28 Ağustos 2014

Gök Kuşağı




Anarşi/ Özlem bunla ne yapabilir?

A)    Sivrisinek yakalayacak. ( Bu kızın pişirdiği de yenmez. Benden demesi.)
B)    Et pişirecek becerikli Anarşim benim
C)    Bu Anarşi ne yapacağı belli olmaz.
D)    Cam siler bu deli, bunla. ( Dememiş miydim. Bunun pişirdiği yenmez)
E)     Ne bileyim ben ya!


 Çoktandır çizim yapmıyorum. Özlemişim. Umarım bıktırmam sizi hehehe.
Bu arada benim böyle bazen duygusal olduğum zamanlar oluyor. Bu aralar nedense öyleyim. Geçer diye bekliyorum. Çok uzun süre misafir edeceğimi sanmam. Twitterda bir paylaşımda bulundum. Sonracığıma karşılıklı yorumlarla güzel bir şiir çıktı ortaya. En yeteneksiz olduğum şeylerden biridir. Şiir yazanlara hayranlıkla bakarım. Yeni bir buluş yapmış gibi. Öyle bakmayın gerçekten benim için şiir yazmak deveye hendek atlatmakatn zor. Böyle güzel bir şey ortaya çıkmışken hemen birleştirivereim dedim.
 Hadi bakalım doğaçlama şiirimize nasılmış, beğenecekmisiniz. 

GÖK KUŞAĞI

Ve güldü,
Rengarenk yağmurlar yağdı üstüme..
Ama hiç bir renk gülüşü kadar güzel değildi.
O güldüğünde saatler saniyeydi.
Ben onu sadece gözlerimle sevmiştim.
Dilim lal, kalbim atmaz olmuştu.
O gülüyordu.
Ben mutlu oluyordum.
Üstelik onun mutluluğuna sevindiğimden bile haberi yoktu.
O gülüyordu.
rengarenk yağmurlar yağıyordu üstüme
O gülüyordu.
rengarenk yağmurlar yağıyordu kalbime.

Şiiri pek düzeltemedim. Bu saatte beynim pek çalışmıyor. Eror! :) Gök Kuşağı da şiirin adı.


Sahipsiz Cümleler

22 yorum:

  1. şiir çok güzelmiş düzeltmeye de gerek yok. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. şiir aşk dolu; çizim se harika :)) kediye ayrıca bittim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehe çizimler kedisiz olmaz. Kedi aşığı biri olarak :))

      Sil
  3. günaydın,
    sen bu şiiri o elindekiyle mi yaptın?
    gözlerimm büyüdü şaşkınlıktannn,benim mutfakta da varrr hem de kaç tane,gidiyorum hemen ben!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın güzel kadın! :)
      Hiç sorma aslında kepçeyle ( çömçe) daha iyi oluyor ama hehehehehe...

      Sil
  4. yüreğine sağlık =) gerisi gelsin ins. kime yazıldı bunlar ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimseye yazılmadı. Bunun kimseye yazılma ihtimali de yok. Çünkü artık aşktan karşılık almadan uzun süre birini sevemiyoruz maalesef. Bir de ben yazmadım. Orada bir iki cümle bana ait gerisi Kerim'e yazdığım bir paylaşım üzerine yapılan yorumlardan bu oluştu. Anam ben bundan şiir yaparım dedim. Böyle güzel bir şey çıktı ortaya. Şimdi okudum da hakikatten güzel olmuş ya.

      Sil
  5. Şiir çok güzel olmuuş (:
    Ben olsam A şıkkı için kullanırdım galiba :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuvetli bir ihtimal A şıkkı ama değil :)

      Sil
  6. Şiir harika olmuş. Doğaçlama diyorsun ya bırak düzeltme öylece kalsın. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki düzeltmeyeceğim her şeyin kusurlu hali daha güzel, şiirin bile. :

      Sil
  7. Cok güzel bir siir olmus bu kuzum.

    YanıtlaSil
  8. ay hiç güleceğim yoktu yahu.anime kopardı beni :))

    YanıtlaSil
  9. F) Elindeki ile kedi ölene kadar kediye vurur. .)

    YanıtlaSil
  10. İlk soruna cevabım C :)
    Malum sen o spatulayı baştan yaratabilirsin :)
    Şiir çok güzel olmuş hiç düzeltme bence düzeltince o doğallığı kalmaz ki ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle tuhaf şeylerle uğraştığım doğrudur tanımışsın beni ama değil :D

      Sil
  11. et pişirir sanırsam:D
    şiiri beğendimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar basitti ilk önce denilecek şeyi söylemiyorlar. O kadar Tuhaf mıyım? :) :) Teşekkürler :D

      Sil