28 Kasım 2014

Kar Tanem

Çizimlerde daha profesyonel olduğum söylenemez; ama geliştirmeye başladım gibi sanki. Ne dersiniz?  Kitap kurtlarına üç tanecik ayraç hediye. Resmin üzerine tıkladığınızda orijinal boyutuna ulaşabilir ve indirebilirsiniz. Bu arada hangisini daha çok beğendiniz. Kara Balığın ben de ayrı bir yeri var. Kar tanelerini de seviyorum. Kolyem vardır kar tanesi şeklinde ( kar tanesi şekillerinin hayranıyım yani.) Ama ben kedili ayracımı daha çok beğendim.

Çizim yaparken huzur verici müzikler dinlemeyi seviyorum. Uzun süredir keşfettiğim şahane birisi var. Neden ünlenmemiş diye bazen sitem ediyorum; bazen de bırak herkes bilmesin. Çok bilinen şey değerini yitiriyor sonra. Bu kişi kim mi? Göksel Baktagir. Bir ara dinlemenizi tavsiye ederim.

Mesela:


aşkımın ilk baharı, taptaze çiçeğimsin
sen ömrüme ömür katan, cansuyum, kartanemsin
çünkü bu aşk tertemiz, saf, gönülden
ömür boyu sürecek bilirim, yaşarım yürekten

kartanem, nurtanem, aşkım 
seni candan seviyorum
sen cennetten bir armağan
seni sevmeye doyamıyorum. 
( Yorumda çok hoşuma gitti. Paylaşmak istedim)

veya TIK! ya da TIK!

Sahipsiz Cümleler

14 yorum:

  1. Müzik nefis,paylaştığın için teşekkürler Özlem.
    Çizimler ne kadar güzel,teşekkür ederim kendi adıma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. Sizin gibi tatlı insanlar var iyi ki çizip paylaşabileceğim. Yoksa anlamı olmayacak bu çizdiklerimin. :)

      Sil
  2. Hepsi çok güzel olmuş ben en çok balıklıyı beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük Kara Balık beğenilmez mi? :) Benim aşık olduğum hikaye kitabı.

      Sil
  3. günaydın özlem,
    yaptıkların şahane bence:)
    bu arada göksel baktagir'i ilk senden duydum:)
    kesinlikle haklısın,hele böyle zevklişeyler yaparken dinlemek:))
    mutluhaftasonu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın blog şekeri.
      Teşekkür ederim.
      Göksel Baktagir şahane bir insan. Değersiz kişiler bu kadar popülerken. Bütün Dünyanın duyması lazım onu. Müzikle binlerce şey anlatabiliyor, söze gerek yok. Sana da musmutlu hafta sonları. :)

      Sil
  4. Çizimleri nerde yapıyorsun bilmiyorum ama güzel oluyorlar ve sana tavsiyem CorelDraw kullan. Çizimlerini vektör olarak tasarla!!! (:
    Göksel Baktagiri de bilmeyen yok, çok severim ben ayrıca 2. tavsiyem Yansımalar'ı da dinle... Beğeneceğine eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paint kullanıyorum desem gülmezsin değil mi? :D Ya ben o programları indirmeye kalkıyorum yanında ek başka şeylerde iniyor beceremedim. Abode bir de bunu indirmeye çalıştım beceremedim. Ücretsiz indireme yerlerinden. Acaba yanlış yerlerden mi buluyorum. Boş vaktin olduğu zaman yardımcı ol bana bu konu da :)) O da çok güzel hepsini dinledim ben galiba.

      Sil
    2. En hızlı ve en temiz torrent kullanarak indirebilirsin. (:
      Sen önce bu programı kur gerisini e-posta olarak anlatırım :D
      http://download-new.utorrent.com/endpoint/utorrent/os/windows/track/stable/

      Sil
    3. Torrent linklerini indirmek için gerekli olan program. (:

      Sil
    4. Bunu indirdim bilgisayarıma da. Ya ben niye böyle indirdiğim programlardan korkuyorum. Sanki bilgisayarıma bir şey yapacakmış gibi geliyor. Hehehehe... Bu sorun çıkarmaz değil mi? Bak ileri ileri diye gidiyom ha Hahahahaha...Teknoloji özürlüyüm ya program fobikim :D

      Sil
  5. hepsi ayrı güzel, kalbinden yansımalar..

    YanıtlaSil