18 Kasım 2014

Hadi Kendimize Hediye Verelim

Size güzel bir çekilişten ve güzel bir siteden haberdar etmek istedim, ben katılmasam da bu güzel çekilişten haberdar olun. Çekiliş için KORE GÜNLÜKLERİME.göz atın derim.



Eğer sevimli not defterlerini, anahtarlıkları, telefon kılıfı ve süs vs. vs. şeyleri seviyorsanız güzel bir siteden bahsedeceğim size. Kore Günlüklerinin sevimli blog sahibesi sayesinde haberim oldu benimde.  Böyle şeyleri Türkiye'de bulmamız pek mümkün değil. Onun için güzel bir site.


Ayda 18 dolar civarında para veriyorsunuz. Site yöneticileri size sürpriz bir şekilde Kawai Box kutusu gönderiyor, her ay. İçinde ne olduğunu bilmiyorsunuz. Her ay sevimli pıtıcıklarla dolu kutu geliyor. Bu aralar çok para harcadım, bir liramı bile israf edecek lüksüm yok. O nedenle benim bu siteye kayıt olmam biraz gecikecek gibi. Ama kayıt olmayı düşünüyorum. Kendi kendne hediye vermenin ve kendini mutlu etmenin en güzel yolu. Güzel siteye de buradan ulaşabilirsiniz.


Sahipsiz Cümleler

12 yorum:

  1. Çok tatlılarmış :D

    Aslında mantık çok güzelmiş, burada da benzer bir uygulama yapılabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şeyi düşünmüşüz. Türkiye de yapılabilir böyle bir şey. Bence alıcısı da çok olur.

      Sil
    2. Yani hediyelere göre değişebilir fakat bence de iyi iş yapabilir.
      Ne dersin Anarşi bir şirket kurup başlayalım mı? :-)

      Sil
    3. Yapılmayacak şey değil. Düşünmek lazım bu konu üstünde. İçeriği çok farklı ve değişik hale getirilebilir. Hadi! :)

      Sil
  2. Umarım gerçekten isteyen birine çıkar :)

    YanıtlaSil
  3. Çok hoşmuş gerçekten ilgilenenler için :) hediyeler de çok tatlı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim gibi büyüyemeyen yetişkinler için birebir :D

      Sil
  4. Senin gibi pıtırcık bir şeker için yapılmışlar sanki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim gibi büyümeyen pıtırcıklar için :) :)

      Sil
  5. hediyeler çok şirin gerçekten de :)

    YanıtlaSil