1 Ekim 2014

Aashiqui 2

Evet Hint Filmi bağımlısı Özlem geldi. Şimdiye kadar çok Hint filmi izlememişimdir ya diyordum; ama artık kendime Hint Filmi aşığı diyeceğim. Bugün tesadüf eseri izlenmesi gereken 20 tane Hint Filmi diye bir yazı gördüm haber sitesinde. Ve ben hepsini izlemişim. :)

Ve karşınızda bir Hint filmi daha. Sonları da doğru yine sulu gözlülüğüm tuttu tabi. Film hakkında yine fazla sopiler vermeyeceğim. Genel konusu ünlü bir sanatçı olan erkeğin, bir genç kadınla yolunun kesişmesi.


Bir de bu filimden sonra aklımda oluşan ilk cümle şu oldu. 


Herkesin bağımlılığı var bu hayatta. Kiminin alkole, kiminin aşka. Bundan ya kurtulacaksın ya da ölene kadar bağımlı kalacaksın.


Ve filmdeki müzikler muhteşem.



Sahipsiz Cümleler

6 yorum:

  1. İzlemişsin :) dedim ağlarsın diye bol bol :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemde nasıl ağladım sonlara doğru salya sümük :) ama sonu böyle bitmemeliydi.

      Sil
  2. müthiş filmdi yahu! Shah Rukh Khancı isen bissürü film önerebilirim bissürüüü!!:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlediğim ilk filmiydi. Önerin varsa seve seve beklerim. :)) Amir Khan'ın filmlerinin hepsini izledim. Birkaç Hint filmi de izledim. Şu ana kadar toplam 20-30 film izlemişimdir.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Romantik tarzda bir film ama insana ders veren bir filmde ayrıca. Filmlerin hep iyi sonla bitmesini beklerim ama Hint filmleri şaşırtıyor hep beni.

      Sil