2 Haziran 2014

Kompleksli Aşk

Öncelikle blogumu takip eden herkesten özür diliyorum. Pek internete girme imkanım yok bu aralar. Birçok nedeni var, yoğunluğum, internetimizdeki bir aydır süren sorundan, :( ..... Özür dilemenin nedeni bloglarınızı eskisi gibi ziyaret edememem yorum yapamamam. Günde 15- 20 dakika internete bakıp bilgisayarı bir köşeye atıyorum :) Gerçi bazen Anarşi sen yorum yaptın diye yorum yapılacaksa hiç yorum yapılmasın diyorum. Çokta önemsemiyorum aslında böyle yorumları, zaten belli kişiler çevremde ben de bellirli kişilerin çevresindeyim, böyle de mutluyum :)

Aslında bir şeyi de itiraf etmek gerekirse sosyal medyalardan zevk almayan bir yapım var. Face kapalı kaç aydır girmem bilmiyorum. Eksiklikte hissetmiyorum. Twitterı unutup arada aaa... benim twitterım vardı değil mi bakayım diyorum, şifreyi unutuyorum :) Tek aktif olduğum yer blog; fakat blogtan da soğumaya başladım, içimden yazmak, paylaşım yapmak gelmiyor. Bazen diyorum ki şunu paylaşlassan ne olacak Anarşi diyorum :) Hakikaten ne olacak hehehe...

Neyse bu ara yorgun olduğumda dinlenmek için günde 15- 20 dakikalık anime dizilerim var. Bu aralar Lovely Complex animesini izliyorum. Romantik komedi animenin türü. Asla kısa boylu erkekle çıkmam diyen uzun boylu genç kızımızın minnak bir erkeğe aşık olmasını anlatıyor.


Çok iyi arkadaşlar, Dünya da böyle uyumlu çift yoktur. Tek boyları dışında. İlgilendikleri müzik türü, sevdikleri sanatçı, zevk aldıkları şeyler, kafedeyken aynı anda birden bağırıp ikisininde aynı içeceği istemesi. Neden benim istediğimi istiyorsun diye kavga etmeleri.

Okul tarafından Komedi İkilisi olarak adlandırılıyor. Okulun komedyenleri. Birbirine hitapları cüce ve amazon. İşte süreki kavga eden sevimli çift. En büyük aşklar nefretle başlar :) Risa, Otaniye Aşık olduğunu itiraf ediyor ama salak, odun kafalı Otani, kahkahalar eşliğinde dalga geçiyorsun benle diye genç kızımızın kalbini kırıyor. Risa, Otani tarafından sürekli hoşlandığın kişi gerçekten kim sorusuna maruz kalıyor. Kızımız çıldırmasında ne yapsın. Hoşlandığını da söyledi karşısındaki işin ciddiyetinde değil daha. 

Animelerdeki şu surat ifadelerine bayılıyorum ya. Bu animede bolca var bundan. Gülme krizlerine tutuluyorum valla ben şu tipleri görünce. Şu tipe bak ya hehehe.. 


En Çokta hoşuma giden bölüm yedinci şu ana kadar. O bölümdeki şu repliği çok sevdim. Otani tarafından reddedilen genç kızımız, okulun düzenlediği eğlence de korku bölümünde insanları korkuturken. Otaninin başına dikilip, her fırsatta. Elini başına koyup:

Seni lanetliyorum. Bundan sonra her gün 1 cm kısalacaksın. 156 gün sonra tamamen kaybolacaksın hehehe...

ilk bölümde düşündüm. Bu kadar sevimli çizimler ne kadar da korkunç olabiliyormuş. Otaninin korktuğu kadar var hehehehe..


İndirdiğim animeyi daha bitirmedim. Sindire sindire günde 20 dakika yani bir bölüm izleyerek devam ediyorum. Sonu ne olacak belli değil. Bu odun kafalı Otani'nin jetonu düşmedi daha.
Bu arada şimdiye kadar hiç düşünmemiştim. Kadınlarda çok uzun boylu olmak sorun ya! Kadınların kısa boylu olması sorun değilken, erkeğinde kısa boylu olması sorun. Ben hiç uzun boylu bir kadınla kısa boylu bir erkeğin çift olduğunu görmedim. Bunun tam tersi kadın ve erkek çift örnekleri varken. Gönül bu ne oalcağı belli olmaz. Kim şart koşmuş ki uzun boylu kadın kısa boylu birine aşık olmaz diye.

Uzun boylu kadın, kısa boylu erkek sevgili nasıl gözükür bilmem ama

Otani ve Risa çok tatlı

Sahipsiz Cümleler

34 yorum:

  1. Ahey favori animelerimden birisindir. Mangası bile şahanedir :) Kesinlikle izlenmesi lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Animeler çoğu filme ve diziye bin basar. Anime filiminden kat kat üstün bence :) Bunun filmini izlemiştim önce filmini bu kadar güzel değil. Başrol oyuncuları hiç olmamıştı.

      Sil
  2. Tatlılarmış gerçekten :))
    Bi kere yorum nedir ki ya :)
    Şu hayatta herşey karşılıklı mı :)
    Öyle düşüneni de gerçekten boşvermek gerek :)
    Twitter özürlü olarak henüz 1 aydır füzgün kullanıyorum ama face sayfamda hayaletler geziyo :))
    Ama sen yazmazsan olmaz ki sakın sakın bi anda gitme daha doğrusu hiç gitme :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten karşılık beklemeyi öğrenen insan mutlu insan oluyor. :) Benim halim belli olmaz. Bir bakarsınız uçmuş. Yok gitmem gitme kararı alırsam da vedalaşarak giderim. :D

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Nasıl olursa olsun alemsin Sonsuz.
      Ben de seni, Senden uzun sevgilin olsun diye lanetliyorum hehehehe...

      Sil
    2. uuu 2m olması gerek =P hahahah bende okadar uzun kadından pek hoşlanamam herhalde, kadında ıfık tıfık seviyorum ^-^

      Sil
    3. Hehehehe niye ya fena mı olur. Elini başına koyar saçını kedi gibi sever hihihiii.

      Sil
  4. Arada sırada paylaşım yap yine yeter :-)
    Unutma buraları da :/

    Animeler süper, özellikle de yüz ifadelerini muhteşem bir şekilde iletebiliyorlar, bu animeyi bilmiyordum en kısa zamanda bakacağım. Şu finaller bi bitsin :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Finalerinde başarılar :) Unutmam da!

      Sil
    2. Bir de finallerine çalışırken böyle güzel kaçamaklar yapabilirsin. 20 dakikacık nedir ki. Dinlenme molalarında. Hem moral hem de sınav diyerek hayatın güzelliklerinden mahrum etmeyin kendinizi. O kadar gereksiz yere vakit geçiriyoruz ki bazen. :)

      Sil
  5. Baby benzer duyguları paylaşıyor olmamız ilk defa hoş değil :)
    Ayrıcaa animeler çok aptalcaaa :P :)
    hahahhaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye böyle hissediyoruz biz canım ya. Deprosyonda da değilim. Blogu terk ediyorum, bıktım da demiyorum. Bi ilgisizlik boş vermişlik, Aman be bunu paylaşsam ne olacak durumları, sıkılma söz konusu.

      Evet bazıları aptalca ama çoğu dizi ve film bazı animelerin yanında daha aptalca kalıyor. Mesela Ölüm defteri şahane bir animedir. Avatar serisi şahane. Another... çoğu filme değişmem. :)

      Sil
    2. bence aptalca değiller hıh xP

      Sil
    3. Hımm ben bir de zaman bulamadığım vicdan azabı da çekiyorum ya sormaaa :)
      Belki bir gün izlerim bilemedim ki şimdi :)

      Sil
    4. Bence de aptalca değil hıııh :P Bi kere ismini unuttum valla hehehe Le Minho çok çirkin hihihi :P

      Sil
    5. Ayrıca zaman bulamamak modern insanın bahanesi teknoloji hayatımızı öyle kolaylaştırdı ki azıcık şeyde zaman bulamadıımızı söylüyoruz. Bu şikayeti yapan biri olarak diyorum. Geçen günlerden bir gününü düşün o kadar gereksiz ve boşuna geçirdiğimiz zaman var ki :D

      Sil
    6. Sonsuz beklediğim tepki ilk senden geldi hahahaha :)
      Anarsi haklısın kuzucum tabi ki de çok boş geçiriyoruz bazen zamanı ama gerçekten de kendini boş bırakma ihtiyacı duyuyor bazen insan ;)

      Sil
    7. Hehehehe.. siz böyle çekişmeyi seversiniz ondan seni anlıyor Sonsuz :D Bizde bıraktık mı bazen pek boş bırakıyoruz canım :D

      Sil
    8. Olabilir tabii :)
      hahaha e sen de haklısın şimcik ne diyeyim :)

      Sil
  6. Yaaa aşırı aşırı uzun değilim ama Türk ortalamasından uzun olan biri olarak ben de aynı şeyi söylüyorum. . Allahim senn büyüksün :))

    Ayrica bazen ben de blogta paylaşım yapacak sey bulamıyorum... ne gerek var diyorum, ama bak ne güzel oluyor.

    hep yaz, okuruz biz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorsun değil mi korktuğun başına gelir hehehe... Seni de lanetliyorum senden kısa bir sevgilin olsun hahahaha

      Sil
    2. 170lik kıza, 180lik erkek kisa bence..1.80lik kadar lanetlersen :P 185 üzeri :)))

      Sil
    3. Ne 180 ne 185 şiymiş. O 185'in beş ile sekizin yer değiştirmiş halini diyorum ben hhahahaha. 158 laneti :D

      Sil
  7. bak o durum bende de vardı hala var :D
    okumak bile istemiyor canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bhar yorgunluğu desek baharda geçti artık :) ben de biraz azaldı.

      Sil
  8. ben de izlemek istiyorum anime dizileri, çok sevimli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeppuda forum sitesi var. Ben animasyonları, çizgi filmleri, animeleri oradan izlerim. Gülcemin hoşuna gidecek çok anime vardır. Mesela Uzakdoğu köşesindeki tanıttığım Miyazakinin animelerin bir kısmını izletebilisein Gülceye Komşum Totoro. Yeppudanın linkinide vereyim indirmeden online da izleyebilirsiniz.

      http://yeppudaa.com/forumdisplay.php?s=cdfd4d0f2f4aff78b035a37e5d9a91d0&f=268

      http://yeppudaa.com/forumdisplay.php?s=cdfd4d0f2f4aff78b035a37e5d9a91d0&f=1102

      http://yeppudaa.com/

      Sil
  9. Güzel anlatım olmuş saol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, yorumunuz için :)

      Sil
  10. Bloğunuza başka bir blogdan yönlenip sakin sakin inceleyip tanımaya çalışırken birden Risa'yı görmemle kyaaa diye içten içe çığlık atmam bir oldu :D
    Lovely Complex, fırsatını bulsa anında otakuluğa dönüşecek olan 3 yıllık bağımlılık derecesindeki anime izleyiciliği hayatımda en en sevdiğim animedir! Gerçi kendisine ilk defa rakip olabilecek bir anime izliyorum şu sıralar ama onu geçelim şimdilik :3

    Ben (maalesef) 1.77 boyunda bir kadın olduğum için sadece aşk meşk mevzularında değil bütün hayatım boyunca Türkiye'de doğmuş olma şanssızlığımın da etkisiyle çok çile çektim :D
    O yüzden izlerken Risa'yı öyle iyi anlamıştım ki onların o aşkı beni mest etmişti.
    Bence de tadını çıkara çıkara izleyin çünkü ben 4 defa bitirmeme rağmen ilk izlediğim zaman ki mutluluğu hala çok özlüyorum :)
    Bir de kırmızı saç takıntıma en sağlam tuğlayı koyan da Risa'dır :D
    Son olarak anime izleyen yaşıtlarımı bulmak benim için tek boynuzlu at bulmak kadar imkansız olduğu için sizi bulduğuma ayrıca sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hani animelerde sevinince gözleri parlar, dolu dolu olur ya şimdi o haldeyim. :) Anime izleme zevkimi çevremdeki insanlara bir türlü anlatamadım. Anime çizgi film değildir, yetişkinlere hitap eder. Şimdi beni anlayan biriyle karşılaşmak inan beni de mutlu etti. İyi bulmuşsun beni diyorum bende. Senden öğreneceğim çok anime var gibi hızlıca göz attım bloguna.

      Bu arada sen Risa'dan uzunmuşsun ya :) Türkiye de işiniz zor. Boy standartını düşünürsek. Olsun Risayla Otaninin aşkı gibi aşk olsun da boyun ne önemi var. Ben bayıldım bu ikiliye :)

      Sil
    2. heheh aynen ben de o haldeyim (^_^)
      Ya insanlar çok garip, illa herkes aynı renk olacak. Hemen bir küçük görme, dalga geçme moduna giriyorlar. Umurumda olduğundan filan değil de ne kadar sığ bir milletiz ona gıcık oluyorum.
      Türkiyede zaten anime izleyicisi çoğunlukla 13-18 yaş arası. Onlar da ecchi yani açık saçık sahneli harem türü animeleri seviyorlar. E bu durumda da animelerden sohbet edecek birini bulmak hayal oluyor :/

      Tabi ki canım, işin içine aşk girince ne görüntünün ne de diğer vasıfların bir önemi kalmaz :)
      Günümüzde insanlar bu kadar maddeci ve görünüşçü iken kalbimden yıllardır geçirdiğim ve anlatmaya çalıştığım duyguları birinden duymak çok çok çok güzel :)

      Sil
    3. hehehehe...Aman ne düşünürlerse düşünsünler. Hayattan zevk almayı bilmiyor bu insanlar. Ruhları ihtiyarlığı geçmiş fosilleşmiş. Beni mutlu ediyor animeler. İyi ki karşılaştık o zaman. Bu arada çok munzur biri gibi duruyorsun profil foton çok hoş hehehe..

      Sil