2 Şubat 2014

İnsana Aşık Olan Şapşal Yıldız


( kaynak : Wallcoo free picture)

'Gökyüzünde bir yıldızın parıldamasını gördüğünüzde
O yıldız çoktan ölmüştür
Işık uzayda milyonlarca kilometre yol kat ederken.
Yıldızın kendisi ölür.
Tıpkı ne kadar değerli bir şey olduğunuzu anladığımızda
Aşkın yok olduğu gibi..'

Sönük yıldızdan sıkılıp
Sen, daha parlak yıldızlara bakarken
O sönük haliyle kendisini sana fark ettirmeye çalışarak
daha çok parlayarak
sırf tekrar ona bakman için
ya da sırf o yıldızdan yüzünü çevirdiğin
seni üzmek istediği için
ölümüne parlayıp
yıldızsız ve aşksız bıraktığı gibi.

Milyarlarca insanın içinde iki kişinin birbirini sevmesi büyük bir mucize değil mi? Her insanın bir yıldızı vardır, sadece bir yıldızı olmalıdır. Kocaman evren de elbette sahip olduğunuz, ait olduğunuz yıldızdan daha parlak yıldız olacaktır. Elinizdeki yıldızınızın kıymetini kaybetmeden bilin. Ardınızda artık sizden ışığını esirgeyen bir yıldız bırakmayın.

Sahipsiz Cümleler


20 yorum:

  1. mesajı aldım been :)
    ya aslında bana da mucize gibi geliyor anarşi ya. ciddiyim.
    çevremdeki hiçbir insan onun mucize olduğuna inanmıyordur
    eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun onlar inanmasın biz inanmaya devam edelim :)

      Sil
  2. Güzel demişsin...

    Keşke insanlarda bir yıldızın yanmasıyla oluşan ışığının değerini bilebilse, 'nasılsa milyarlarca var' deyip kendi yalnızlığı içinde yitip gitmese.. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( niye üzüldün ki sen! Üzülme. Yazımı çok güzel tamamlamışsın Gerçi senin dediğin kişinin yalnız kalması galiba ama ben de şöyle diyeyim o yıldızdan yıldıza bakan insan sonra bir bakmış ki milyonlarca yıldızın içerisinde yalnız.

      Sil
  3. Yıldız metaforunu çok sevdim :) Mesaj da yeterli düzeyde beynime nüfuz etti haliyle :) Keşke her yıldız, sahip olduğu yıldızın ışığı dışındaki ışıklara karşı kör olabilse...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke. Ben derim hep insanın bir kere sevme, aşık olma hakkı olsa diye o zaman gereksizce harcamazlar güzelim kelimeleri :)

      Sil
  4. ya şimdi elbette ki bir insanın bir yıldızı olcak ama şimdi nasadan yıldızda alabilyoruz hem de istediğimiz kadar onu naapcaz :D neyse sustum tmm... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İllaki bir gıcıklık yapacağım diyorsun yani Bence de sus!

      Sil
    2. hehe fırça yedim taam yaa gidiyom ben :)

      Sil
    3. Git Dünya'nın en duygulu şiirlerini yaz sen :D

      Sil
    4. yazıcam tabiiii... hem de ağlıcaksın.
      içinde yıldızlar da olcak valla bak :D

      Sil
    5. Doğru söylüyorsun gülmekten ağlayabilirim :D :D

      Sil
  5. Ya da biz kendimizi neye inandırıyorsak öyle oluyor Özlemcim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıyorum öyle olmasaydı tek bir aşk, sevgi algısı olurdu.

      Sil
  6. Elimizdeki, yakınımızdaki yıldızların değerini bilmeliyiz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynımızda ki sevdiklerimizin her biri Dünyanın en güzel yıldızı. Bazı yıldızlar uzak olsa bile parıltısıyla, sevecenliğiyle yakınınızda gibi olur tıpkı sizler gibi :)

      Sil
  7. Merhaba,
    Blogunuzu çok begendim ve sizi takibime aldım.
    Sevgiler,
    Bende bloguma beklerim..
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldin suan telefondan bloga giriyorum bilgisayarimi acinca takipteyim blogunu

      Sil
  8. Bu şiirin yada her neyse, sen mi yazdın? İçindeki anlam harika ama beni en çok mest eden cümle şu oldu: Gökyüzünde bir yıldızın parıldamasını gördüğünüzde
    O yıldız çoktan ölmüştür

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amanin kimler buradaymış kimler :) yarı esinlenme yarı benim yazım karışık yani.

      Sil