4 Ocak 2014

Hafta Sonu Perisi


Size en yaramaz perimi gönderiyorum. Hafta sonu size eşlik edecek. Yalnız siz ondan bir şey dileyemezsiniz, bu perim kafasına buyruk. O ne yaparsa sizde onu yapmak zorundasınız. Çocuksu bir peri olduğu için başınıza iş açabilir, bazen başıma açtığı gibi. Ne mi olabilir? Çevrenizdeki insanlar tarafından deli diye nitelendirilebilirsiniz sadece,  o da çok mühim değil canım. Sizin yanınıza geleceğine çok sevindi. Şimdi sen blogcanlara abuk sabuk şeyler yaptırırsın dedim. Biraz mızmızlık etti ama anlaştık. Küçük bir liste oluşturduk.

Mutfaktan annenizin bulaşık deterjanından çalıp bir kapta sulandırıp kalemle balon şişirmeler.
Marketten bonibon, eti cin, eti puf, jelibon alıp yemeler.
Ekmeğin üzerin salça sürüp yemek, annenin yemeğine burun kıvırmak, anne yoksa yaptığınız yemeğe burun kıvırmalar.
Bisiklete binip tur atma. Havanın güzel olması temennisi ile.
Güzel bir notlar yazıp, gittiğiniz sokakta arabaların camlarına, oturduğunuz banka. Bir GÜLÜMSE sözü bile gülümsetecektir insanları ya da şanslı kişiyi.
Puding yapıp, kilo alma kaygısını bir tarafa bırakıp tencereyi parmağınızla sıyırıp yemeler.
Yatağın üzerinde zıplamalar.
Boyama kitabı alıp, çizgiyi taşırmadan boyamalar.
Çizgi film izlemeler.

Güneşli, güzel, alışverişli, mis gibi kahvaltılı, eğlenmeli, gülmeli çocuksu hafta sonları. Üzmeyin Perimi emi! İki gün sonra gönderin.

Sahipsiz Cümleler


19 yorum:

  1. Ben hepsini sık sık yapıyorum zaten :D
    Bu haftasonu da zıpır periyle yaparız nolceak :-)
    (Çokomel'i unutmuşsun, onu da ekleyelim ve yiyelim lütfen)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüplü olandan hem de krem gibi ağzımıza sıktığımız :D İyi Perimle yap o zaman özellikle mutfaktan deterjan çalıp balon şişirme.
      Şeyde yapın zile basıp kaçma. Bir de pencereden aşağıdan geçenlere tükürme hehehehe

      Sil
    2. Zile basıp kaçma tamam da, o tükürme olayını sevmedim şimdi. Onun yerine camlara minik taş atıp kaçsak? :D

      Sil
    3. Yok ya çok zevkli olur o hele oturan biri varsa, yağmur mu yağacak ne hava da güneşli ama konuşmalarını duyup gülmek.

      Sil
  2. yaa çocukluğum geldi aklıma:) ayrıca anarşicimm ne zamandır söylüycem şimdi fırsat buldum bu blog tasarımına hastayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunları yapmak için çocuk olmak gerekmez, hiç olmazsa birini yapın bunlar mutluluk veren şeyler insanlara. Teşekkürler :)

      Sil
  3. Ben çok sevdim bu periyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüz verme şuna :)

      Sil
    2. Yirim onu ben severim, öperim :)

      Sil
    3. Hep senin yüzünden şımardı bu. Zaten şımarıktı, iyice şımarık oldu. :)

      Sil
  4. Bu peri her haftasonu gelebilir miiii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok olmaz arada gönderirim :) :)

      Sil
  5. Bu peri genelde yemek üzerine çalışıyor galiba =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu cümleyi kim yazacak diye bekliyordum sen yazdın hehehehe... O kadar enerji harcayacağız yiyeceğiz tabi :D

      Sil
  6. çok tatlı önerileeer. hepsi sevdiğim şeyler. puding, jelibon hele hele.
    :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel fikirmiş :) Önümüzdeki hafta sonu bende peri vermem kimselere :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hafta sonu sana misafir o zaman :)

      Sil