12 Ocak 2014

Kaldırdığım Ağrılık Artıkça Özgürlüğüme Yaklaşıyorum

Şimdiye kadar kendimden, hikâyelerden bahsettim, yazdım durdum.  Bu sefer tatlı birini tanıtacağım size. Bu bloğumdan önce eski bir bloğum vardı benim kapattığım. Oradan tanırım Sibel’i.  Facebook da arada sohbet ederiz, genellikle takip ederim paylaşımlarını yaşam dolu, zekice paylaşımları hoşuma gider Sibel’in. Artık pek kullanmıyorum ama olsun arada takip ediyorum arkadaşlarımı.

Sibel on yıl önce kendisini halsiz hisseder, hastalanır ve bacaklarının tutmadığı günlere uyanır. İlk zamanlar tekrar yürüyebileceğini düşünüp geçici bir hastalık gibi gördüğünü söyler. Türk filmi gibi değil mi? Sibel öyle hayat dolu bir kız ki ve öyle azimli engelli halterinde il birincisi oldu. Ve ilk önce Türkiye sonra Dünya birinciliği için sürekli antrenman da. Bunu ameliyat masrafını karşılamak için yapıyor üstelik. Bir umut var kök hücre nakliyle tekrar eski sağlığına kavuşabilir. Bunun için yurt dışında ameliyat olması gerekiyor.

Benim çok büyük bir katkım olamayacak ona, ama burada izniyle kendisinden bahsetmek istediğimi söyledim. Belki bir kıvılcım olur, belki birileri duyar Sibel’i. Duymasa bile belki Sibel’e bakıp utanabiliriz kendimizden. O bütün zorluklara rağmen mutlu bir şekilde yaşamına devam ederken, istediklerini yaparken. Çoğumuzun bir şeyler yaparken bahane bulmamız acınası. Şimdi Sibel’i engelli biz mi? 

Sibel bana, demirin perisi diye seslenecekler diyor.  Onu gazeteler de, televizyon da haberlerini izleyeceğiz inşallah güzel haberlerini okuyacağınız.  Başarsa da başarmasa da biz onu alkışlayacağız ve Demirin Perisi diyeceğiz ona. Gazeteye verdiği röportajı okumanız için TIK!

Sibel'e mail adresinden ulaşabilirsiniz: sibell.21@hotmail.com


Sahipsiz Cümleler

23 yorum:

  1. Nazmiye Uslu, paralimpik halterde dünya şampiyonu olan engelli kardeşimiz. Aslında ben sağlam halimle ondan daha engelliyim. Umarım Sibel arkadaşımızda tıpkı Nazmiye gibi başarılara imza atar. Emekli antrenörle karşılaşıp bu yola girmiş olması gerçekten çok güzel, hayatına bir yön bulmuş :) Keşke bende böyle beni yönlendirecek birileriyle karşılaşabilsem abi ya :D
    Başarılar Sibel reyiz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah güzel haberlerini paylaşırım burada. :)

      Sil
    2. çalışan ter döken kazanır ;) nazmiye muslu hocamın eski sporcusu. emin hocam çok emek verdi nazmiyeye ama o naptı hocasını inkar etti. ben onun gibi nankör olmayacam. maddiyattan çok insanlar tarafından sevilmek önemli benim için :) teşekkürler dileklerin için. herkese başarılarr

      Sil
  2. acıyan insanlar acınacak haldedir zaten. sibel, sana imreniyorum :)

    görsel çok hoş olmuş :) ehehe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendisi çizimden daha tatlıdır :)

      Sil
    2. evet haklısın. :)

      Sil
  3. Özlemcim bence notu silebilirsin, yazdıklarını öyle güzel ifade ermişsin ki! Sibel'e acil şifalar diliyorum ve yazını paylaşıyorum. Belki birileri Sibel birinciliğini almadan ona yardım edebilir diye :)
    Duyarlı, güzel yürekli insan: sana da sağlık ve huzurlu bir hayat diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazımdaki notumu siliyorum, haklısın. Keşke keşke gerçi röportajda ifade etmiş 100 bin kişi bir lira verse yetiyor ama işte. Duyurulması lazım ama nasıl.

      Sil
    2. Bence sen de buna sebep olan mükemmel bir ilk adım attın. Ben bütün hesaplarımda paylaştım yazını, böyle böyle yayılır işte ve amacına ulaşır yazı.
      Ve harikasın :)

      Sil
    3. İnşallah Pehi !

      Sil
  4. Sibel'in bir an önce sağlığına kavuşması için güzel kapıların açılmasını diliyorum.
    ben de paylaşacağım yazını, bir şeyler yapabilsek keşke..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke, inşallah sağlığına kavuşacak.

      Sil
    2. ilgin için teşekkür ediyorum mavi :)

      Sil
  5. insan hayatında engel olmadığını kollarımın gücüyle göstermek istiyorum. :) zor zamanlar yaşadım bana yardımcı olmaları gereken zamanda kimse olmadı yanımda. ufak da olsa bi ışık var ve ben o ışığın peşinden gitmek istiyorum. umut yok deseler kaderim der razı olursun da umut varken seyirci kalmaları insanın zoruna gidiyo. bana seyirci kalmayıp içten gelen büyük bi yüreklilikle blogunda benden bahsetmen bile bana yetti ve çok mutlu oldum özlemcim. seni seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, insan zor zamanda tanıyor çevresindekileri değil mi? Benim yaptığım hiç bir şey Belki umuduna bir katkı olur diye. Ben de seni seviyorum güzellik. :)

      Sil
    2. "İnanırsan olur" bu cümlenin en güzel örneklerinden biri sen olacaksın Sibel. Hayat zor olabilir, çok fazla zorlaşabilir de ama sen ışığın peşinden gidiyorsun, bunun için mücadele veriyorsun bu o kadar çok değerli bir şey ki.. Kendini nasıl görmek istiyorsan hayatta, kendini her zaman o şekilde hayal et ve o hayaline sımsıkı sarıl, istiyorsun, inanıyorsun.. İnanırsan olur bence.. Bende seni seviyorum Sibel.. Başaracaksın, inan!..

      Sil
    3. iyi dileklerin için teşekkür ederim :) Allahın izniyle başarıcam sadece biraz zamana ihtiyacım var. çok çok çalışmam lazım. şuan 80 basıyorum hedefim ise 110 . zafere 30 kg kaldı hayallerime adım adım yaklaşıyorum :)

      Sil
    4. Tüm dileklerinin gerçekleşmesini dilerim :)
      Sevgiyle kal..

      Sil
    5. Canim Sibelim benim. Blogumu actigim ilk zamanlarda tanimistim onu. Senin yazilarini okuyunca mutlu oluyorum ablacim demisti bana. O günden sonra hep görüsüyoruz belirli araliklar ile. Cok gurur duyuyorum onunla.

      Sil
    6. Bilirim siz benden daha önce tanışmıştınız. :)

      Sil
  6. eminim ki çoğu insanların bloggerlerden haberi bile yok blogger ne demek bilmiyolar bile. zamanında spordan önce boş bi hayatım vardı onuda sizin blog yazılarınızı okuyarak geçiriyodum. gerçekten hayranım bayılıyorum size çok güzel yazılar yazıyosunuz ve güzel yazılarınızı bizlerle paylaştığınız için minnettarım size. o yazılarda kendimi mutluluğu buluyorm iyi ki varsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde iki sene öncesine kadar haberim yoktu valla. Ama pek sevdim bloggerı kısıtlamıyor insanı istediğin uzunlukta yazıyorsun. Bir de günlük gibi aslında. Herkese açık günlüğümüz yalnız. Teşekkürler canım senin gibi gizli takipçimiz olduğunu için. Sen de iyiki varsın. 65 kişiyle ayda 7000 ziyaret olmaz diyerek Buradan tüm gizli takipçilerime de teşekkür ediyorum. :)

      Sil