11 Kasım 2014

On bir On bir

Hani bizde bir atasözü mü, söz mü, deyim mi ne olduğunu çözemediğim bir cümle vardır.” Ne gelirse başına meraktan gelir.” Bir gün de benim başıma ne gelirse meraktan gelecekte, o gün daha gelmedi. Çok meraklı ve bilgiye aç bir insanım. Normal bir kişinin aman bana ne diye geçiştireceği şeyi merak ederim ben. Bugünde “Pepero Day” paylaşımlarını görünce. Bu ne dedim. Sizin sandığınız gibi Pepe günü değil. Tamam ya olmadı espirim farkındayım. 

Neymiş, ne değilmiş Google sordum. Google dedikoducu teyzeler gibi. Hani bir mahalle de ne olsa bilir ya. Hemen anlattı bana. Güney Kore de 11.11 günü kutlanan mini sevgililer günüymüş. 

Kaynak: http://superunni.blogspot.com.tr

Birbirlerine, sevdiklerine pepero adını verdikleri çikolatalara batırılmış çubuk. Sonra dedim ki uleeen bunlar benim günümü yapmışlar. Çikolata kolik ben, orada yaşasaydım bu günün gelmesini sabırsızlıkla beklerdim herhalde. Hatta birkaç tane sevgiliyi bir arada idare etmek lazım…hehehehe.. Bana bu açıdan sakıncalı.

Şimdi yalnız şu sorun var. Ya yine kızlar alıyorsa sadece. Ondan emin olamadım şimdi bak. Dedikoducu Google teyze de bilmiyor. Aman olsun ben de sevgililere alma bahanesiyle götürürüm hepsini.

Sonra asıl dikkatimi çeken nokta şu oldu. İnsanlar birbirine hediye verirken ne kadar mütevazı. Sevgililer gününde de özellikle kızlar erkeklere sadece çikolata veriyorlarmış. Siz de:

" Hani benim tek taşım" "Bu mu hediyen, ne kadar aldın bunu. Bir milyoncudan mı aldın" diye sevgililerinizin kafasını şişirin. Valla sonra Koreli kızlara kaptırırsınız sevdiceklerinizi. Üstelik onlar hediye veriyor. Bundan bahsetmese miydim ne? Türk kızları olarak pek işimize gelmez de. :D

Biz de kapitalizmin okyanusuna kapılmışız ne hediye alsak diye kara kara düşünüyoruz. Erkeğe hediye bulmakta zor. Çikolata verin gitsin oh ne mis. 

Bu yüzden. Koreli sevgili adayları kabul edilir. Bana ne kadar pepero alacağınıza dair evraklarınızı doldurunuz. Değerlendirmeye alacağım. :D

Ama şunlaya bakarmışınız. Çok tatlılayy!






Belki peperomuz yok ama aynı görünümde biscolata çubuklarımız var. Diye atar yapar giderim. Görüştüğümüz zaman görüşürüz pisicikler!

Sahipsiz Cümleler

4 yorum:

  1. Hediyenin anlamına bakmamız lazim ben çikolataya hayir demezdim kim der ki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hediyenin anlamı önemli. Yalnız benim için tehlikeli bir durum böyle gün iyi ki bizim ülke de yok. Yoksa erkekler daha çok çikolataya ulaşmak için araç olarak kullanılabilir benim tarafımdan :D Ama ben Dünyadaki bütün çikolataları yiyebilirim o derece. Çikolata hastasıyım.

      Sil
  2. Almanya da da 11.11. saat 11:11'de karneval dönemi ve oruc zamani baslar ;) al sana bir bilgi daha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne ilginç şeyler var ya Dünya da ilginç. Bunu da öğrenmiş olduk.

      Sil