17 Kasım 2014

Öpen Evrenden Mesajınız Var


Pazartesi günleri mailime çok güzel e posta geliyor. Ayratowndan. Bazen bekliyorum bu pazartesi ne gelecek bazen unutuyorum. Kuantuma, olumlu düşünmeye inanıyor musunuz bilmiyorum ama bugün öyle bir güzel mail geldi ki. Güzel bakan, güzel davranan, başkasının iyiliğini düşünen insanın dünyayı nasıl çiçek bahçesine çevireceği… Biz insanoğlu hep karşımızdan bekliyoruz her şeyi. Karşılık almadan bir şeyi yapmıyoruz.  Buna sevgi de dahil… Unutmam hoşuma gidiyor bazen, mailimi açtığımda sürpriz oluyor bana. Bu güzel maili paylaşmak istiyorum sizinle:

Kendinde eksik hissettiğin her ne duygu varsa,
Sevgi, güven, arzu, tatmin, değer, keyif vs. vs.
Bir başkasına ver.
Birine sevgini ver.
Birine güven ver.
Bir şeye değer ver. Birinin değerli hissetmesini sağla.
İlk adımı sen at Özlem.
Sonra otur ve büyük bir keyifle kendini seyret.
Keyifli, sevgi dolu, güvenli, arzulu, değerli SEN’i seyret…
Bizim buralarda Oscara aday gösterildin haberin olsun.
Öptüm gıdından.

EVREN

Evren, Dünya pek samimi bu aralar benle. :) Bizim dinimizde de ahlaki yapımızda da paylaşmak vardır. Elindekinin fazlasını vermek… O yüzden kapitalizmin, modernleşmenin okyanusuna kapılıp boğulmamak lazım. Ki insan mutlu ettiği kadar mutlu oluyor. Ve sevdiği kadar belki sevilmiyor ama hayatınızdan sevgiyi çıkardığınızda geriye hiçbir şey kalmıyor. Kendinize iyi davranın. Tabi gıdınızdan öpen Evrene de. Görüşmek üzere.

Sahipsiz Cümleler

18 yorum:

  1. çok tatlısın sen:)
    mutluluk ve gülümseme kattın haberin olsun:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Paylaşmak güzeldir. Keşke insanlar sevgisini de paylaşsa. :) belki birilerini buluruz. ihihi :D

    YanıtlaSil
  3. Evren artık 3 boyutlu diyorlar. Pozitif düşünürsen, iyi niyetler, negatif düşünürsen de kötülükler seni buluyormuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben insanın düşüncesiyle en azından kendisini etkilediğini düşünüyorum. Şu video da yeterince açıklıyor bence. https://www.youtube.com/watch?v=nZhGvWNy_YY

      Sil
  4. Ne güzel bağlamışsın sonunu bu modernleşme yarışında insanlığımızı korumamız lazim doğru söylüyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutluluk ne çok para da ne çok popüler olmada.... uzar gider. Mutluluk paylaşmakla çoğalıyor.

      Sil
  5. Çok güzel... Zaten pek severim bu tarz yazıları, kitapları. Teşekkürler paylaşım için. Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde ilgim var böyle şeylere. İlginç araştırılması ve öğrenilmesi gereken konular bence. Ben teşekkür ederim. Sevgiler :)

      Sil
  6. Her zaman söylerim; Mutlu olmanın en güzel yolu mutlu etmektir. (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ben bunu bir iki hafta önce fark ettim. Biraz geç oldu ama :D

      Sil
  7. :) Öptüm gıdından.. Cidden samimiyet bir hayli artmış ;)

    YanıtlaSil
  8. evren bu ara bana çok kötü mesajlar gönderiyor,arayı düzeltmem lazım:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evrenin bazen küstüğü oluyor; ama umarım küslük uzun sürmez ve kötü mesajların ardından en güzel mesajlar gelir.

      Sil
  9. Ben boşa mı diyorum; "Bir başkadır anlatmak, bir başka okuyup anlamak. Anlaşılmak için bir şeyler paylaşmak." diye, sevdiğin anlaşılsın diye sevgini paylaşacaksın aynı şekilde güveni, arzuyu, değeri ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen insan paylaştıkça mutlu oluyor. Sevgin eksikse, sevgi vermiyorsan karşıdan sevgiyi beklemek hiç doğru değil.

      Sil