2 Ağustos 2014

Özlem


Bugün twitter da  Ali Çalışkan paylaştığım bir tweet üzerine bundan şiir yazılır demişti; ama bende şiir kabiliyeti olmadığı için pek ses çıkartamadım o konuda. Kullandığım iki cümleyi öyle güzel bir şiir haline getirmiş ki bayıldım şiire. Teşekkür ederim bu güzel şiir için. Şiirin adını yazmamış ama ben Özlem koydum şiirin adını. 




Buharlaşıyordum… 
Elimi kolumu bağlasalardı keşke de;
Aşık olmasaydım toprağına, yeşiline, denizine… 
Birazdan yağmur olup yağacağım,
Birazdan katre katre yağacağım dudakların arasına.
Deliliğim eşikte,
Beklemiyor ayrılık..
Sahi sevgilim, tadım nasıldı?
Birazdan şekere/şireye batırılmış elma gibi yağacağım,
Dudaklarındaki kıvrımlara.
Temizleyebilirmiyim kirletilmiş bedenini hep yağsam?
Unutabilirmisin geçmişi,
Dudağından kalbine aksam.
Bu şehrin kalabalığında bulsam seni ve gürlesem, yağsam, sarsam-sarmalasam… 
Ve yağıyorum,
Meltemin esintisine kapılıp,
Bulutlardan umut koparıp yağıyorum.
Bir vakit güneş özlemin oluyor...
Aldırmıyorum.
Ben zaten Özlemdim.
Ve sen hep özleme hasrettin.
Boş bir arazi,
Ve ben bir papatyanın beyazına konuyorum...

Ali Çalışkan

21 yorum:

  1. Teşekkür ederim sen sihirli kelimeyi söylememiş olsan böyle bir şiir yazamazdım. Hem senin ağzından yazdım, burada okuyunca gözüme daha güzel geldi. (:
    Bu arada yüzyetmişikinci takipçinim. (((:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Hoş geldin. Şiir kabiliyeti olmak böyle bir şey. Ben bu yazdıklarını uzunca bir yazıyla ancak anlatırdım. Gerçekten çok beğendim. Yüreğine, kalemine sağlık. Benim şiirim sahiplendim artık. :) Bu ikinci armağanım benim bir de Mavinin armağanı vardı. Şiiri bloggerlar sayesinde sevdim gerçekten.

      Sil
    2. Sahiplen tabiki (: mutlu sonla bitirmek istedim ama olmadı ):

      Sil
    3. Benim için mutlu sonla bitmiş. Çünkü papatya en sevdiğim çiçektir. :)

      Sil
  2. n'aptınız siz ne muhteşem bi şey olmuş,:)))
    çok çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ali yaptı valla ben şiirden yoksun bir cümle paylaştım. O cümleden neler üretmiş :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Hoş geldin! O değil ben kanıncı bilmiyorum. Birkaç hafta önce izlemeye almıştım ama dikkat etmedim. :) Sıraya kaynak olurum artık numara yok elimde. :D

      Sil
    2. bu arada ali,naptımsa sana yorum yapamadım,özlem'inkilerden nasiplenirsin:))))

      Sil
    3. Aaaaaa ))): bende yorum isterim,
      Çook çok teşekkürler. (:

      Sil
  4. Gerçektende çok içten bir şiir olmuş...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ali adına teşekkürler :) Şiiri çoğu düz yazıdan güzel yapanda bu zaten.

      Sil
  5. merhaba ben ters1köşe bloğu sahibesi Selin http://balansvemanevraa.blogspot.com.tr/ bana ait renkli şeylerin yer aldığı bloğuma bir süredir yazıyorum.sizin bloğunuzu da çok beğendim :) benim bloğuma da beklerim :)

    YanıtlaSil
  6. Cok güzel bir siir olmus. Eskiden ne yazardim ben ya :/ Ilham perim öldü benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bir iki gündür senin bloguna girmeye çalışıyordum hata veriyordu. Düzelmiş sonunda. İsmine bayıldığımı söyleyecektim ama olmadı. Şimdi söyleyim blog ismine bayıldım Kara boncuğum.

      Sil
  7. Alinin blogunda okudum bu postu ne kadar tatlısınız siz yaaa!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O senin tatlılığın, baklavalığın, pudingiliğin, çikolatalı dondurmalığın :D :D Sağol canım. Bütün emek Ali'nin ben de yaralanıyyorum bundan hehehe

      Sil
    2. ayyy çilekli dondurma da olabilir miyim :P heheheh
      ikinizin emeği kuzucum sen de ilham kaynağısın sonuçta :)

      Sil
    3. Olabilebilirsin :)

      Sil