4 Aralık 2014

Oradan Buradan Vol 1

Kahve Tadında'nın böyle paylaşımları vardı. Gerçi pek sesi çıkmıyor bu aralar. Bebiş telaşı olsa gerek. Yanlış hatırlamıyorumdur umarım, pot kırmayayım.  Ben de bana ilginç gelen, deneyimlediğim, yuh bu kadarı da olmaz diye şaşırdığım şeylerden küçük paylaşımlar yapacağım. Buna da Oradan Buradan Vol adını verdim.

Birinci:

Çikolata ve sütlü tatlılar dışında. (O sütlü tatlı çikolatalı olacak tabi) yani çikolata, çikolatalı sütlü tatlılar dışında tatlılardan pek hoşlanmadığımı beni uzun süre takip eden pisiciklerim bilir. Bugün bir şey deneyimledim, keyifli olduğum zamanlarda mutfağa girip bazen abuk sabuk bazen de oldukça yerinde karışımlar yaparak ilginç tatlar çıkartırım ortaya. Özlem sen Türk yemeklerini iyice öğren bir önce sonra böyle deneyişler içine gir diyebilirsiniz. Ben de o yemeklerin hepsini çoktan yapıyorum diye havamı atarım.

(Ratatuy - Animasyon)

Denediğim bomba bitter çikolatalı pudingle, tabağın içinde çöpe atılmayı bekleyen portakal kabuğunun gözüme ilişmesi, ben bundan bir şey yaparım ki dememin sonucunda. Minik küpler haline gelen portakal kabuklarının Bitter Çikolatalı pudingle evliliği sonucunda muhteşem bir tat ve koku çıktı ortaya. Portakal kabuğundaki vitaminleri araştırdım. İlginç besleyici, sağlık açısından yararları var. Araştırabilirsiniz. Bir de Portakal Çubukları nı keşfettim bugün.

İkinci:

Bu müşteri temsilcilerin ortası yok. Geçen Gün YÖK'ü aradığımda temsilciye yönlendirmeme rağmen lan hala bilgisayar mı konuşuyor, diye şüphelendim valla. Yok ya bilgisayar buna da insan gibi cevap vermez herhalde diyerek, karşımdaki galiba insan dedim. Bak hala emin değilim, galiba diyorum. Öyle böyle değil. O kadar vurgusuz, ifadesiz,duygusuz, tonsuz, ritmini şaşırmayan bir konuşma olamaz. Bilgisayar bile insan kalır bunun yanında.

Bugün de tam tersi Müşteri temsilcisi sanki kırk yıllık akrabasıyım. Ablacığım, bıdı bıdı bıdııı, arkada kalabalık, bir gürültü. Lan bir kendini tanıt, şuradan arıyorum, müsait misiniz de. Taramalı tüfek gibi, pat pat pat kadını durdurana aşk olsun. Şu müşteri temsilcilerinin biraz insan biraz da robot olanından üretin lütfen.

Üçüncü:

Bu haberi okuyunca yok artık dedim. Bilim insanları da şaşırdı. İnsanların artık kuyruğu olabilir. Hem de heyecanladığında hızlı bir şekilde sallanan. Sonra bunun getireceği sonuçları hayal ettim. Hiç iyi değil.

Rafık, senin artık kuyruğun beni görünce hiç sallanmıyor. Heyecanlanmıyor musun artık, kalbin hiç atmıyor mu bana?

Boşanma nedeni, eşim beni sevmiyor, sevgi bitti. Kanıt: Kuyruğu tepkisiz!

Olay hele bizim gibi Türkiye'de bazılarının ağzında şu cümleler olunca daha da komik oluyor.

Kuyruğu 120 yapmak mesela.

Bakıyorum da mankenleri görünce kuyruğun 120 yapmaya başladı.

Ya da;

"Dişi köpek kuyruğunu sallamazsa erkek köpek peşinden gitmez."

Bunu kesin yalnız, sevgililere gıcık kapan biri buluş yapmıştır. Yok yok siz aklınızı başınıza devşirin böyle abuk sabuk işlere kalkışıp yuva yıkmaya gerek yok bilim insanları. Ya da Yok Anarşi gerekli bir şey bu diye buluşun bana yararını açıklasın biri.

Vol 1'in sonuna geldik. Hadi nice eğlenceli Vollere diyelim. Görüştüğüm zaman görüşürüz pisicikler. Kendinize iyi davranın.

Sahipsiz Cümleler

4 yorum:

  1. Kuyruk olayı umarım olmaz yemek yapmakla aram olmasa da iyi yerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yemek yapmak ilgi meselesi ben ortaokuldan beri yaparım. Meraklıyımdır. Ama daha çok yediririm. Şunun tadına bak, nasıl olmuş. Evlenirsem zayıf adamı tombiş hale getirebilirim :D :D

      Sil
  2. portakal kabuğunu keklere de koyuyorum sütlaca da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen benden önce keşfetmişsin sütlaca da çok yakışıyor. Portakal kabuğunu çok sverim. Ben keke limon kabuğu rendelerdim. Portakalda olur hiç denemedim.

      Sil