8 Temmuz 2014

Anime ( Fairy Tail )

Küçük bir cesaret gösterip uzunca bölümleri olan anime diziyi izlemeye karar verdim. Konusu oldukça farklı, kısaca değinecek olursam. Büyücülük artık normal olarak karşılandığı bir Dünya da büyü güçleri olan kişilerin bir araya geldiği farklı loncalar varıdır. Büyücülük binevi bir meslek. İnsanlar büyücülerden isteklerde bulunurlar. Büyücüler yaptıkları iş karşılığında para ya da ödül kazanırlar. Bu loncalardan birisi de Fairy Tail’dir. 

Benim hoşuma gitti anime sonuna kadar sabredebilecek miyim, şimdilik bilemem.  Sadece büyü ve fantastik kurgu yok bu anime de arkadaşlık, sevgi, yalnızlık, fedakarlık… çok güzel işlenmiş. O kadar güzel işlenmiş ki Fairy Tail üyelerini hepsini bağrına basasınız geliyor. Anime de olsa sevdiği bir karakter oluyor insanın. Benim en sevdiğim Karakter Erza oldu.

Şimdiye kadar hiç manga okumadım. Acaba Fairy Tail bunun için ilk mi olsa diye düşünüyorum. Bu arada ilginç bir şey de öğrenmiş oldum. Bunu adla tanımlıyorlardı ama unuttum kusura bakmayın. Anime karakterlerini giysileriyle canlandıran gerçek hayattaki insanlar. Bana aşırı, uc nokta gelse de insanların bu fotoğrafları bazen güldürdü, bazen de çok başarılı dediğim oldu.

İşte birkaç örnek. En başarılı olduğunu düşündüğüm fotoğrafları seçtim.

Kaynak: choconatos.com
(ERZA)

(NATSU)


Anime karakterlerinin birkaçı da burada.


Bir de Happy var. Uçan pisi, hadi şimdi sevmesin Anarşi ablası onu. Mavi rengine gurbam olduğum. Kulaklarını yidiğiiim :)




Sahipsiz Cümleler

10 yorum:

  1. Bölüm kaçırmadan izlediğim animelerden biri baya eğlenceli sonuna kadar izlersin bence ;)

    benim favori karakterim lily ama daha tanışmamışındır sanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldim oralara hehehe uzun zamandır izliyorum. Lily sevimli. Aslında hiç biri sevilmeyecek gibi değil ki, :) Her karakterin kendine has özeliği var.

      Sil
    2. Kesinlikle hepsi birbirinden güzel, ayrıca animenin müzikleri efsane. Bazıları her gün dinlediklerim arasında :)

      Sil
    3. Sen benden daha animecisin. Blogunda bir ara paylaş o güzel müzikleri.

      Sil
  2. Anime izlemek istediğim zamanda ilaç gibi geldi ama buuu :))
    Teşekkür ederim canım benim ;*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle canım! Sanırım klasik konusu olan filmleri, dizileri sevmiyorsun. Sanki öyle bir yorumunu okumuştum bir yerde :) Senin seveceğini düşünüyorum.

      Sil
  3. güzele benziyor izlemeliyimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle bence. Hepinizi Animeci yapacağım nihahaha :D

      Sil
  4. İlginç görünüyor. Anime zaten severim ama çok fazla dizi izlemedim bir kaç dizi dışında o yüzden biraz tedirginim ama senin tavsiyen olduğu için inceleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk defa böyle uzun bir anime izliyorum. Daha devam ediyor bu sezonu Nisan da başlamış. Kısa izlediklerim oldu dizi olarak o da 25 bölümü geçmiyordu. Umarım beğenirsin, zevkler ve renkler tartışılmaz. Çoğu kişi çocuksu görse de anime daha çok yetişkinlere hitap etmekte.

      Sil