27 Ağustos 2014

Bir Kadın Bir Erkek

Biz kadınlar anlaşılması oldukça zor varlıklarız. Hele bir de Türk bayanı olarak trip konusunda oscar ödülü alacak derece de. İşiniz zor! :) :) Ama bizim de işimiz zor. Biz de sizi tam anlamıyla çözebilmiş değiliz. Neyse lafı fazla uzatmayım. Çizimlerle devam edeyim.


Şimdi ne kadar gerizekalı bu kız diye düşünebilirsiniz. Yanıldınız öyle değil. Sizi kırmamak için istediğiniz filme girmiş kız profili bu. Adam romantik, aşk meşkli bir filme götürür. Şimdi sorarım size kız mı suçlu erkek mi? Daha ne kız kırılmasın diye güzeldi diyor. Daha ne desin.

Şeytanlık konusunda bazen erkeklerden daha kötü oluyoruz kabul.

Beyler beyler! eşinizle, sevgilinizle yeterince ilgilenmiyorsunuz."Yoksa bir insan durduk yere patlıcandan reçel, kabaktan tatlı yapmaz." Artık nasıl şartlı reflekse o kadar güzel söze efendim denemedi. lağğğnn sesine cevap verdi. Sonra bize niye kaba kelimelerle hitap ediyorsunuz. Siz istiyorsunuz efendim. 

Haklısınız bazen kadınlarda odunun önde gideni olur. Yalnız yine suç siz de. Hayda bizde ne suç var şimdi derseniz. Kadın canım beni seviyor musun dediğinde, söyleceksiniz seni seviyorumu. Ayrıca seni seviyorum denildiğinde illaki seni seviyorum mu demek lazım hiiiç!

Hem cinslerimi korudum biraz. Her zaman dediğin gibi bu Dünya sizsiz çekilmez. Hem siz olmazsanız biz kiminle uğraşıp, trip atacağız. Yani lazımsınız bize.

Sahipsiz Cümleler

28 yorum:

  1. ...bok böceği. hahahahahha =) güldüüm sabah sabah.
    şeytanlık konusundan siz ustasınızdır !

    YanıtlaSil
  2. Gece gecee feminist duyguların kabarmış (: uyku mu tutmadı yoksa? Ama erkek ve kadın farklı işte birbirimizi anlamak uzun sürüyo.
    Şahsım olarak "kadın" ı erkeklerden hep üstün görmüşümdür, yani kadın ve erkek bende eşit değildir. Kadının her zaman önceliği vardır.
    Sonuçta ilgi istiyor çiçek gibi, sevgiler, çiçekler, böcekler, şiirler, serenatlar, hediyeler vs. vereceksin, seve seve seve yapacaksın bunları. Bu konuda destekçinizim kadınlar, odunları yontma eylemlerinizi destekliyorum sonuna kadar. ((:
    "Hep benci olmamak gerekiyor, biz erkeklerde insanız. Bizimde ilgiye ihtiyacımız var. :D "

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ve uyku siyah beyaz gibi zıt. Geç uyurum ben, 3 dört saat uyku da yeter. Uzun uyuyamam için hasta olmam lazım :) Feministliğe gelince Türk kadınlarının hiç birisi feminist olamaz maalesef. Erkeğine hizmet etmeye programlanmışken. Üretim hatası olması lazım. Hehehehe... Türk kadınları anne gibi yetiştiriilir, erkeğine hizmet edeceksin, ondan ilgi bekleyeceksin.... Türk erkekleri de baba gibi erkek adam güçlü olur, ağlamaz, duygusunu belli etmez vb. Bence iki tarafta karşılıklı yapmalı bunu hediye, sevgi sözcükleri vb. erkekler her ne kadar belli edemeseler de nedense kadınlardan daha çok duygusal olduğunu düşünürüm.

      Sil
  3. Çok şirin resimler.. Resimlere takıldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) )) kendimizi görüyoruz değil mi hehehe

      Sil
  4. Hayat size güzel yemin ederim.

    YanıtlaSil
  5. ay başıma gelenlerden dolayı uzun zaman giremedim bgun geri dönüşümü yaptım.ya seni yerim ne kadar güzel olmuş hele o biilgisayar başındaki tamamenn bizi çizmişsin ben sonunda dayanamayıp bı tane geçiriyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neler geldi yine başına çikolatam. Hoş geldin o zaman. :)

      Sil
  6. Sinema konusu çok doğru ya :D Bir keresinde bende öyle bir delilik yapmıştım . Kızı İron man 2 ye götürmüştüm :D Gerçi o kadar fena değildi ama romantik film olsaydı iyi olurdu diye düşündüm sonra . Resimlerde çok komikti yalnız. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir daha böyle yapmazsın hehehe...

      Sil
  7. tripli, atarlı giderli kız modellleri çok güldümmm harikasınn :))
    azcık ilgi başka ne isteriz ki:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama. Azıcık ilgi :)))... Aslında trip atmak daha zevkli ilgiden :D

      Sil
  8. Zor bu işler :))
    Çizimler çok şeker olmuş ama :))

    YanıtlaSil
  9. Trip felan çekemem ben, herkes anlayışlı olmalı. Bir birini anladıktan sonra iki insan ekstra ilgiye felan gerek kalmaz. .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadınların doğasında var bu. Mesela sen hiç evliyken ya da sevgiliyken beni seviyor musun diye soran erkek gördün mü?

      Sil
    2. Bu soru şüpeci bir tavır veya şımarma ihtiyacı taşıyor erkeklerin böyle bir talepleri genelde olmaz, sormazlar yani kadına has bir durum :)

      Sil
    3. Kadın kuşkucu ve genellikle güven duymadıkları zaman daha çok sorarlar bu soruyu.

      Sil
  10. ben senin bloguna üye değil miydim anarşi! Yuhhh!!!! Vheyyt lol geldim madem ,özür dilerim yaa.Valla buldum seni <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden özür diliyorsun ben takmam öyle şeyleri. Tweetirdaki ergen bebe değiliz sonuçta :D Ayrıca ben de özür dilerim hem sana hem de diğer bloggerlara bloglarınıza çok uğrayamıyorum. Oysa vaktimde var neden bilmem yazın verdiği rehavetten midir nedir, çözemedim.

      Sil
  11. Valla harika resmetmişsin durumları:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu seri ( kadın erkek serisi ) devam edecek. Daha ben de ne bombalar var. :D

      Sil
  12. Bok böcegi lafini annem kardesimle bana ortaligi karistirdigimizda cok kullanir. Bu yüzden cok güldüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehehe sizi sevimli bok böcükleri

      Sil