3 Eylül 2014

Hadi Mektup Yazalım

Size bir iyi bir de kötü bir haberin var blogcanlar. Mektup yazacağız. Mektup arkadaşlığını kast etmiyorum. Karşılıksız sevginize mektup yazacaksınız. Öyle ki onu çok seviyorsunuz ama itiraf edemiyorsunuz ona. Günler, aylar, yıllar geçiyor. Hep içinizde bir pişmanlık, acaba ona sevgimi söyleseydim ne olurdu? Gibi binlerce sorular. Ona mektup yazmaya karar veriyorsunuz. Kesinlikle eminsiniz ve cesursunuz bu konu da. Kararınızı verdiniz, yalnız bir terslik var nerede aradıysanız bulamadınız onu. Üzülüyorsunuz bu duruma derken



Sonra Alâeddin’ini sihirli lambası gibi sihirli bir şey buluyorsunuz. Diyor ki size sana bir şans veriyorum. Yıllarca sustuklarını yaz mektubuna. Mektubunu tamamladığında onu bulacaksın diyor. Sizde bir heyecanla kalemi kâğıdı elinize alıyorsunuz ve karşılıksız sevginize, sevdiğinize mektup yazıyorsunuz.

Ben karşılıksız sevgi yaşamadım diyebilirsiniz. Ben de yaşamadım karşılıksız bir sevgi. Ama o duyguya bürünebileceğinizi biliyorum çok yetenekli yazarlar var bloggerların içinde. Karşılıksız aşk yaşayan kişiler varsa içinizde kalemini daha iyi konuşturacağını düşünüyorum.

Tamam, Anarşi diyelim yazdık. Ne yapacağız diyebilirsiniz yazdıklarınız mektuplar Yitik Ülke yayınları tarafından seçilecek ve sizin yazdıklarınız mektuplar bir kitap haline getirilecek. Yitik Ülke tarafından piyasaya sürülecek.

Kötü haberim sadece bayanların mektup yazmalarını istemeleri. Onlarda biliyor Türk bayanları, erkeklerinden daha romantik :D Bir de emin olmadığım bir nokta var. Yazdığımız yazılardan telif hakkı isteniyor mu? Yani size maddi bir yükü oluyor mu bilmiyorum. Onu linkini vereceğim site de mail adresinden sorabilirsiniz. Öyle bir şey varsa. Şunu düşündüm ben erkeklerde yazsın ve bizim mektuplarımızın bir araya geldiği blogger dergisi yapmaya ne dersiniz.

Kitap için gerekli bilgilere buradan ulaşabilirsiniz. 


Sahipsiz Cümleler

25 yorum:

  1. Karşılıksız sevgii benim uzmanlık alanım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman kalemini güzel bir şekilde konuşturacak kişilerden biri de sensin.

      Sil
  2. Blogger dergisi iyi fikir... birileri el atsa fena olmaz
    sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Online dergi oldukça güzel olur bir kaç ay da hepiminiz ortak bir konu belirleyip yazdığı.

      Sil
  3. Vallahi oldu. Hem benim mektubumu yayimlayacaklar hemde telif hakki alacaklar ... Bana para vermeleri gerekiyor her kitap satisinda. Burada isler böyle. Bence biz blogger dergisi yapalim daha iyi. Yazalim, sana gönderelim. Sonra bir dergi yapariz. Yardimci olurum ben sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Para istiyorlar mı bilmiyorum canım ben açık bir ortamda sordum herkesin görebeilceği bana dönüş yapmadılar. Dergiyi yapmamız için bir kaç kişinin yardımcı olması lazım. Ben zevkle gönüllü olurum bu konuda :)

      Sil
    2. Bence farkli bir seyler ortaya cikarabiliriz. Her taslakta bir konuda yazilar. Bir iki blogu tanitiriz anket defteri gibi. Ufak fotograf kareleri ve nerede cekildigine dair hikayeler vs.

      Sil
    3. Kesinlikle çok güzel olur. Ben ve sen gönüllü bakalım. İki kişi üstesinden gelebilir mi ? onu bilmiyorum.

      Sil
  4. Mektup diyince heyecanlandım. Lisede bir sürü mektup arkadaşım olmuştu. Hala da çok severim mektup yazmayı. Ama karşılıksız sevgi konusunda bi durup düşünmem lazım :) Şu ara biraz zor ama belki olur neden olmasın?
    Blogger dergisi fikri iyiymiş yaa, keşke yapılsa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bu sene içerisinde sevimli minnak bir mektup arkadaşım oldu. Şimdi bu şehirden gidiyorum. Yerim belli olsun yabancı mektup arkadaşları bulacağım. Farklı ülkelerden.

      Neden ya yazarsın sen. Dur bakalım bana destek olmak isteyen çıkarsa neden olmasın. 3 ay da bir dergi çıkartabiliriz.

      Sil
    2. Nereye gidiyorsun ki? İyi fikir aslında yabancı mektup arkadaşları. Dilin de gelişir bu sayede.

      Yazarım herhalde ama o duyguya bürünmem zor olabilir :) Ben destek olurum ama son 3 ayım. Bebiş gelinceye kadar ancak :) Daha sonrasında çok vaktim olur mu bilmiyorum :)

      Sil
    3. Oy oy! az kalmış. Ona çok iyi bir anne olacağından eminim. Çok şanlı bebiş. Şehir değişitreceğim. Türkiye'yi geziyorum ben :D Gitmediğim yer kalmayacak bu gidişle. Ege Bölgesi ile Doğu Anadolu kaldı :D

      Sil
  5. Yazabilirm tabi ama severler mi bilemedim :D

    YanıtlaSil
  6. iyi bir fikir de yazabilir miyim bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavim sen deme bari sen yazamazsan kimse yazamaz.:)

      Sil
    2. Yani mavi sen yazamazsan kim yazsin demi ama

      Sil
    3. Aynen içimizde en iyi yazan kişilerden birisi.

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. O zaman senden de mektup bekleriz. Plan kesinleşirse.

      Sil
  8. Mektup çok güzel bişey ama günümüzde o kadar değeri kalmadı ne yazıkki , ama ben mektup yazmayı seviyorum ve arada sırada uzaktaki sevdiklerime arkadaşlarıma ve akrabalarıma arada sırada yazıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bu güzel alışkanlığı devam ettiriyorsanız. Ben bu sene bir iki kez mektup yazdım. Onun dışında pek mektup yazdığım söylenemez.

      Sil