorum ama bir şeyler bulmaya çalışırız.
      :)

      Sil
    3. Hehehehehe...
      Hayır devam etmiyor Pehim o yüzden paylaşmana gerek yok. Hehehe.. Tamam öğren sen, anlat blogunda benimde içim gitsin :) Mailene bak bu arada.

      Sil
  3. Vay be, şimdiki kullandığın ayracı bende çok sevdim. Sana benziyor :) Dur bende katılacağım çekilişe, daha vakit vardı dimi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üşengeç kedi yazımı okumamışsın sen. Bu çatlak kız çok uzun yazmış ya diye. Yazıyı oku bütün sorduğun soruların cevapları var. :D

      Sil
    2. Yoo okudum ki ben bizi direk cekilise katiyosun oyle degil mi

      Sil
    3. Pardon o zaman fındıklı dondurmam! Ben o blogu kapattığım için hepinizin ismini kağıda (yorum yapanların) yazdım sonracığıma çekilişi yaptım pehi, mavi ve kahve tadında çıktı. Senin çekilişe katılmana gerek yok kii! Bi ayracımı esirgeyeceğim senden.

      Sil
    4. Tatlı bademim benim! :) Bana gönderdiğin bannerları banner mıydı o ya bilemedim de şu an karıştırıyor olabilirim, kapak resmi işte.. Onu koymayı denedim ama küçücük gözüküyorlar, niye aceba?

      Sil
    5. Evet canım banner boyutları oldukça iyi küçük değil yani indirirken resmi açıp resmifarklı kaydet deseydin açmadan indirdiğin zaman bazen boyutundan küçük iniyor. Ben yine de göndereyim bir daha.

      Sil
  4. Diğer blog nerede onu bulamadım..?

    YanıtlaSil
  5. Ayraclar harika canim. Ben bunlarin ciktisini alirim haberin olsun. Öptüm seni cok. Ahu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buradan alabilirsen al! :)

      Sil
    2. Aldim canim. Hepsini tek tek kesip, biraz sert bir katronun üzerine yapistiracagim. ;)

      Sil
    3. Tamam canım. kırpınca bazıları biraz yamuk oluyor ama bir de rengi kötü fotoğraf makinem iyi olsaydı daha güzel çıkardı idare edeceksin artık. Elimde enakei kızların ayraçlarıda var onlar daha orjinal, onlarıda paylaşmayı düşünüyorum bir ara.

      Sil
    4. Enakei kizlari ne canim? Zaten burada koydugun gibi fotografi kaydettim. Mesela ücüncü fotografta oldugu gibi ayraclarin tamami yok fotografta, ama olsun sorun degil. Bunlara bakarak yine cizim yapabilirim diye düsünüyorum.

      Sil
    5. Paylaştığım zaman görürsün canım. :)

      Sil
  6. Harikasın Anarşi. Sanırım kendi kendini mutlu edebilen birini sorsalar seni gösteririm, yada yaratıcı birini sorsalar. Ayraçlar çok özel olabilir. Bende kendime bir tane yaptırmıştım, onu kullanıyorum ve bana okuma isteği veriyor. Seninkiler de çok güzel olmuş. Tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen tam tanımladın beni, gülmediğim gün yoktur benim, evin neşe kaynağıyım ben! Bir de kendi kendime mutluyum, aslında bu da iyi değil insanlara bazen ihtiyaç duymuyorum bu yüzden. Valla bu ayraçların tatlılığı bana kitap okutturuyor. :) Teşekkürler bu arada.

      Sil
  7. Ayraçlar çok güzel olmuş, hepsi birbirinden özel.. Ellerinize sağlık. Bende ayraç meraklısı oldum son zamanlarda. Tarzımız farklı olsa da benimde ayraç çizimlerim var. Bloğumdan bakabirlirsin. Mutlu çizimler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çocuksu ruhumun dışa vurumu işte.

      Sil
  8. bayıldım bu güzel ayraçlarına
    kitap okutur gerçekten de bu güzellikler

    YanıtlaSil
  9. Ayrac hastasiyim ama el yapımları bir baska okutur kitabı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. El yapımı ayraçları daha çok seviyorum ben diğer ayraçlarda reklam vb şeyler oluyor sevmiyorum. Kişisel el yapımı olmayan ayraçlar var mı bilemem

      Sil
  10. Ama ben bunu yeni gördüm :( Kaçırdım mı yani şansımı....

    Neyse olsun bi dahakine o zaman :)

    Hepsi birbirinden güzel yine... Ayraçlarda çook güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi kaybetmedin hakkını banner, keep calm vb. ne istediğini anarschi.blog@gmail.com adresine mail atabilirsin.

      Sil