22 Ağustos 2014

Benim Sevimli Arılarım ( My Candy Bees)

Merhaba pisiciklerim!

Özlediniz mi beni? Karadenizin birkaç şehrini gezdim. Samsun, Ordu ve Giresun.   Yeni şeyler öğrendim. Diğer yazımda paylaşacağım. Çakma seramik hamuru ile sevimli biblolar yapıyorum. İşte biri:


Seramik hamuru ve sevimli arılarım. (Ceramic half cooked and candy my bees.)

Bunu hediye, nikah şekeri vb. olarak kullanabilirsiniz. Fimo hamuru  tavsiye ederim; fakat evde de yapabilirsiniz. 

Malzemeler:

1 çay bardağı tuz

2 çay bardağı un

1 çay bardağı su

Ve boya.

Sonra, hayal gücü ve beceri :)

Görüşmek üzere! 


Hello my kittys! 

Did you miss me? I visited a few Karadeniz’s city. Samsun, Ordu and Giresun. I learned new things.  I will to share the other contribution.  I am to make candy knicknack with ceramic half cooked. Here it is somebody:



This, they are to use wedding candy and gift. I do to recommend fimo half cooked; but you can make it home too.

Material:

1 tea cup salt

2 tea cup flour

1 tea cup water

And stainer

Then, imagination and ability :)


I will see you then!


Not: Hem ingilizcemi geliştirmek hem de daha çok kişiye ulaşmak adına artık bazı yazılarımın ingilizcesi de olacak. İngilizceyi bilmekten öte yazıya dökmek gerçekten zormuş. Yanlışlarımı vb. böyle düzelteceğim bakalım. Genellikle kısa yazılarımı paylaşacağım bu şekilde. Hiç bir şey emeklemeden, çaba sarf etmeden başarılamaz değil mi? :)

Sahipsiz Cümleler

12 yorum:

  1. Çok güzel olmuş ama :)
    Bende yapabilirim bunu :)
    Gıda boyası da var evde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yapabilirsin. Yalnız tuzun yapısına göre kıvamı farklı olabiliyor. Oyun hamuru tarzında bir hamur olacak. Kıvamını ayarlarsın fazladan un katmak gerekebiliyor bazen. Bir de kalınlığına göre kuruyor. Fırına sürmeye gerek yok.Yalnız kapalı bir yere koymayacaksın.

      Sil
  2. Çok iyi olmuş bu İngilizce :)
    Hem beceriklisin hem hayal gücün almış başını gidiyor.. Maşallah fındığıma! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) pek iyi değil ingilizcem ama geliştiştirmeye çalışıyorum. Yanlış yapa yapa öğreneceğim. Hayale gelince bence asıl gerçek hayal :D

      Sil
  3. Tam diyecektim ki bu Ingilizceyi Google sayesinde mi cevirdin diye fakat herhalde yardim almadin. Yine cok cici seyler yapmissin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapma ya google çeviri gibi berbat mı hahaha...yok canım ben ezberlemek değil öğrenmek için çabalıyorum. Daha başındayım Korece de çift dil öğrenme sürecine girdim bir kaç ay sonra bak sen şakıyacağım kafama koyduğum şeyi yaparım. Yalnız Korece İngilizceden kolay :D Teşekkürler siz de yapın böyle cici şeyler. Terapi bunlar. Her şeyi unutturuyor valla.

      Sil


  4. çok pasif bir blog olmuş.tasarım kötü,yerleşim kötü.www.farklihayatlar.blogspot.com.tr tasarım ve kalite açısından güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Tüh ne yapsam ki şimdi. Kıskançlığımdan öleceğim. İyi ne yapayım blogum kötü diye karalar mı bağlayım. En azından megoloman değilim. Takipçi toplamak için reklam yapmıyorum. :)

      Sil
    2. Bu arkadasa ne olmus böyle? cok pasif ve kötü bir blogsa senin burada isin ne?

      Sil
    3. Olabilir canım, beğenmeyebilir ben takmam da. Benim sinir olduğum şey yorumlar da bloglarının reklamlarını yapmaları. Kaçıncı oldu bilmiyorum. Sevmediğim davranışlardan biri. Bu tipte blogger çok antipati topluyor aksine.

      Sil
  5. gülce ile yapacağım canım çok güzel olmuş :)
    hayranım becerilerine..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yap ayrıca oyun hamuru olarakta kullanılabilir uzun süre. Gıda boyası hem zararlıda değil diğerleri gibi.

      Sil