4 Kasım 2014

Kedili Moda

Modayla ilgili blog yazısı yazanlara imrenmişimdir hep. Anarşi zaten senin blog tarhana çorbası. Yaz da içinde ukde kalmasın dediğinizi duyar gibiyim. Kişisel blog yazarı olmanın bu faydası var, istediğin konuda yazabiliyorsun. Bakalım ilk moda yazımı beğenecek misiniz?

Moda ve ben gece ile gündüz gibiyiz. Kediyle köpek gibiyiz. Pek anlaşamayız onunla. Hatta o sene
moda olan şeylere takıntılı bir tavır alırım. Herkes aynı giysileri alıyor diye almam. Puantiyeli kazak mı moda, nerede puantiyesiz kazak varsa onu alırım. Ben bu durumuma Moda Muhalefeti hastalığı adını verdim.

Aksesuar özellikle kolye ve bileklik takıntısı olan biriyim.  Her ne kadar rahat giymeyi sevsem de şık, gösterişli giymekten zevk alırım. topuklu ayakkabı favorimdir. Yani havama göre giyim tarzım değişir. Bir bakarsınız cicili bicili elbise Bir bakarsınız babaanne stil. Bakalım bugünkü havasına göre giyinen Anarşi. Hangi kıyafetleri seçmiş.



Kareli gomlek bana göre her daim moda olabilecek giysilerdir. Kot etek veya kot şortla şahane uyum içinde oluyorlar. Ten çorap, rahat bir ayakkabı, hafifte bir makyaj yaptınız mı hem rahat hem de şık olabiliyorsunuz.

Ama bana sorarsanız. pijama konusunda master derece modacı olabilirim. Zaten pijama hastalığımı beni uzun süredir takip edenler biliyordur. Rahat pijama, sevimli pijama, seksi ama sevimli gösteren pijama, tehlikeli kadın imajı veren pijama… şeklinde uzar gider. Siz pijamaya uyku saati olarak bakabilirsiniz. Ama ben öyle bakmam.  



Kapıdan eve adım atıp, ayakkabımı çıkardığım an  Pijamaaa! diye odama koşup, oh be diye öyle bir iç çekişim vardır ki anlatamam, görmeniz lazım.

Şimdi Anarşi kediyle modanın ne alakası var diyebilirsiniz. Var efendim hem de öyle güzel bir alakası var ki. Yazdığım bu yazıyla yürüyen pamuk şekerlerine az da olsa katkım olacak. Bunun için shemellon ve güzel site sahiplerine teşekkür ederim.Bu güzel siteye bir göz atın derim.  Bu arada gözüme bir kaç tane pijama kestirdim. Ava giderken avlandık iyi mi?

Haftada bir böyle moda defilesi mi yapsam ne. Anarşi'nin sevimli, çılgın, şık ve deli kombinlerini gördüğünüz.

Görüşürüz pisicikler. 

Sahipsiz Cümleler

20 yorum:

  1. Kareli gömlek ve kot benim de favorilerimden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kotu rahat olduğu için seviyorum. Ben rahatlığıma çok düşkünüm. :)

      Sil
  2. Rahatina fena halde duskun bu Ozlemler :) Haftaya kendi pijama koleksiyonundan birseyler sun bize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu Özlemler hep böyle herhalde. :D Yapsam mı ki. Görmemişim bir pijaması olmuş. Çekmiş çekmiş fotosunu koymuş :D

      Sil
    2. Ciddiyim ya en sevdiklerim diye.. guzel olabilir. Blog senin kime ne :D

      Sil
    3. Değil mi? Deliliğim tutarsa yaparım belkim :D

      Sil
  3. Aynen; kareli gömlek, kot ve sırt çantası benimde favorim.. (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve ayrıca erkeklere kareli gömlek ayrı bir yakışıyor. :)

      Sil
  4. Modaya da el attın tam oldu . ) kareli gömleğin renkleri çok canlı olmalı yoksa giymem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehehe... her şeye elimi atarım ben şiir, hikeye, çizim, moda, aşçılık :D yapamayacağım bir şey yok övünmek gibi olmasın. Hııım ben rengi seviyorum. Ama ruh halime göre değişir renk seçimim. :D

      Sil
  5. ayy aynı beni yazmışsın bazen o kadar sıkıcı giyiniyorum ki, bazen de acayip özeniyorum, ruh halimle ilgili sanırım :)
    arkadaşlarım bunu nerden aldın şunu nerden aldın diyorlar :)
    kareli gömlek çok severim anarşi sokak stile bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benzer yönümüz çok senle biz seninle çok iyi anlaşırız. Annem bazen kızar. Nasıl giyindin böyle, şu üstündekileri çıkar. Depresyon giysilerim onlar benim :D Biz mutlu hissedelim de giysinin ne önemi var.

      Sil
  6. Harika bir blog yazarısın sen:)
    Bu arada feci derece pijama hastasıyım. Giymediğim ama aldığım bir dolu pijamalarım var benimde::))
    Kediciklere her seferinde koşarak gelen kız, seni seviyorum. Teşekkür ederim gönülden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))... oh şimdi rahatladım tek değilmişim. Ben de teşekkür ederim. Küçücük yazıyla küçük bir iyilik yaptık.

      Sil
    2. İş teklifini bence iyi değerlendir, sana belki daha bir çok güzel yardım etme kapıları açılabilir derim:)Sevgiler..

      Sil
    3. Değerlendirmeyi düşünüyorum. Çünkü yazma konusunda kendime güvenim oldukça fazla. Şu kasım ayını atlatayım şu aralar çok yoğunum. Evet kazandığım küçük gelirle buradaki pisicikleri doyurmuş ya da güzel bir şeyler için kullanmış olurum bende.

      Sil
  7. insanı gülümseten çok tatlı bir yazı olmuş.
    yüreğine sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler efendim. Hoş geldiniz bloguma :)

      Sil