26 Ekim 2014

Hiçbir Şeye Benim Deme

Hayatta hiç bir şeye sahibim demeyin. İnsanların yaratılışında mı var yoksa nefsimizin ürünü mü, henüz cevaplayabilmiş değilim. Benim demek bir şeye sahiplik anlamı içeriyor değil mi? Sadece bir insana değil cansız bir nesneyi de kastediyorum ben. Mesela elimdeki cam bardak. BENİM cam bardaĞIM yere düştüğünde paramparça. Kurşun kalem, kullandıkça tüketen kurşun kaleMİM. Aynı şekilde yanımda bulunan arkadaşlarIM yarın yanımda olmayabilir. Buna vereceğim örnek uzar gider sevgili, aile, çocuk....

Anarşi saadete gel ne anlatmak istiyorsun. Zaten pat diye yazıya girdim. Hakikaten giriş yapmadan direk gelişme bölümüyle yazıya başladım. Hehehe... Şimdi sonuca bağlayacağım. Yani diyorum ki

Hiç bir şeye benim demeyin, yanımda deyin. Hiç kimseye seninim demeyin, yanındayım deyin. Yarınların, hatta saniyelerin ne getireceği belli değil. 

İşte sonucumuz buydu. Bir de internette sürpriz, mektup vb. şeyler araştırırken çok müthiş bir fikir buldum. Tam sevgiliye hediye edilmelik. Tabi sizin yaratıcı gücünüzde kalmış. Sadece sevgiliye olmayabilir. En yakın dostunuza da böyle güzel bir hediye armağan edebilirsiniz. Hediyenin güzel yanı içinizden geçen samimi duyguları, ruhunuzu zarfa hapis etmiş olmanız, sevgilinizin ihtiyaç duyacağı zamana kadar. Tabi bu tür hediyeleri gerçekten hak eden kişilere verin. Kolayca tüketilecek şeyler değil bunlar.

Kaynak: surprizinvar.com

Beni özlediğinde oku.
Sevgimden şüphelendiğinde, okuman gereken bir mektup var....
Uzar gider sizin yaratıcılığınıza ve sevgilinizi karakterine, duygusal yapısına göre mektupları düzenleyebilirsiniz. 

Görüştüğüm zaman görüşürüz pisicikler :D

Sahipsiz Cümleler

6 yorum:

  1. Aa çok tatlıymış bunlar :)
    Bu arada anafikir de güzel, beğendim :)
    Ama ne yazık ki benim demeyi çok seviyoruz.Ne için olursa olsun sahiplenmek hoşumuza gidiyo.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel fikir değil mi, sevdiceğine yaparsın böyle sürpriz. :)

      Sil
  2. o zaman biz baya bildiğin çok yalnızız :(
    Ama fikir güzelmiş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şaka maka iyi iyi yalnızız ha. Güzel yalnızız. Yalnız baya yalnızız. Ama iyi yalnızız. Fakat ne yalnızız bee. Kabul edelim iyi yalnızız. O değilde, harbiden yalnızız. :)

      Sil
  3. Simdi ben sevdicegime seninim degil yanindayimmi diycem.. acaba o ne der cok merak ettim valla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehe... tokat yiyebilirsin! Rabbim göstermesinde bazen çok büyük sözler veriyoruz Narkoz! Hiç bir şeye sahip değiliz. Sevgilimize bile. Çok sahiplenmek canının yanmasına neden olabilir. Çok uzun konu bu. Sanki benim deyince gerçek sevgi buymuş gibi düşünüyoruz. Bu sevgi değil bana göre.

      Sil