27 Temmuz 2014

Bayram Hediyesi

Neden daha önce düşünemedim diye kızdım kendime, ama bu da benden size bayram hediyesi olsun. Eskiden bayramda hediyelerde verilirmiş. Osmanlı da misafirliğe gittiğiniz eve tatlıyla gidilirmiş. Diğer yazı da paylaştığım Osmanlı dönemindeki Ramazan ayını, bayramını anlatan videoyu izleyin kesin.

Keşke daha önce aklıma gelseydi. Belki siz de küçük hediyeler koyup verirdiniz bu sevimli kutularla. Çok büyük bir hediye değil ama çizdiğim elimde bulunan bir kaç kutu şablonu sizlerle paylaşmak istedim.




















Şablonları indirdiğinizde orijinal boyutunda iniyor galiba. İnmezse resmin üzerine tıklayın. Büyütmeniz şablonu bozmuyor.Görüşürüz pisicikler! Sevdiklerinizle birlikte güzel bir bayram geçirmeniz dileğiyle.

Sahipsiz Cümeller

10 yorum:

  1. Gellecek yazını ciddi anlamda merakla bekliyorum :))
    Çıktısını alıp kutu yapabilirim di mii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki de yalnız kırtasiye de adı ne bilmiyorum o kağıtların biraz kalın su geçirmeyen tarzda karton gibi kağıtlar var. Onlara alınırsa daha iyi olur.

      Sil
    2. Tamam söylerim o zaman çok teşekkür ederim cansın :)

      Sil
    3. Bir şey değil blog şekeri :)

      Sil
  2. Her tasarım birbirinden güzel. Bayramlarda hediye verelim hem sevinelim hem sevindirelim.

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller, özellikle çaydanlık ve çaylı (bardaklı olanlar benim için çay :)) ) olanları çok sevdim. :)
    ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle hoş geldin bloguma. Teşekkür ederim. Ortak bir yönümüz var çay hastası olduğum için çaydanlık, çay teması en çok hoşuma giden. :)

      Sil
    2. hoş buldum. :) iyi ki buldum. :))
      çay sevmene sevindim bak. :)

      Sil
    3. Çay sevilmez mi? Sıcak ve nemli havalarda içmek her ne kadar zor olsa da. :) :)

      Sil