24 Temmuz 2014

Kiraz Çiçeği (L'occıtane)

Katı parfüm olduğunu biliyor musunuz? Ben bu sene keşfettim. Türkiye'de katı parfüm bulmak pek kolay değil. Araştırmamın sonucunda ulaştığım bir site oldu. Eğer bulunduğunuz şehirde mağazası yoksa. Mağazaya girdiğiniz zaman çıkamazsınız söyleyim. İnternet üzerinden alışveriş yapılabiliyor.



Olumlu ve olumsuz yönlerini söyleyeceğim. Bir tane olumsuz yönü var. O da kutunun küçük gözükmesi gözüme.

-İnternet'te daha büyük gözüküyordu bu. (ilk tepkim)

Küçük gözüktüğüne bakmayın, bayağıdır kullanıyorum. Aynı duruyor.

Benim için olumlu yönleri ise şunlardı:


* Kokusu çok güzel. Benim hafif kokuyu seviyorsanız. Deneyin derim. Burnunuza mis mis kiraz çiçeği kokusu geliyor.

* Çantada taşıması kolay. Kocaman şişeleri çantalara sığdıramıyoruz. Bir de ben de küçük çanta taşıma hastalığı var. Büyük çantaları sevmiyorum. O yüzden en büyük katkısı da bu oldu.

* Rahatlıkla kokuyu yenileyebiliyorsunuz. Nabız noktalarına süreceksiniz.

* Bunun dışında alkol içermiyor.Bazen alkol parfümü bastırabiliyor. Bunda öyle bir dert yok.

Yabancı ülkelerde kolye şeklinde katı parfümler gördüm. Mesela çiçekli bir kolye gibi duruyor, ama kapağını açtığında parfüm. Umarım kısa sürede bu tarzda ürünlerde satılır.

Boş yere tarhana çorbası demiyorum bloguma. :) Şimdi artık herkes ismine alıştı blogumun. Yeni başlamış olsaydım tarhana çorbası kordum bu blogun adını. Neyse efendim.

Arada kullandığım ürünleri size tanıtacağım. Çok ağır koku sevmiyorsanız, parfüm şişesine düşmüş gibi gezmiyorsanız sokaklarda. ( Benim midemi bulandırıyor ağır bir şekilde parfüm kokan insanlar, terle karışınca aman Allah'ım) Bu katı parfümü deneyebilirsiniz.

Parfüme BURADAN ulaşabilirsiniz.

Sahipsiz Cümleler

20 yorum:

  1. Tarhana çorbasını sevmem ama blogunu seviyorum :) İlginç bir ürünmüş, dikkat çekici ama benim merak ettiğim ürünün yağlı bir yapıya sahip olup olmaması çünkü yağlı yapıya sahip ürünler beni rahatsız ediyor :/
    Ayrıca özellikle yaz aylarında ter kokularıyla birlikte parfüm kokuları da ağırlaşıyor, bir de kapalı alanlarla parfümle yıkananlar var ya illet oluyorum! :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende senin blogunu çok seviyorum canım. Yağlı değil, bazı kremler gibi bile değil. Hani kremleri sürünce yağlı bir şey olur ya teninde öyle değil. Nabız noktalarına sürüyorsun zaten bilek, kulak ardı, boyun... Bizde parfüm sıkmak koltuk altı diye algılandığı için :D Koltuk altına parfüm sıkılmaz bence.

      Aynen ben de çok rahatsız olurum. Benziyoruz birbirimize. Parfümlerden pek anladığım söylenemez ama yaz ve kış kokusu vardır. Bizim insanlara bunu anlatmak gerek, satıcılarda bilgisiz önüne gelen parfümcü dükkanı açıyor. Yazın ağır kokular sıkılmaz, çünkü terle karışacaktır parfümler. Bir de ağır parfüm kullandıysa insan yandık :) Hele otobüslerde heç çekilmiyor. Benim ağır kokulara karşı midemin bulanması gibi bir sorunum. Geçen sene şehirler arası otobüste yanıma bir kız oturdu. Parfüm şişesinin içine mi düştün, parfüm denizinde mi yüzdün. Şekerli, baharatlı, terli bir parfüm. Arada hosta söyleyip boş yer var mı, yerimi değiştirdim :D yazın çiçeksi parfümlerin, hafif parfümlerin kullanılması daha iyi.

      Sil
  2. azım sulandı ekmeğe sürüp yiyebilirmiyiz =) Meiko Kaji - Urami Bushi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehehe....deneyim mi yeniyor muymuş? Hastanelik olıursam masraflar senden.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Sonsuz ben de öyle derdim. Annem her ay bir parfüm alır. 15,20 lira ben de derim ki. Benim aldığım parfüme pahalı diyordun. Senin aldıklarında aynıya geliyor. :)

      Sil
  4. Bir umut portakal çiçeğinin var mı diye baktım ama yokmuş :)
    Ebay'da vardır belki merak ettim almazsam rahat edemem ben :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok, portakal çiçeği de çok güzel kokuyor. L'occitane markası mağazalarının hangi yerde olduğunu sitesinde söylüyor. Büyük şehirlerde var İstanbul, Mersin, eskişehir, İzmir, Ankara yanlış hatırlamıyorsam kendi adında mağazası. Belki vardır. Çünkü mağazaya girince binlerce ürün çıkıyor karşına. İ Bir de mağazaya ait kart veriyorlar. Onla indirimli şeylerden yararlanabiliyorsun, indirim, kampanya oduğunda haber veriyorlar.

      Sil
  5. Çok merak ettim kesin alıcam.Çantada taşıması da kolay..Sürüldüğünde yağlı bir hisde bırakmıyorsa nefis:) İlk çıktığımda alıcam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafif kokuları seviyorsan dene derim. Umarım beğenirsin. zevkler ve renkler tartışılmaz. :)

      Sil
  6. Peki cidden tadı nasıl acaba, misal kız arkmızı öptük derken dudaklarımızda bir acılık kalırmıki acaba ! çok uc bir soru sordum farkındayım ki sevgilim de yok ama olanlar için sordum =P kimi parfümlerde dil işareti olur =PPP =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam parfüm tadına baksam oruç bozar mı? Hehehe... ciddisin valla. Ben dalga geçiyorsun sandım önceki yorumunda. Erkek milleti değil mi öpecek oldu mu değil parfüm tadını arnavut birberli tadını bile öper :D Ama cidden merak ettirdin, akşam bir dil kontrolü yapacağım cidden. Bir bun yapmadığım kalmıştı. Sonra sana diyeceğim.

      Sil
    2. Nasıl bir tat biliyor musunuz? açıkmışsınız ama buzdolabında hiç bir şey yok. Şimdi alışverişe kim gidecek diye düşünürken birden bahçedeki çiçekler gözünüze ilişiyor. Bahçenize çıkıyorsunuz, sonra sağa sola bir bakıyorsunuz kimse var mı diye. Yok mu? İyi sonra ağzınıza doldurun çiçekleri hehehehe

      Sil
    3. O değil şimdi parfümü almak isteyenler tadına bakacak bu gidişle :D

      Sil
    4. HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH =D güldüm valla

      Sil
  7. DENEMELİ
    GÜLE GÜLE KULLAN

    YanıtlaSil
  8. ayyy bence bu normal parfümlerden daha kullanışlı olur yaşasın sen tanıt böyle muah:*:))

    YanıtlaSil