6 Haziran 2014

Kraliçem


(Queen- Hint Filmi)

Bazen öyle değer verirsiniz ki kişilere arkadaş, dost, sevgili....
Beni asla üzmez dediğiniz, kendinizden daha çok güvendiğiniz.
Öyle bir yarı yolda bırakır ki sizi.
Yarı yolda bırakmasından değilde
O kadar zamanı o kişiye harcadığınız için üzülürsünüz.
Ya da aptal yerine konduğunuzdan
Ya da saf duygularla sevginizi sunarken
İki yüzlü halini göremedğiniz aptallığınıza üzülürsünüz.
Üzülmek için size binlerce neden sralayabilirim burada.
Bunla vaktinizi almak istemem
Ama öyle bir an gelir ki sizi yarı yolda bırakan kişi pişamlıkla kapınızda dikilir.
İlginçtir sevgi hissetmezsiniz, nefrette hatta hiç bir şey hissetmezsiniz. 
Hatta bir zamanlar sizi üzdüğü için nefret ettiğiniz kişiye sarılıp
Teşekkür edersiniz!
Afallar karşınızdaki...bir şey de diyemez, anlamamıştır çünkü.
Teşekkür ederim!
Hayatımdan çıktığın için
Teşekkür ederim!
Seni kaybetmeme karşılık hayatıma güzel bir insan, güzel insanlar kazandırdığın için.
Artık diyebileceğiniz sadece bir söz kalır geriye
Teşekkür ederim!... :)

Sahipsiz Cümleler

12 yorum:

  1. Ay ben o aptallığına yananlardandım :)
    Bayıldım yine ya çok güzeldi teşekkür etmek şart :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arada aptal olmak lazım ya :) Sadece farklı bir açıdan bakmak gerekiyor öyle insanların ( iki yüzlü, içten pazarlıklı, sahte insanların) hayatında fazla kalmadığı için daha fazla aptal konumuna düşmediğin için sevinmen lazım bence.
      Ben hep böyle düşünenlerdenim. Vardır Rabbimin bir bildiği derim. Dün hint filmi izledim, onun konusundan bu yazı çıktı ortaya :)

      Sil
  2. ya arkadaş batıya kay birazda =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehehe... yüksek lisans tezimde çok batıya kaydığım için kayasım gelmiyor ya :D Uzakdoğu filmlerini izleyin vazgeçemeyecesiniz. :)

      Sil
  3. yazıda epey anlamlı bu arada =) kindarım derdin eskiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana yapılanı unutmam ben, ama sürekli o olayı düşünüp rahatsızda etmem kendimi.Bir kişi kapıyı kapatırsa izin veririm ama arkasına o kapıyı kilitlerin ( aaaa sonra dönmüş bi bakmış kapı kilitli) o kapıdan geçmesi için kıyametin kopması lazım :D Bu kindarlıksa evet kindarım. :)

      Sil
  4. Evet bu filmi bende izledim, güzel bi film açıkçası. Fakat biliyosun hintli totoşların müziklerindeki aşırı müziğe uyuz olmuyoda değilim; aşırı yağlı pilav gibi oluyo filmleri. Ama filmi iyi, film okey :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayıldım filme :) Çok yaşa sen emi benzetmeye bak ya! :D yukarıda sürpriz bir şarkı var onu dinle çok seveceksin eminim.

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Filmi izle çok güzel. Evleneceği sıra nişanlısı tarafından terk edilen bir genç kızın hayatı. Sonra iyiki de çıkmış kızın hayatından dedim :)

      Sil
  6. teşekkür ediyorum onlara beni bir adım daha öteye bıraktıkları
    ve geniş bir perspektifle hayata bakmamı sağladıkları için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaaay senin yazınla, cümlenle daha bir güzel oldu.

      Sil