6 Kasım 2014

99,999 Mim

Bu aralar yoğunum Çocuk Psikolojisi kitaplarına, makalelerine gömülmüş durumdayım. Yeni bilgiler öğrenmek hoşuma gidiyor. Ayrıca anne, baba olacak, aday vb. her neyse bütün kişilerin sağlıklı nesiller yetiştirebilmesi için Çocuk gelişimi ile ilgili kitaplar okuması gerektiğini düşünüyorum. Dramadan tutun, nasıl beslenilmeli, oyuncak, oyun seçimine kadar... Bir kişinin bir iki ayda bitireceği konuyu 3 günde bitirdim.

Bu arada şu görüntüyü paylaşayım.


Önceden planlamıştım 99,999 olduğunda ekran görüntüsü alacağım diye. unutmuşum, kitapların deryasında yüzerken. Bloga bir göz atayım dedim. Bir de ne göreyim 99,999 Allahım. Bunu giren kişi 100,000 yapmadan ekran görüntüsü alayım diye bir çabalayışım var ki. Ne oldu sanki Anarşi atomu parçalamış, büyük bir olay varmış gibi. Alt tarafı rakamların bir araya gelmesi. Ama sempatik rakamlar. :D

Bu arada bloga uğramışken bir mimin vardı  güzel bir melek  ve Ahu gözlü bir melek beni mimlemişler. Kitaplarla ilgili. Adınızı ya da blog isminin baş harfinden kitaplığınızdaki kitapları paylaşıyorusunuz işte benim ismimden oluşan kitaplığımdaki kitaplar.

Ölü Erkek Kuşlar- İnci Aral
Zygmunt Bauman - Küreselleşme
Leo Tolstoy - Anna Karenina
Edward W. Said - Şarkiyatçılık
Mıchel Foucault - Güncelliğin Bir Ontolojisi

Bir de bu aralar yorulduğumda Hint müzikleri dinliyorum ben, takıntı oldu. Bir de bir iki tık vereyim size:

TIK!   TAK!  TOK!  BONUS!


Sahipsiz Cümleler

8 yorum:

  1. O melek ben oluyorum galiba haha üstüne alindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen benim Ahu gözlü meleğimsin. :)

      Sil
  2. Ooo harika, temiz kalplisin ondan yakaladın bu görüntüyü bence. Nice tıklara;)! Okunan kitapların içeriği çok güzelmiş, ne kadar önemli konular. Bu kadar kitabı bir anda ben ancak vitamin eşliğinde alıyorum tatlım;) çünkü uykusuz kalma ve merak pahasına yemeksiz ve uykusuz kalıp, hastalanıyorum; ). Seni tebrik ediyorum. Hem tık, hem kitaplar güzel;) ! Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimize nice tıklara. :) Teşekkür ederim. Müzik ve kitap ruhunda gıdasıdır, ilacıdır. Her gün bol bol almak lazım. :D

      Sil
  3. Bence de çocuk yetiştirmeye daha önem verilmesi gerekiyor.Toplum ancak oyle iyileştirilebilir.Çok iyi yakalamışsın 99.999 uda :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok bilgisizmişim diyorum kendime. Bu konu da geliştireceğim kendimi. Hatta ilginç fikirlerim var. Umarım hayata geçirebilirim.

      Sil
  4. Ay ben de severim makaleleri. Hele psikoloji deyince içinden çıkamam. Böyle önemli şeyleri okuyor araştırıyor olmak güzel. Özellikle yazan kesim olarak geleceğe etkisi büyük.. O 99,999 da çok tatlı olmuş ya 100.000'ci olmayı isterdim ben de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen özel bir ilgim var psikolojiye karşı. Çok güzel bir tesadüftü bir kaç dakika geç kalsam yakalayamayacaktım bu görüntüyü.

      Sil