25 Aralık 2014

2014'ün Son Mİmi

Merhaba gadasını aldıklarım. Nasılsınız? Ben mi nasılım? Müslüm Gürses kafasındayım bugün.

Kaç kadeh kırıldı sarhoş gönlümdeeee!

Yemimle on dakika önce bu şarkıyı söylüyordum ben. Bu şarkı kimin ya diye araştırdım. Müslüm babanınmış. Nereden dilime pelesenk oldu. Hâlbuki hiç açıp Müslüm Gürses şarkıları dinlemişliğimde yoktur. Kesin bir dolmuş şoförünün açtığı Müslüm müziği bilinçaltıma yerleşmiş. İstemsizce söylüyorum. Yalnız sadece bu cümlesini diğer sözleri yok. :)

Kaç kadeh kırıldı sarhoş gönlümdeeee!

ASLICIĞIM bana mim paslamış. 2014 yılının nasıl geçtiği ile ilgili. Keşke yollamasaydı dedim; ama ne yapalım yapacağız. 2014 yılı gibi bombok geçen bir yılım olmadı da ondan. Bok böcüğü gibi amaçsızca dolandım durdum diyeceğim ama bok böcüğü bile o güzel topçuğu yaparken bir amacı var. Neyse cevap vermeye çalışayım bakayım sorulara.

(Kaynak: Karikatür Türk)

2014 yılının size kattığına inandığınız en önemli şey nedir? (İnsan, duygu, hayvan, kitap vs.)
Beni şaşırtacak bana çok katkısı oldu diyeceğim bir kitap olmadı. Duygu anlamında çok değişiklik yok. Hatta daha duygusuzlaşmaya doğru gidiyorum. 

Bir kedim bile yok. Anlıyor musun? Hadi gülümse!
Her zaman bir kapıyı açık bırakıyorum, insanlara. Vefasız olabilecek kişilere karşı. Nereden çıkardın bunu Anarşi diye bilirsiniz. Çünkü ben de melek değilim, vefalı bir insan da değilim. Ama şunu diyebilirim. 2014 hayatıma çok tatlı birini kattı aslında. Dostum, sırdaşım, abim, babam,  kardeşim, canım, arzum, pisiciğim… diyebileceğim bir insanı. Ve ömür boyu da öyle kalacak. Hani bir söz vardır biri bitse biri kalır. Belki okur burada yazılanları. Okursa kendisinden bahsettiğimi anlayacaktır.

2014 yılında yaptığınız ve sizi gururlandıran şey nedir?
2014’te yaptığım hiçbir şey gururlandırmadı beni.  Beni ve ailemi gururlandıracak büyük bir şey yaptığımı sanmıyorum.

2014 yılında gerçekleşen ve sizi en çok üzen şey nedir?
Mavi gözlü meleğimin, mavişimin, babaannemin vefat etmesi, üstelik üç yıldır görüşememiştik, uzak şehirlerde olmamızdan dolayı.

2014 yılında kendi başınıza yaptığınız en büyük şey nedir?
Her şeyi kendi başıma yapmaya çalışıyorum ki ben. Sonra işin içinde çıkamıyorum.  En büyük şey deyince o da yok. Belki çoğunuza büyük bir şey gibi gelecek şeyler. Bana sıradan geldiği için olabilir.

2014 yılındaki en büyük pişmanlığınız nedir?
Birçok pişmanlığım oldu. İnsanın hayatı pişmanlıklarla doludur zaten. En büyük pişmanlıklarımdan biri babaannemi uzun süre görememiş olmam oldu. Bunun dışında neden Antep’te kalmadığım hep pişmanlıklarımdan biridir. Sadece 2014 yılına ait değil. Hayatım çok farklı bir yön alacaktı o zaman. Belki daha iyi olacaktı belki daha kötü bilmiyorum. Ama pişmanlıklarıma takılı kalan biri değilim. Geçmiş, geçmiştir artık benim için. Pişmanlıklarımda öyle.

2014 yılında başınıza gelen ennn komik olay nedir?
Birden sorunca aklıma gelmedi. Çok gülen biri olduğum için midir acaba. Düşüneyim bir. Hayatımı film şeridi gibi geçireyim gözümün önünden. Bir sürü komik anı geliyor; ama 2014’ten hiç şey aklıma gelmiyor. Geldiği zaman yazarım söz. Evdeki saksıları deviren kaplumbağa :D, annemin dudağını gece uyurken arı sokması ve kadının ben uyandırana kadar haberi olmaması ( emanet dudaklar :D) yengemgilin evine giren aklı dengesini yitirmiş adamın eve girip ev de bulduğu uhuyu eline sıkıp, televizyonda çalan müzikle şap şap ( uhunun elinde çıkardığı sesle) oynaması…. Binlerce şey geliyor aklıma ama en komiği gelmiyor maalesef.


Acısıyla tatlısıyla bir senemiz daha gitti sayılır. Yeni yıl size hayallerinizi gerçekleştireceğiniz fırsatlar sunsun. Görüşmek üzere. Bu mimi yapmak isteyen herkese paslıyorum bende.

Sahipsiz Cümleler

14 yorum:

  1. Uhuyla şarkı eşliğinde oynayan adamı iyikı sona yazdın, orda takılı kaldım çünkü :))
    2015, on numara beş yıldızlı bır yıl olur ınsallah senin ıcın.
    At kadehi elinden bin parçaya bölünsün be Anarsı'm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehe.. uhuyu eline dök dene o uhu nasıl uzuyor elde Sonra yengemin evde görünce bağırıp oklavayla kovalaması :D
      Attım gitti :D

      Sil
  2. Merhaba özlem :)
    Öncelikle başınız sağolsun..
    Aslında yazıyı tamamen okuduktan sonra,bende bir mimleme yapayım dedim,ancak benim senin gibi garip anılarım (emanet dudaklar,uhu ile dans vs.)olmadığı için vazgeçtim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol.
      Evet oldukça garip. Ama her insanın başına gelmiştir bunun gibi olmasa da tuhaf, komik şeyler. Bence yap. Bu kadar verimsiz geçen bir yıla rağmen cevapladım.

      Sil
  3. özlemcim
    ben de çok gülerim,en sevdiğim yanım:)
    tatlısın sen:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hııım! ayrıca gülen insanları çok severim. Ve gülen insan görünce dayanamam ben de gülmeye başlarım. Hep gül. Sen de çokkkk tatlısın.

      Sil
  4. Girdiğin evde uhu alıp oynamak nedir? Adam aşmış resmen. Bu arada yorumlara da baktım herif senin yazıya da gölge etmiş anlaşılan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Apartman tarzı ev olmadığı için ( Müstakil) girmesi kolay olmuş. Yorumlara DA derken. Yok ya sanmıyorum gölge falan. En azından ben öyle hissetmedim.

      Sil
  5. Bu yıl iyiliklerin, güzelliklerin yılı olsun. Mutlu yıllar Özlem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meleğim. Yeni yıl senin gibi güzel yürekli insanlar çıkarsın karşına. Sağlıklı ve huzurlu bir yıl geçirmen dileğiyle.

      Sil
  6. Kaç kadeh kırıldı sarhoş gönlümde, bir türlü kendimi avutamadım
    Kaç gece ağlayıp öyle gizlice, ne yaptımsa seni unutamadım.. Şarkının sözlerini Youtube 'de bulabilirdiniz biliyorum ama burada yazmak istedim. Allah rahmet eylesin Müslüm baba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak edip devamını araştırdım zaten. Allah rahmet eylesin.

      Sil
  7. Iyi ki korkmadilar uhu adamdan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehehe...yengem çok korkmuştu. O gün biz de oraya gidiyorduk, tekti evde üstelik. Eve nasıl girmiş onu anlamadım. Kapı açık kalmış galiba.

      Sil