17 Ekim 2014

Hediye Takvim


Takvimi çizeli uzun süre oldu. Ben niye paylaşmadım sizinle. Zihnimin dağınıklığına verin. Bu aralar zihnim, öğrenci evi mutfağı gibi dağınık. Bir an önce toparlanmam lazım. Neyse geç kalmış sayılmam nasıl olsa 2015 takvimi. Aylar İngilizce, sorun olmaz sanırım. En güzel 2015 Takvim şablonu oydu bana göre, o yüzden bu arka planı seçtim. Kendi çizimlerimle Takvimi renklendirdim. Umarım beğenirsiniz. Bu arada bloglara pek uğramıyorum. Bugün akşam bloglarınıza tek tek uğrayacağım. Okunması gereken bir çok yazı birikti sanırım.  Görüşürüz pisicikler.

Takvimi buradan indirebilirsiniz:


Sahipsiz Cümleler

6 yorum:

  1. Bana hitap etmiyor ama emeğine sağlık dememe de mani değil :D Emeğine sağlık efendim. .

    YanıtlaSil
  2. Cicili bicili renkli mi renkli pek bir şeker ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim meleğim benim :)

      Sil
  3. Takvime bayıldım!
    İlk fırsatta buradayım okumam gereken bir sürü yazın birikmiş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım.
      Benimde okumam gereken bir sürü yazı var. Bloglara uğrayamıyorum bu aralar. :/

      Sil