12 Ekim 2014

Favori Kitap ve Karakterler

Mim yapmıyorum dedim; ama ben mim yapmayı özlemişim. Bir de kitapla ilgili mim olunca. Dayanamadım. Ahucuğum güzel bir mim paslamış bize. Ve pas attığı topu kaleye atarak gol yapmak bana düşer. Gooool! Tamam ya sululuğu geçiyorum. İşte mime cevabım.



1 - İlk hayranlığım: Annemin bana doğum günü hediyesi olarak hediye ettiği Şeker Portakalını saymazsak. Benim ilk hayranlığım
Samed Behrengi: Küçük Kara Balık.
Onun gibi olmak istiyorum. Ve ilk defa bu yazarı bu kadar kendime yakın hissettim. Keşke genç yaşta ölmeseydi. Daha ne hikâyeler anlatacaktı bize.

2 - Favori Serim:  Birçok seri okudum. Seri kitapları seviyorum. Kalın kitapları seviyorum. Benim favori serim.
George R. R. Martin- Taht Oyunları

3 - Favori Kitabım: Kitap paylaşmayı seven bir insanım. Onları okuyup rafta bırakınca hapishaneye kilitlemişim gibi hissediyorum. Sanki onları orada yalnız bıraktığım için üzgünlermiş gibi. O yüzden Sosyoloji kitapları dışında birçok kitabı hediye ederim ben. Başkası da okumalı diye. Kıyamadığım tek kitabım var. O kitaplığımdan giderse. Kitaplığım boş kalacak gibi hissediyorum. Favorim o olsa gerek.
Dostoyevski- Suç ve Ceza

4 - Favori erkek karakterim:  Aklımdan okuduğum bütün kitapları geçiriyorum. Favori demeyimde aşık olduğum karakter bu benim. Hehehehe.. ben kitap karakteriyle bile aşk yaşarım. Platonik tabi! Ne olacaktı.  Kurt adamım benim :D
Alacakaranlık- Jacob

5- Favori kadın karakterim: Taht Oyun serisini sevmeme neden olan kadın. Genellikle bayanlar pek sevmez, erkeklerin favori karakteridir ama. Ben kendimi, ruhumun yansımasını o karakterde buluyorum. Belki bu yüzden favori kadın karakterim.
Taht Oyunları- Daenerys Targaryen 


6 - Favori okuma saatim: Yatağımda kitap okumayı çok severim ben. Yorganımı alıp dizlerimi çekip yatakta oturduğum yerde kitap okumak gibisi yok. Ve ardından gelen tatlı uykunun. Bunu okuduğum kitapları tekrar okuduğumda yaparım. Yeni bir kitaba başlıyorsam en dinç olduğum vakti ayırmaya çalışırım. Çünkü en küçük ayrıntısını bile kaçırmamam lazım. Kitap post itlerle, ayraçlarla dolu hale gelir ve sevdiğim sözleri yazdığım ajandamı da yanımdan ayırmam.

Ayrıca 20 kişiye mimi paslamamız gerekiyormuş. Bende bu mimi okuyup mimi yapmayan herkese paslıyorum. Gol sırası sizde. Bana ne ben anlamam. 

Sahipsiz Cümleler

18 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu neden sildin ya! Ben mi sildim yanlışlıkla acaba ???

      Sil
    2. Düzenleyip yeniden yazacaktım. İlk defa düzenlemek istediğimden meğer "Bu yorum yazar tarafından silindi." yazıyormuş...
      Demek kendi bloglarımızda tamamen silip yeniden yazıyormuşuz :)
      Ben mimi yaptım yayınladım bile... bakabilirsin :)

      Sil
    3. Benimde beğenmeyip sildiğim yorumlar oluyor. Acaba ben mi sildim diye endişelendim :) Hemen bakıyorum.

      Sil
    4. Yok diğer yorumlarla karışmadı ben sildim yeniden yazayım diye ama Bu yorum yazar tarafından silindi yazısını kaldıramadım :)

      Sil
    5. Şimdi o yorumu silerim ama tüm yorumlarımız silinir. Önemli değil yanlışlıkla sildim diye korktum ben. Leyla bu aralar kafam silerim silerim belli olmaz :D yanlışlıkla.

      Sil
  2. Tesekkür ederim canim benim katildigin icin. Sen yine bu arada bloga müzik ekledigin icin yorumlarin bildirim kutucugu kaybolmus.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canım. Ahı Gözlümü kırabilir miyim ben. :)

      Sil
  3. seni okumak keyifli özlem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihihihii çok sevindirik oldum ki

      Sil
  4. O zaman bende yapıyorum (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin gibi kitap kurdu kesinlikle yapmalı :)

      Sil
  5. Taht oyunlarını okumadım okusam mı diye düşnüyorum bu aralar :)) çok yetenekli yazarların erken ölmesi de daha çok üzüyor insanı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kalın kitap olduğu için insanlar genellikle uzak duruyor. Eğer okuyacaksan zihninin yorgun olmadığı bir zaman diliminde okumam lazım. Ülkenin haritası, krallıklar onları geçtim binlerce karakter var. Aynen keşke yaşasaydı dediğim insan. 26 yaşında yaşamını yitirdi galiba yanlış hatırlıyor olabilir.

      Sil
  6. Özlemişimmm seni okumayı blogunda gezinmeyi :)
    cevaplar da çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şairiim! :) ben de seni özlemişim. tatlı yorumlarını okumayı.

      Sil
  7. Bu kitaplar içinde Dostoyevski- Suç ve Ceza adlı kitabını okudum harikaydı

    YanıtlaSil