23 Temmuz 2014

Çikolatalı Puding

Öncelikle teşekkür ederek yazıma başlamak istiyorum. Diğer açmış olduğum blogumla pek ilgilenemesem de izleyici sayısı artmaya başlamış. Ayrıca bir de özür dilemem gerekiyor. Çünkü pek yazı girmediğim için diğer bloguma. Artık haftada bir kez uygun olduğum bir vakit yazı girmeye çalışacağım.

Blog işi ciddi bir iştir. Bir yerde görmüştüm ama kimin söylediğini hatırlamıyorum. Cümlesini kullaanmama kızmaz umarım. "Blog yazmak, evlenmek gibidir. Başta kolaydır ama devam ettirmesi zordur." Cidden yerinde bir tanım olmuş. Devam ettirmesi gerçekten zor. Emek harcamanız gerekiyor.
Bu blog kişisel olduğu için çok zorlamıyor beni açıkcası. Hızlıca bazen, beş, on dakika da yazıları güncellediğim itiraf etmeliiym.  Diğer blogum Aile Danışmanlığı ile ilgili olduğu için araştırma yapmanın yanında, cümellerimi kurarken yanlış yapmamak adına dikkat etmem gerektiği için açıkcası beni zorluyor.

Diğer bloguma buradan ulaşabilirsiniz. TIK

Bir de ara da içimden gelirse, bazen hediye çizim yapıyorum. Tabi bu hediye çizim yapmamın bir nedeni de oluyor kesinlikle. Ismarlama şeyleri sevmiyorum, içimden gelecek. Sizde de öyle mi? Çizeceğim varsa çizmem :) İşte çizimlerim

Stickerlar artık bloggerların kullanmaya başladığı şeylerden biri. Özellikle çekilişlerde hediye gönderirken, paketlerin üstüne yapıştırdığınızda çok hoş duruyor. Kırtasiyeden bir liraya bir çok yapıştırmalı sticker çıktısı alınabiliyor.

Bu da küçük hediyeler için kutu. Tabi burada küçük gözüküyor ama orijinal boyutu daha da büyük. Bu kutu gibi elimde bir çok çizimim var. Sizinle onları paylaşacağım, gözünüzü blogumdan ayırmayın. Takipte kalın. Görüşürüz pisicikler. :)

Not: Başlıkla içerik ne alaka diyorsunuz. Başlık bulamadım ki. Aklıma puding geldi. Yazımı yazarken çikolatalı puding yediğimden hiç mi hiç değil.

Sahipsiz Cümleler

10 yorum:

  1. güzel çalışmalarmış ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzel olmuş bayıldım :)
    Çok teşekkür ederim çok mutlu oldum ben bu arada afiyet olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şey değil canım. Bloguna baktım ama banner sanki büyük durmuş gibi. Bir eksiklik var ama anlamadım. Kullanmak zorunda değilsin, ben öyle şeylere alınmam. Sağ ol :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Teşekkürler fındığım :)

      Sil
  4. Diğer blogunun da izleyicisiyim ve blogunun yazılarındaki hassasiyet dikkatimi çekmişti. Gerçekten de çocuk yetiştirmek çok zor ama özellikle iyi çocuk yetiştirmek. Bu arada Kadir gecen mübarek ve duaların kabul olsun ✿ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi o blogun programını yapacağım bugün inşallah. Düzensiz oldu o blog biraz. İlk önce tanışmadan başlayım, evlilik, çocuk, iletişim, cinsellik, boşanma vb. sıralamaya göre gitmem daha düzenli olmasını sağlayacak. Seninde Kadir Gecen mübarek olsun. Bugün ettiğin duaların hepsi kabul olur inşallah.

      Arkadaşlar hepinizin Kadir Gecesi mübarek olsun. Orucu da bitirdik sayılır. :)

      Sil
  5. aştın iyice kendini, işimizimi alcan elimizden hıaa ? =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok be ne aşması. Sizin işinizi elinizden almam için değil kırk fırın binlerce fırın ekmek yemem lazım. Benimkisi zevk aldığım, çizerken ya da oluştururken eğlendiğim bir hobi sadece.

      Sil