30 Eylül 2014

Sonsuza Dek !


Adam:  Kalpsiz yaşayabilir mi bir insan?

Kadın:  Yaşayamaz!

Adam:  Ama ben yaşıyorum. Sanki kalbimi almışlar. Kalbimin bulunduğu kısım bomboş. Hiçbir şey hissedemiyorum.

Kadın: Üzüntüyü, sevinci, aşkı, sevgiyi, mutluluğu… hissetmediğin olmadı mı hiç eğer bunları hissediyorsan kalbinin olmadığını söyleme.

Adam: Şimdi bunların hiç birini hissetmiyorum.

Kadın: Sevgiyi de mi? 

Adam: Sevgi mi, hiçbir anlam ifade etmiyor kalbime.

Kadın: Kimseyi sevmedin mi?  Kimse seni sevmedi mi?

Adam: Sevdim ve sevildiğimi sandım. Belki de………

Kadın: Belki de sevgiye inancın kalmadığı, güvenemediğin için böylesin. Sevgi kalbin besinidir ve sen en önemli besinini kestin.

Adam: Yorulmuştum artık. Aşk adına, sevgi adına yüklediğin şeyin boş, insanların ne kadar yalancı olduğunu görünce her şeyden, sevgiden, aşktan vazgeçtim. Her şey anlamsız bomboş…

Kadın: Sen de o yalancı dediğin insanlara benzettin kendini. Ya seni sevenler onları hiç düşünmedin mi?

Adam: Beni seven mi, hahahaha…..

Kadın: Evet seni sevenler!

Benim gibi.

Kadın: Beni sevemez misin? Beni sevmeyi deneyemez misin?

Adam: Benim gibi taş kalpli bir insandan sevgi mi umuyorsun?

Kadın: Biliyorum bu durum çok küçültücü, gurur kırıcı bir durum!

Adam: Yo hayır hayır öyle düşünme.

Kadın: Tek istediğim şey beni sevmen. Seni hiç bırakmayacağım desem, Sonsuza kadar hep yayında olup elini tutacağım desem yine de sevmez misin beni. Seni seviyorum, yarın da severim sonra da sonrada ölene kadar. Hiç bıkmadan keşfederim seni yine severim yine yine…

Adam: Lütfen sus! Hem aşka inanmıyorum ben.

Kadın: Şimdi dinle beni, sil aklından “ Aşk yalan, yok cümlelerini”  aşk var, gece yatağında uyurken durduk yere o aklına geliyorsa aşk var. Sokaktan geçen bir kişinin sıktığı parfüm onun kokusunu aklına getiriyorsa aşk var. Arkadaşlarınla sohbet ederken hem de gereksiz yere o aklına geliyorsa durduk yere hüzünleniyorsan aşk var. Onunla konuşmadığında günün berbat geçiyorsa aşk var. Kalbin onun yokluğunda sızlıyorsa aşk var. Ve ben bunların hepsini sen de hissediyorum.  Şimdi ver elini bana. Aşkı birlikte öğrenmeye ne dersin?

Adam: Sonsuza dek?

Kadın: Evet, sonsuza dek!!.

Not: Kurgudur.

Sahipsiz Cümleler

30 yorum:

  1. Çok içten, çok samimi!

    Sanki az önce bu konuşmalar gerçekleşmiş ve sen burada bizimle paylaşmışsın gibi :)

    Ve kesinlikle aşk var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle aşk hissedeyim ben bu şekilde konuşurum hahahahaha....biraz patavatsızım :D Hep erkekler konuşacak diye bir şey mi var canım!!

      Sil
    2. Kim demiş erkekler sadece konuşur diye, ben aşka geleyim bende konuşurum senin konuştuğunun 1000 de 1 ini :)) Bende ki romantiklikle bu kadar olur çünkü :)

      Sil
    3. Ben anlamam diyenden korkacaksın. Oynamaktan anlamam diyenlerin döktürdüğü gibi :D

      Sil
  2. Belli bir bölüme kadar kendi ağzımdanmış gibi oldu.
    Fakat bu tip olaylar sadece filmlerde olur diye realist bir yaklaşımda bulunacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçek gibi düşünmenizi sağladıysam ne güzel. Aşkın kendisi realist bir durum :D Sen de her şey karşısın ya bir aşık ol da görürüm ben seni Hahahahaha...

      Sil
    2. Çarşı, herşeye karşı :D
      Mevzu zaten benim aşık olmam değil ki, bana aşık olunması

      Sil
    3. " Ölümdür tek başına yaşanan aşk iki kişiliktir." Seninde aşkı birlikte öğreneceğin kişi çıkacak elbet o zaman görürüm seni diyorum ben de hehehehe...karşı kelimesini yazarken çarşı aklıma gelmedi değil.

      Sil
    4. Heh işte bak bu cümle gerçekten açıklayıcı oldu :)

      Sil
  3. Sonu ne hoş bitti ama duygulandım,çok hoş:)
    aşkı birlikte öğrenmek yaşamak ne güzel olurmuş
    ama hep bayanlar bu konuda yapıcı
    erkeklerde biraz yapıcı olsa ya:))
    sevgiler canımm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canıııım! Erkeklerine ve kadınların zihinsel yapıları çok farklı gerçekten. Bununla ilgili bir yazı yazmayı düşünüyorum. Galiba ondan kaynaklanıyor. Erkekler mantıken bakıyor diye değil, erkekler kadınlardan bile daha duygusal hatta. O duygusallığa girdikleri zaman da çıkamıyorlar :D :D

      Sil
  4. Immmm burnumun direği sızladı, nasıl güzel hissettirdin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy oy sen beğendiysen ne mutlu bana. Ama aşk yaşanarak öğrenilir değil mi? Yazılarını okudum zihnimde bir sürü soru oluşturdun? Şimdi unutmadan yazacağım onları

      Sil
  5. Bak yine kadın elini uzatıyor, bana güven seni sevicem diyor. Hep karşımızdakinden daha eminiz, hislerimizden eminiz...

    "Kadınlar kadar kendine güvenen" adam el kaldırsın lütfen ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahahaha.. evet kadınlar kadar güvenen adam el kaldırsın. :D

      Sil
  6. "Tutsam şu karanlığı
    Tutsam da yırtsam
    Ah elim tutuşmasa elini tutsam
    Susmasan konuşsan
    Sesini duysam
    Tutsam güzel yüzünü..
    Bağrıma bassam"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Hiç bekleme belki gelmem. Gelemem senelerce"

      Sil
  7. Kendi yazılarımı gördüm resmen senin yazında. Hissettiklerimin aynısı neredeyse. Bir de karşımızdakilere anlatabilsek bunları.. Haykırabilsek gözlerinin içine bakıp.. İnanabilse sana, tüm kalbiyle. Beynini bir kenara koyup kalbiyle konuşabilse seninle..

    Çok güzel olmuş gerçekten. Hem sadece erkekler hissettiklerini söyleyecek diye bir kural yok. Bir bayandan böyle bir yazı okuduğum için çok mutlu oldum, saygı duydum okurken. Buna benzer yazıları sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Yazımı beğenmene sevindim. Evet bence karşılıklı duygular ifade edilebilmeli. :))

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. http://www.youtube.com/watch?v=732tuq-Bfps
      aşk var!

      Sil
  9. Anaammm !!
    Ben o adam'ın sendromunu yaşıyorum sanırım,
    Anarşi kurtulmam lazım bu durumdannnn :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana bu yazıdaki kadın gibi bir erkek lazım o zaman sana Sonsuza dek diyecek :)

      Sil
    2. hihi :) aşk kokacak ..

      Sil