31 Aralık 2014

Öptüm Gıdından 2014

2014 benim için pek iyi bir yıl olmadın canım. Beni geçtim Türkiye içinde pek iyi bil yıl olmadın. Dondurmasından bir ısırık alamadan, dondurmanın top halinde yere düştüğü çocuk gibiydim. Sevgilisiyle ilk randevuya çıkacağı zaman yüzünde sivilce çıkan genç kız gibiydim. Anneannemin ördüğü abuk sabuk kazağı sırf o kırılmasın diye giyinmek gibiydim, yılbaşında çerezini, içeceğini alıp televizyon izleyip, müzik dinleyen,  tek zevki tombala oynamak olan aile gibiydim. Kusura bakma terbiyesizleşeceğim ama bana yaptıklarına karşı az bile.Kısaca biri sana göster ama elletme demiş.

Aaaayy! ağlama dayanamam. Gel yamacıma Dörtçük. İsmine çük ekleyince daha samimi olsun istedim. Sakıncası yok değil mi? Özür dilerim 2014. Başarısızlığımızı, karşımıza çıkan kötü insanları, yapamadıklarımızı, gerçekleştiremediğimiz hayallerimzi yine kolaycılığımızdan hep sana, yıllara bağladık. Senin vasıtanla tüm yıllardan özür dilemiş olayım.

Keşke hayat bir rakamın değişmesi kadar kolay olsa. Ama öyle değil. Bu yıl sağlık açısından en iyi yılımdı. Bir kez dahi doktora gitmedim. Ama bana öğrettiği en büyük şey insanlar varsa mutlaka kötülük vardır, cümlesiydi. Bizzat bunu yaşayarak öğrendim. Bu yüzden;



Yeni yılınızda umarım sağlıklı geçirirsiniz ve en önemlisi iyi insanlarla karşılaşırsınız. Gerisi zaten hallolur iyisiyle kötüsüyle belki çabuk belki yavaş, belki gülerek belki ağlayarak bütün bunlar geçer. İyi günlerde, kötü günlerde geçer. Yeni yıl size kötü kalpli, art niyetli insanlardan uzak hayat getirsin. Mutlu ve sağlıklı yıllar.

2014 yılımı Mahkemeye Dava açarak kapattım. Keşke 2014 yılına da dava açabilseydim. :) Dava sürecini sonra anlatacağım.

Özellikle Baharım, Hamiyetim, size musmutlu, sağlıklı yıllar. ( onlara özel cevap veriyorum. Çünkü özel bir şekilde yeni yılımı kutladılar. Öptüm sizi şekerler.)

Öptüm gıdından 2014

Sahipsiz Cümleler

14 yorum:

  1. 2014e direk söverek özet geçmiş oluyorum ben. yeni iyi gelir inş hepimize

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonsuzum inşallah hayal ettiklerinin istediklerinin hepsine kavuşacağın bir yıl olur. :)

      Sil
  2. Umarım Özlem, dileklerinin kabul olması dileğimle senin de yeni yılın kutlu olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim istediğim imkansız bir dilek gibi ama atık insanlara tahammülüm kalmadı. Adamına göre davranış artık benden. Bugün itibariyle de başlamış bulunuyorum. Elimi çabuk tuttum :D Mutlu ve sağlıklı yıllar Serkan

      Sil
    2. Kesinlikle adamına göre insanlık göstereceksin ki yanındaki insanların değeri artsın değil mi.. :)))

      Sil
    3. Yanımızdaki insanlarda değerli mi? işte asıl problem o :)

      Sil
  3. Sana da sağlıklı, mutlu yıllar pisicik. (İran pisiciği) Yeni yıl güzel bir giriş yaptı hayatımda, aşkta da kazanırsam tadından yenmez bu yıl. ((:
    Not: Üşengeçlikten piyango biletimi kontrol etmedim. ((:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Umarım hayalindeki en güzel aşkı yaşatır sana bul yıl. Güzel bir sevgiliyle; ama ben sende bir şeyler seziyorum ufukta aşk var gibi sanki.
      Ben bakarım; yalnız ikramiye çıkarsa azıcık yardım edersin bana çokta istemiyorum 10 bin tl CİK :D

      Sil
    2. Hehe sezgilermiş.......
      Amorti çıkan biletimle yeni bir bilet daha alicam, talih benim bilete konarsa tabiki yardım ederim. (((:

      Sil
    3. :)) Çıkacaaaaaak! en büyük ikramiye hem de :D

      Sil
  4. Mutlu yillar canim benim. Umarim bu senede de bol bol maillesiriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu yıllar fındığım. Umarım canım :))

      Sil