13 Kasım 2014

Tarhana Çorbası

Blogumun ismi benimsenmemiş olsaydı. Tarhana çorbası diye değiştirirdim blogun ismini. Ki benim ki her telden yazanlara tavsiyemdir. Güzel blog adı olur. Her ne kadar teknolojiye ayak uydursakta ben kaleme ve kağıtlara küsmedim. Hala defterime yazarım, not alırım. Siz de öyle misiniz? Yoksa bilgisayar yeterli mi diyorsunuz yazmak için.



Bunlar benim defterlerim, kendime tasarladığım. Defterlerin kapaklarını sevmiyorum. Ben de baktığım zaman daha zevk alacak hale getiriyorum. Siz de yazmayı seviyorsanız. Defterlerinizi bu şekilde yapabilirsiniz.

Sahipsiz Cümleler

18 yorum:

  1. Defter kalemi bir kenara atmadım hiç bilgisayara yazmakla deftere yazmak arasında fark hissediyorum. Ama deftere yazdığım her şeyi bilgisayara geçiririm. Tarhana çorbası diye başlık atmışsın dedim çorbamı yapmış defter çıktı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehe... ben böyleyim işte. Kavun diye başlık atıp tamamen ilişkisiz bir yazı yazmışlığım vardır. Bu yine de biraz ilişkili en azından içinde tarhana çorbası kelimesi geçiyor. :D

      Sil
  2. Defterleri çok severim ama aklıma geldiği an o seyi yazma zorunluluğu doğuyor bende o yüzden hemen telefonuma sarılıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben not defteri taşıyorum yanımda. Telefonla yazmayı sevmem. Bilgisayarsız internete bile girmeyi sevmem.

      Sil
  3. defterleri çok seviyorum,satın alıyorum ama bi türlü adamakıllı kullanamıyorum:(
    şimdilik!
    seninkiler ne şahane,imrendim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teknoloji bizi tembelleştirdi. Geçen gün sınava girdim. Hızlı yazmak için çabalıyor insan. Sınavdan çıktığımda. Bir gün boyunca bileğim ağrıdı. Kalemle yazmayı unutuyoruz. İleri de böyle şeyler antika olacak. Kitaplar şimdiden başladı. E book furyası. Teşekkürler. :) Sevgiler!

      Sil
  4. Bende hiçbir zaman kalem ve kağıttan umut kesenlerden değilim. Bilgisayarda çok durmama rağmen bir şey yazacaksam önce defterime yazarım mutlaka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel. Kalem, kağıt candır. Kokuları bile yeter. :)

      Sil
  5. Ben hâlâ günlük tutuyorum. Coktandir yazmadim ama not defteri aldim. Her gün yazmaya calisiyorum. Hic bir sey kalem ile kagidin tadini veremez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin o özelliğini çok seviyorum. Günlük tutanlara hep imrenmişimdir; ama nedense günlük tutmayı pek beceremem. Bir kaç kez deneme girişimim oldu. Beceremedim. :) Kesinlikle.

      Sil
  6. Başlığa aldandım da geldim (: Özlem çorba tarifi verecek sandım. Resim konusunda da pek bi başarılısın, ortadaki çok güzel…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan sonra yemek isimleri mi koysam ne başlıkları hehehehe... Başlık dikkat çektiğine göre.

      Sil
    2. Sen yemek resimleri çiz o zaman, defter kapaklarında yemek resimleri olsun (:

      Sil
    3. Defterlerden soğutacaksın beni. :D

      Sil
  7. En güzeli deftere yazmak. Bilgisayarda yazınca sanki duygusuzca yazıyormuşum gibi geliyor. Sonracığıma gözyaşı dökünce ıslanacak bir sayfan oluyor. Bilgisayarda yazmak bazen çok sıkıcı oluyor. :)
    Resimler LİKE :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen; ama bilgisayarda yazmak kolaycılığa alıştırıyor insanı. Teşekkürler. :)

      Sil
  8. Aynı kafada olmamız çok güzel^^ Bilgisayarın hiç yeterli olmadığını düşünüp defter peşinde koşanlardanım bende^^
    Bende sürekli kendi defterlerime böyle kapaklar yaparım hatta artık kalem falan kullanmıyorum diyebilirim :D Oje moje ne bulursam onlarla süslendiriyorum kapakları dskjfh :D
    Başlıkta amma çekici hee :D Ben aç bir insanım yemek sevinciyle geldim, defter huzuruyla gidiyoruğmm haha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel ben ojeyle hiç düşünmemiştim. Hoş olur ebru sanatı gibi. Bloguna giremiyorum. Blog kaldırıldı uyarısı veriyor. Ayarlar kısmından sadece blogu izleyen üyeler seçeneğinimi işaretledin. Blogun o ayarı sorunlu yorum ya da blog yazısını okumasında sadece izleyicileri işaretlediysen bloga girilmiyor.

      Sil