23 Temmuz 2014

Benim Hepsi Benim!



Burnuna kurban olduğum, kuyruğunu kemirdiğim. Ne oldu bu kız kafayımı yedi diyorsunuz. Bunlar benim olmalı beniiim! Uzun bir aradan sonra ilk defa bir çekilişe katılacağım. Neden katıldığımı anlamışssınızdır. Pisiler tabiki. Burada duyuruyorum, şartları öyle çekilişin. Siz katılmayın sakın ha kazanma şans oranımı azaltmayın. Dondurma Delisi çekim yasası uygulayım mı buna. hehehehe... 

Blogu takip edin ama çekilişe katılmayın. Banner çizimlerinin de olduğu bir blog. Sırf kediler için banner çizip, karşılığında kedi maması aldıran bir blog sahibesi. Kim mi ? TIK!


Bu arada bumerangı bilmeyen blogger yoktur herhalde. Hala bilmeyen var mı yaw! Millet bronzda kalsın, altın üye olayım diye çırpınsın. Platin üyesine kabul edileceğim diye sabah akşam yazsın.
BUMERANG  ilk başvurumda beni en üst seviyeyle, Platinle başlatsın. Onlarda biliyor farklıyım hehehe....Anarşi sevinecek başka bir şey bulamadın mı, ben buna bile sevinirim.

Sahipsiz Cümleler

15 yorum:

  1. Ben shemellonun blogunu tesadüfen bulmuştum çok güzel ama ne hikmetse yer imine ekleyip takip etmemişim :)
    Eskiden sevdiğim blogları hep böyle okurdum alışkanlık heralde :)
    Kedileri ne kadar sevdiğini biliyorum umarım sana çıkar ;)
    Platinle başlayacağına adım kadar eminim ben ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acaba blogu olmayıpta. Bizi okuyan kaç kişi var ki düzenli takip eden. Onlara buradan bir sürü kalp gönderiyorum ben. Bloga günlük uğrayan kişilerin istatistiğine bakarsam blog dışında takip edenler var galiba. Size kocaman kalp tekrardan. Öyle uzaktan uzaktan bakmayın saklambaç oynayan pisicikler, aramıza katılın :)

      Övünmek gibi olmasın hehehe...Direk platin üyelikle başladın canım. Blogunuzun incelendikten sonra Platin üyeliğe layık görülmüştür gibi bir mesaj geldi.

      Sil
  2. haha tamam katilmam, insallah sen kazanirsin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılın ya şakasına dedim ki. Yabancıya gideceğine size gitsin :)

      Sil
    2. Birde Via blogunun yorum kısmını değiştirmen mümkün mü? Ben yorum yapamıyorum bloguna. Google + üyeliği istiyor. Ben kullanmıyorum. Google + üyeliği olmayan kişiler yorum yapamaz, benden küçük bir uyarı. :)

      Sil
  3. Simdi baktim canim bak kutucuk geri gelmis sende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafayı yiyeceğim ben niye görmüyorum ya :( aman neyse ben tek tek girip bakıyorum zaten yorum yaptığım kişilere. Yoksa mail kutum mesajlarla dolar. Sen görüyorsan iyi. Belki eklediğim müzik gageti yaptı o sorunu.

      Sil
  4. Çok tatlısın:) Çıkmasa bile sana aldığım yeri söyleyeceğim söz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) evi kedili eşyalarla dolduracağım bu gidişle. :D

      Sil
  5. Bu cekilislerde benim cekim yasasi hic bi işe yaramadı 3 yildir :D birileri benden daha cok istedi demek ki. İnşallah sana çıkar sevimli pisicik seniiiiii :))
    Bumerangin parlayan yıldızı. Bende üye olmuştum ama ne oldu sonra unuttum.
    Shellmonu biliyorum. Kediler cok şanslı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ben de bahaya bir çekiyorum. Kargomun geldiği anı hayal ediyorum. hehehehe... benden kimse iyi çekemez :D

      Sil
  6. İnşaAllah senin olur :)) ~~★ ~~★ ~~★ ~~★

    YanıtlaSil
  7. bende başvurdum =) hıh bende platin olcam işte =) ve tombik kediler güzelmiş, bu bumerang güvenilirmi? =P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazında vb şeylerde çalıntı olmadığı sürece güvenirli. Yani başkasının yazısını blogumuzda bizimmiş gibi yayınlayıp. Çünkü telif hakkının olacağını düşünüyor. Ve böyle şeylerde sorumluluk altına girmeyeceğini söylüyor sadece.

      Bumerang Pilatin üye olduğun zaman Yazarkafe yazarlığından da yararlanmanı sağlıyor. Blogundaki yazıları yazarkafe de paylaşıyorsun. Hem okur kitleni artırıyorsun. Blogunu ziyaret eden kişi sayısı artıyor. Bunun dışında süpriz hediyeler, çekiliş ve bir marka ücretsiz ürün gönderiyor. Onu deneyip yorumu paylaşıyorsun blogta. Bunun gibi şeyler. Tabi bunlardan sadece platin üye yararlanıyor. pilatin üye olmayanlara reklam vb. vermiyorlar sanırım. Bir de fikrimühim var onu da tavsiye ederim. O direk markalar üzerine, ürün vb. deneme.

      Sil