29 Ekim 2014

Aşık Yıldız

Bazen ben de bir huzursuzluk oluyor anlatamam. Yazacak çok şey var. Birikmiş durumda. Ama kelimeleri bir araya getiremiyorum.  Sizi de böyle oluyor mu? Yazmasam uyuyamam. O derece rahatsız ediyor beni. Sabahtan beri kıvrandım durdum. Yazmam lazım yazmam! Uyuşturucu bağımlısı gibi. :) Ama beklediğime değmiş. İlk defa düz yazı dışında ( Övünmek gibi olmasın düz yazı hiç zorlamıyor beni. Beş dakika da yazı çıkartırım ortaya) bir şiir, hatta şarkı sözü olacak, güzel bir aşk şiiri çıkardım ortaya. Sabahtan beri kıvranmanın nedeni çıktı ortaya düz yazı yazmak istemiyormuşum ben. Bu tarzda yazmayı devam ettirmek istiyorum, zor olsa da.  Bakalım beğenecek misiniz?


Minik bir yıldızdım.
Sen ise ay.
Sen güldün. Ben parladım var gücümle.
Bazen bulutlar girdi dünyana hüzünlendin.
Benim de ışığım söndü o zaman.
Sen bilmiyordun.
Gülüyordun, gülüyordum.
Ağlıyordun, ağlıyordum.
Karalığa hapis oluyordun, karanlığa hapis oluyordum.
Sen gülüyordun ben mutlu oluyordum.
Sen üzülüyordun benim minik yüreğim acı çekiyordu.

Merhaba!
Ben minik yıldız.
Sen ay.
Ben sönük bir yıldız.
Sen ışığım.
Ben uzak
Sen yakınım
Minik kalbimin atışını duyuyor musun?
Tık tık tık tık…

Ben sana uzaktım.
Sense bana yakın.
Binlerce yıldız vardı etrafında.
Bu minik yıldız nasıl fark ettirecekti kendini sana.
Minik bedenime bakmadan büyük kararlar aldım.
Mutlaka bir yolu olmalıydı.
Sana yakın olmanın
Gözyaşını silebilirdim.
Kara bulutları uzak tutardım senden.
Hem sana yakın olursam daha çok parlardım.

Merhaba!
Ben minik yıldız.
Sen ay.
Ben sönük bir yıldız.
Sen ışığım.
Ben uzak
Sen yakınım
Minik kalbimin atışını duyuyor musun?
Tık tık tık tık…

Olmadı, cılız sesimle duyuramadım kendimi.
Uzaktın benden çok uzak.
Senden aldığım ışıkla
Sana göstermeliydim kendimi.
Sönük ışığımla da fark ettiremedim kendimi
Çevremdeki yıldızlar alay etmeye başlamıştı üstelik.
Minik yıldız, aya aşık!
Sönük yıldız, aya aşık!
Sonra hep bir ağızdan.

Merhaba ay
Şu minik yıldız.
Sen ay.
Şu sönük bir yıldız.
Sen ışık.
O uzak
Sen yakın
Minik kalbinin atışını duyuyor musun?
Tık tık tık tık…

Üzüldüm.
Ağladım.
Birkaç saniyeliğine de olsa
Fark edemez miydin?
Kızdım sana.
Fark etmedin ama küstüm de.
Senin ışığınla aydınlanmak isteyen ben.
Kara bulutlar girsin istedim aramıza.
Uzun bir süre sessiz kaldım.
Hiç bakmadım yüzüne.
Senin ışığınla parlamak istemesem de.
Işığına, sana hasrettim.
Tek bir yol kalmıştı geriye.
Ya karanlığa gömülecektim.
Ya da beni fark etmenin mutluluğu ile ölecektim.
Var gücümle minik bedenime doldurdum ışığını.
Şimdi, sana yakın yıldızlardan bile daha parlaktım.
Canım acıyordu, minik yüreğim yanıyordu.
Ama başarmıştım işte.
Birkaç saniyeliğine de olsa bana bakıyordun artık.
Ve duyuyordun beni.

Merhaba
Ben minik yıldız.
Sen ay.
Ben sönük bir yıldız.
Sen ışığım.
Ben uzak
Sen yakınım
Ben aşık
Sen imkansızım.
Ben bir dilek
Sen hayatım
Minik kalbimin atışını duyuyor musun?
Tık tık tık tık
………………….

( Özlem Anarsi)



Sahipsiz Cümleler

25 yorum:

  1. muuaaahh özlem,
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden de mucuk mucuk :)) İyi geceler.

      Sil
  2. Güseelll... Şiir pek sevmem, ama bu güsel. Eline sağlık... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiir severim, edebiyat severim, çizmeyi severim. Ben her şeyi severim. :) Şiir sevilmez mi? Teşekkürler. İyi geceler.

      Sil
  3. Çok güzel bir şiir olmuş.Ben de seviyorum düz yazı yazmayı,şiir yazmayı beceremiyorum bence.Sen hakkını vermişsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de beceremiyorum derdim ama fena olmadı ya. Tabi daha iyi olabilirdi. :)

      Sil
    2. Gayet güzel olmuş seninki :)

      Sil
  4. Ya karanlığa gömülecektim.
    Ya da beni fark etmenin mutluluğu ile ölecektim.
    Var gücümle minik bedenime doldurdum ışığını.
    Şimdi, sana yakın yıldızlardan bile daha parlaktım.
    Canım acıyordu, minik yüreğim yanıyordu.
    Ama başarmıştım işte.
    Birkaç saniyeliğine de olsa bana bakıyordun artık.
    Ve duyuyordun beni.

    bu kısım vurdu beni çok duygusal lan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Ah minik yıldız karanlığa gömüldü. Bir insanın dileği olarak. Değmeyecek insanların dileği olarak.

      https://www.youtube.com/watch?v=GDRsu4VPkq0

      Sil
  5. Hep böyle yaz sevdim hem de çok sevdim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şairimizden de geçer not aldım :) :)

      Sil
  6. Vuhu :) harika olmus.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demeyin böyle sonra egom tavan yapacak. Ego kızım in aşağıya annem ne geziyon orada. Diyeceğim sonra kendime. :)

      Sil
  7. Minik kalbinin atışını duyuyor musun?
    Tık tık tık tık… dizeleri bu dizeleri aklıma getirdi her tık tık tık tan sonra bu sözleri söyledim içimden güzel olmuş devamını beklerik.)

    Yağmur yağıyor sana ve bana pıt pıt pıt
    Çekirdek yiyorum seninle ve sensiz çıt çıt çıt
    Cennetin kapısını çalıyoruz tık tık tık
    tık tık tık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dörtlük çok güzel. Çok hoşuma gitti :)

      Sil
  8. çok tatlı çokk :)
    çok sevdimmm<3

    YanıtlaSil
  9. Şimdi düşündüm de çok güzel bir fon müziğiyle radyoda okunası bir şey yazmışsın sen :D Emeğine sağlık. Ben beğendim . Şair değilim belki ama beğendiklerimi genelde beğenirler :D Tekrardan emeğine sağlık efendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Emrah. Beğenmene sevindim. Slow bir müzikle güzel olur sanki. :)

      Sil
  10. iş yerindeki engellemeden dolayı artık bloga yorum yapamıyorum :( geç kalınmış yorumlarla geliyorum:)
    yüreğine sağlık bitanem :)

    YanıtlaSil
  11. Küçük yıldız, minik yıldız, kuyruğun nerede? :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kurbağa olmasın. Ya sen benim yazdıklarımla niye dalga geçiyorsun yaaa! Çok sinirlerim bak. :P

      Sil
    2. Zaten pek becerkli değilim şiir konusunda hevesimi kırdın.

      Sil