17 Aralık 2014

Bir Yastık Arıyorum Kuş Seslerinden


İnsanların hesap makinesine dönüştüğü bir dünyada;
yakın çevre deyince, artık aklıma

kuş, çiçek, ağaç, kitap gibi şeyler geliyor.
Üzgünüm.



Allah’ım bana kaldırımların kalbinden tak; yürüsünler gitsinler sesim çıkmasın…




Kalbimizi kıranlara şunu diyelim;
"Esirgemez kokusunu, dalını kırandan da erik çiçeği…"




Bir yastık arıyorum kuş seslerinden
Mühim değil sonrası.



Bir araba kırmızı ışıkta geçti dediğimiz zaman, bu nesir olur. Şiir ise şudur: Kırmızı ışıkta geçen gemiler.



Bir şüphesin sen, dünyanın içinde
Geceden gündüzden ve diğerinden
Sessiz sedasız gitmeden önce;
Sevgili veya uçurum, aynı şey, bak sözlüğe



Çok neşeli kuşlar konmuş sesine. 

İbrahim Tenekeci'nin beğendiğim cümlelerinden birkaçı. İnsanın kendine yakın hissetttği yazarlar, şairler vardır. Kendime yakın hissettiğim birisidir. Hep tıpkı ben yazmışım gibi dediğim.


Sahipsiz Cümleler

24 yorum:

  1. Her biri çok güzelmiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? En sondaki cümleye ve ilk sıradaki cümlelerin anlattıklarına bayılıyorum.

      Sil
  2. teşekkürler özlem
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel yazmış gerçekten :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turgut Uyar, İbrahim Tenekeci, Can Yücel... şimdilik aklıma gelen kişiler.

      Sil
  4. Ben yazmışım gibi dediğim şiirden, sözden çok etkileniyorum. Bazen sözler; kalbime, beynıme, duygularıma, düşüncelerime bu kadar mı uyar be kardeşşiimm diyorum ;) Görsellerde, sözlerde çok güzel, en son sozu cok sevdım ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu ben de çok seviyorum. Ayrıca o cümlenin ayrı bir yeri var bende. Ondan özel. :)

      Sil
    2. Güzel bir noktaya parmak basmışım sanırsam :)

      Sil
  5. güzel görseller eşliğinde ondan dizelerini okumak çok iyi geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görseller, cümlenin içeriğiyle ilgili hayal kurmayı, düşündürmeyi daha çok kolaylaştırıyor sanki.

      Sil
  6. aman ya insanlardan uzak durmak huzur beeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız ben uzak durursam bayağa bir uzak duruyorum. Sanal ortamdaki insanlara bile katlanamayacak derece de :D Uçlarda yaşayan bir insanım.

      Sil
  7. Hiç okumadım ilk fırsatta mutlaka bir bakarım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanın olursa oku. ayrıca neyse :D

      Sil
    2. Yaaa ne neyse söyleeee çatlarım yoksaaaa :)

      Sil
    3. Neyseden belki sonra cümle yok sırf seni gıcık etmek için belki vardı :D

      Sil
    4. Yaaaaa ama yapmaaa bunu lütfeennnn!!!
      :))

      Sil
    5. hehehehehe... ne yapıyorum ki. O cümle varsa bile unuttum :D

      Sil
  8. özlemişim blogunu cidden =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) böyle cümleler duymak ne güzel.

      Sil
  9. İkinci bir parıltı var senin bakışlarında
    Keşke yalnız bunun için sevseydim seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. “kuşlar toplanmış göçüyorlar
      keşke yalnız bunun için sevseydim seni”

      “hiçbir şeyim yok akıp giden sokaktan başka
      keşke yalnız bunun için sevseydim seni”.........

      Sil