28 Ekim 2014

İyi ki doğdum! :)



Deliye her gün bayram biliyorum. Ama herkesten önce ben kutlayım dedim doğum günümü. Bu çizim Sonsuzun bana armağanı. Suratlara bak şapşikler. :) Hala saklıyorum. Benim için değerli çünkü, bu çizimle zamanını hediye etmiş oluyor aslında, bu çizim için vakit ayırarak.

Bir sene ne kattı bana. Kattığı çok şey var elbet götürdüğü de. Hayattan mutlu olmak ve küçük hayallerimi gerçekleştirmek dışında çok büyük beklentilerim yok.

Umarım o küçük hayallerimi gerçekleştireceğim bir yılım olur. İyi ki doğdum, iyi ki varım, iyi ki sizleri tanıdım.

Bir de ilk hediyemi Fenercelim verdi benim. Sabahın sekizinde uyandırıp. Gece on ikiye kadar her yöne bedava konuşma hediye ediyoruz. Kendimi Cindirella gibi hissetmedim değil. Gece on iki. hehehe...Aslında ben doğuştan hediyeliyim öyle bir günde doğmuşum ki. Resmi tatil ilan edildiği güne denk geliyorum. Ve çocukken en büyük hediyem Cumhuriyet Bayramı kutlamalarına gitmekti.

İlk hediyemi kendi kendime vereyim dedim. Bazı sözler uymasa da :D


Sahipsiz Cümleler


28 yorum:

  1. ay ne tatlısın sen:)))
    iyi ki doğdun,
    yeni yaşının çoğunu içten gülerek yaşa emi,mutlu ol musmutlu
    sevgiler çok

    YanıtlaSil
  2. İyi ki doğdun şeker :) Nice yıllar.. Hep için neşe umut ve mutlulukla dolup taşsın inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin hayatı mutlulukla dolup taşsın.

      Sil
  3. Kaç yaşına bastığını sormadan mutlu yıllara diyorum.
    Yeni yaşında tüm istediklerin seninle olsun ve bu yeni yaşını da inşallah ilaç kullanmadan geçirirsin. :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadınlara yaş sorulmaz zaten daha 17'lik genç kızlarız hepimiz. :D Hehehehe... bak nasılda bilir beni. hasta olsam da ilaç içmem ben :P

      Sil
  4. İyi ki doğdun umarım istediğin şeyleri gerçekleştirebileceğin bir yıl olur :))

    YanıtlaSil
  5. İyi ki doğdun Özlem!Umarım bütün dileklerin gerçekleşir ve musmutlu olursun :)
    Kötü haber; yaşlanıyorsun! :))

    YanıtlaSil
  6. Doğum günün kutlu olsun Özlem :-)
    Nice mutlu huzurlu ve sevgi dolu yıllara...

    YanıtlaSil
  7. İyiki doğmuşsun kıs =D iyiki tanımışım seni, dostluğumuz dostlukların bir ömür sürsün ^-^

    YanıtlaSil
  8. :) Amiin! Teşekkürler Sonsuz.

    YanıtlaSil
  9. Doğum gününü kutlar ve "Yaşlandın sen kızım, ne kutlamasından bahsediyorsun" :D:D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler! Nayır, nolamaz. Ölmek istiyorum.

      Sil
  10. doğum günün kutlu olsun prenses :)
    iyi ki varsın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mavim. Sizde iyi ki varsınız. :)

      Sil
  11. İyi ki doğdunuz efendim. 29 ekimde doğmakta başkadır yahu. Güzel işler, bol kazançlar, samimi dostlar içinde geçsin yeni yaşın.

    YanıtlaSil
  12. Buradan da kutlayayim tekrar. iyi ki dogdun canim arkadasim.

    YanıtlaSil
  13. Doğum günün kutlu olsun, sevdiklerinle beraber nice sağlıklı, mutlu yıllara...

    YanıtlaSil
  14. iyikilerimdensiin derim özel ve güzel insanlara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki varsın, iyi ki varsınız :)

      Sil
  15. Oyyyy findigimmmm.. Yeni yasin sana ask, tatli heyecanlar, bol surprizler, bol kahkahalar getirsin.. Ve tum hayatin boyunca saglik, huzur, bool nese icinde olmani diliyorum.. iyiki hayatima dahil oldun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler fındıkların en dadlusu. :) Sen de canım iyi ki hayatımızdasın.

      Sil