16 Eylül 2015

Film Tavsiyesi: Kötü Adam / Ek Villain / Ek Vilan

Ne kadar sulu göz bir kızım ben ya. Belki çoğu kişinin ağlamayacağı şeylere ağlıyorum. Yer yer beni duygulandırdı filmin bazı sahneleri. Ana konu aşk ama başka bir konu etrafında dönecek. Aşkla meşkle devam etmiyor yani. Filimden sopiler vermek istemiyorum. Tadını kaçırmayım izlemek isteyen olursa. Ama filmde en çok sevdiğim sözü ve şarkıyı paylaşayım.



Karanlık, karanlıkla son bulmaz.
Sadece aydınlık onu yok edebilir.
Nefret, nefreti yok edemez.
Sadece aşk onu yok edebilir.

Başkalarının acılarını paylaşmazsak kendi acılarımızı dindiremeyiz.

Ayrıca Kore uyarlaması olduğu söyleniyor, bilmiyorum öyle midir? İzlemedim kore versiyonunu.


Sahipsiz Cümleler

6 yorum:

  1. izlenecek bir film daha mı (:
    Saol gene de ama <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim gibi daha kaç kişi film öneriyordur .<3

      Sil
  2. "Ağlamak öfke delice nefret
    Doruklarda aşk doyumsuz sevinç
    Kahreden keder kısaca hayat
    Ve nefesindir ve nefesindir

    Ağlamak şu gelip geçici dünyada
    Her şeye rağmen var olmak demek
    Ağlamak yaşayan binlerce duygu
    İnsanca ve coşkulu güzel bir şeydir

    Ağlamak senin kara dünyada
    Hala sevdiğin ve hissettiğin
    Tüm güzelliğin ve çirkinliğinle
    Var olduğundur var olduğundur"

    Diyor Sezen :) Film tavsiyen için teşekkürler.
    Duygusal kız hep böyle saf ve güzel kal emi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin kelimelerinin değdiği yerde çiçek açtıran kadın. Hep öyle kalacağım Anarşi sözü :)

      Sil
  3. Ağladın mı :( ben bekletiyorum caaaanım filmi ağlamak istemiyorum diye ya :) Aashiqui 2 yi izledin mi ? ağlamaya devam etmek istersen tavsiye ederim ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır izlemedim. En kısa zamanda onu da izleyeceğim. Tuhaf kızım ruh halim sonbahar gibi. Bir yandan yağmur dökerim bir bakarsın güneşim her tarafı ışıl ışıl yapmış. Ağlamak güzel duygu :)

      Sil