11 Temmuz 2014

Gül Şerbeti

Öncelikle şunu belirtmek isterim. Bu reklam değildir. Ben kim reklam vermek kim! Biri de çıkıp demiyor ki Anarşi reklamımızı yap diye. Para istemem, ürünü deneyim yeter. Kayserilik serde var, az da olsa Atalardan geçmiş galiba.  Oysa nasıl bir çevherim ben. Hıııh kendileri kaybeder. :)

İki üç gün önce aldığım ve çok hoşlandığım bir üründen size bahsetmek istiyorum. Ben denedim pisiciklerimin de haberi olsun dedim.

Benim gibi gül hastasıysanız! Size iftar sofranızda özellikle yemekten sonra vazgeçilmez bir tat tanıtacağım. Elite'nin Gül şerbeti. Öyle ferah bir tat, koku bırakıyor ki ağızda. Benim çok hoşuma gidiyor.

Bir olumsuz yönü var. Belki ben şekeri pek tüketmediğim için bana sade şekilde şekerli geldi. Ben biraz şerbetten ekleyip geri kalan kısmına soğuk suyla dolduruyorum. ( Yani beşte biri gül şerbeti gibi)  Bir de içine buz attık mı tamamdır. Soğuk olması daha da güzelleştiriyor.  Osmanlı İmparatorluğunda özellikle Ramazan aylarında ferahlatıcı özelliğinden dolayı vazgeçilmez şerbetlerinden biriymiş.

Size anlatırken ağzım sulandı beniiiim! Gül şebertiiiiii! Bir insan kendi kendine nasıl eziyet eder göstermiş oldum size.

Bir de gülden hazlanmayıp, sonra alıp da Anarşi:

Övdüğün şerbet bu muydu, demeyin.

Gül seviyorsan al demedik mi sana, derim.

Gül seven kişilerin kesinlikle seveceği bir tat diyorum.

Merak edip araştırdım, nasıl bir marka diye. Natural ve organik ürünlerin kullanıldığı söyleniyor. Bu bir artı. Birçok ürünü var merak eden bakabilir. Ben Migrostan aldım ürünü.

TIK!

Ben bir şeye daha değinecektim Neydi neydi?

Bulduum!

İpliklerden kolay bileklik örme. Ben ördüm bile. Bir kaç tane daha öreyim sonra sizinle paylaşırım. Çok kolay demek isterdim. Kolay mı zor mu olduğunu çözemedim daha. Kolay ya yok zor. Zor gibi ama kolay. Aman denemek isterseniz görürsünüz. Şablonları şöyle.




Kaynak: Nazarca.com  TIK TIK!

Birde bileziklerin iple süslenmiş hali var. Bunu denemedim ama en kısa süre içerisinde böyle cicişlerde yapacağım kendime.


Sahipsiz Cümleler


25 yorum:

  1. DIY çalışmalarına bayılıyorum..Sanırım o bileklikler de mum iplik değil mi? Acaba nerelerde satılıyor biliyor musun denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En alttaki bilezik için kullanılan normal örgü ipliği. Üsteki şablon mum iplik. Ben normal örgü iplikle denedim oldu, çokta güzel oldu fakat yumuşak oldu bir de iliklemediğin, bağlamadığın zaman dönüyor. Mum iplikte dönmeyebilir. Gittigdiyorda çok ucuza satılıyor takı iplikleri, hatırladığım kadarıyla. Oradan bulabilirsin bir de takı malzemesi satan yerlerden alabilirsin.

      Sil
    2. http://www.gittigidiyor.com/arama/?k=mumlu+ip

      Sil
    3. Çok teşekkürler canım bakıyorum :)

      Sil
    4. Bir şey değil canım. Normal örgü ipliğiyle de oluyor. Ben ördüğüm de dönüyor demiştim, ama şimdi bileğime takınca düzgün bir hal aldı. Tığla zincir çekip, ördüğün bilekliğe uygun düğme dikerek rahatlıkla bilekliği takıp çıkartabilirsin ben öyle yaptım. Bağlama yapmak istemedim. :)

      Sil
  2. gül şerbeti çıkarsam bakayım :)
    bileklikler çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapın Gülcemle kendinize, güzel bilekçiklerinize :) Bak ve kesinlikle buz gibi soğuk iç. Şekeri sevmiyorsan benim gibi suyla kıvamını ve tadını ayarlayıp hafifletebilirsin. İçine bir iki de buz attım mı tamamdır. :)

      Sil
    2. eskiden yapardım da kolaydı onlar bu biraz zor geldi ama alt kısımdaki bilekliği yapabilirim :)
      şekerli sevmiyorum dediğin gibi yaparım :)

      Sil
    3. Kolay ya zor değil. Çok çabuk örülüyor. Şekeri sevmemek ortak yönümüz. :) çikolatadan başka şekerli bir şey yemem ben hehehe

      Sil
  3. Bileklik çok mu güzel olmuş :)
    Denerim ben bunu :))
    Gül pek sevmem ama bizimkiler sever bi denesinler ;)
    Teşekkür ettim yine bişeyler kattın ;*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle dene ilk yaptığımda yok ya yapamıyorum dedim. Sonra alışınca on beş dakika da örülüyor çok kolay ve zevkliymiş. Ben zevk aldım açıkcası. Gül kokusu ve tadı herkese hitap etmez. O yüzden çekinerek önerdim ama gülü sevenlerin beğeneceğini düşünüyorum. En çok ağzımda bıraktığı güzel koku bir de ferahlatıcı hali hoşuma gidiyor. Bir de kesinlikle soğuk içilmeli ılık tadı soğukla kıyasladığımda iyi değil.

      Sil
  4. yerim seni yaa:) çok güzellerr yaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap kendine güzellik böyle cici bilekliklerden :)

      Sil
  5. bende bileklik istiyorum ama sade olsun benimki lütfen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe oldu başka :D Sade, Tek renkli diyorsun. Düşüneyim. Buldum. Turuncu ya da pembe renk olsun fosforlu :D :D Erkeklere yakışmıyor bence takı vb.

      Sil
  6. neden yaa deri ipler hoş oluyor aslında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevkler ve renkler tartışılmaz :)

      Sil
  7. bu bileklikler ne güzelmiş bende nasıl örülüyor diyordum,
    markayı biliyorum karadut suyu güzeldi peki bu şerbetin kaçta kaçı doğal yapay aromalı olmasın ve nerde satılıyor bimemi gelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında onu çok incelemedim. Şimdi gidip bakacağım ne kadarı doğal. İnternet sitesi de var, paylaşmıştım yazıda içeriği vardır belki. Bir de her alışveriş merkezinde var Şok, bim, Tansaş...

      Sil
  8. çok hoş bileklikler:)
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com.tr
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin!
      Tabi büyük bir zevkle. :)

      Sil
  9. Bileklikler çok hoş :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  10. Ben en son sana mektup göndermistim senden bekliyorum. Bilekliklere gelince cok ördüm bunlardan. Bende bir baska örnek daha var. Ücgen seklinde sagdan soldan örüp ortada birlestiriyorsun. Firsatim olursa örerim bende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gönderdim sonra sen gönderdin, eğer bir daha gönderdiysen mektup falan gelmedi valla. Bahane bulmak istemiyorum, ama şu süreç içerisinde net olamayan durumlar söz konusu hayatımda, hayatımızda. Ama söz göndereceğim, mektuptan öte başka şeylerde göndermeyi nasip eder inşallah Rabbim :)

      Sil